Vauva kuumetta//Nipustin

Quinn metsän halki virtaa pääasiassa yksi suuri joki, joka koostuu monesta pienemmästä. Pienemmät joet ja purot liittyvät aika ajoin tähän suureen jokeen, jota kutsutaan nimellä Meinrad. Meinrad laskee kaukaa pohjoisista aina etelärannikolta mereen. Sen matkalle mahtuu niin rauhallisia, leveitä väyliä, kuin valtoimenaan kuohuvia koskia. Meinrad virtaa myös Aodhá järven läpi, joka on Cryptin suurin järvi.
Meinrad on myös syyllinen suoalueeseen Aodhá järven lähettyvillä, joen tulvien aika ajoin muutenkin kostealla metsämaalla.

Valvoja: Crimson

Vauva kuumetta//Nipustin

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Heinä 2012, 16:02

Azure

Naisen vatsa oli turvonnut aikalailla ja sen takia kai hän myös oli alkanut käyttää löysempiä vaatteita. Joten iso maha ei näyttänyt haittaavan kamalasti. Mutta yksi asia kuitenkin vaivasi puoliverisen mieltä. Vauveliini oli jo jokin aikaa potkinut ja mellastanut mahassa, joten nainen oli alkanut miettiä että milloinkas se syntyisi? Näihin aikoihin vai pian. Kohta vbai heti? Niitä Azure nyt mietti. Hän oli täyttänyt 20 vuotta tuossa lähi aikoina ja naisella oli ollut kiirettä pidellä. Piti laittaa oma susi lauma ulos ja antaa niiden totutella metsässä ja omillaan elämiseen. Lisä rakennuksesta oli syntynyt veljen avustuksella lasten huone jossa oli jo jonkin moista tavaraa. Nainen oli tullut joelle vain hieman jalkojaan vilvoittelemaan. Kahta henkilöä oli niin helvetin raskas kantaa. "Hiljaa siellääh... Painat ihan älyttömästi vauvaksi..." Azure valitti kun hnä tunsi kuinka lapsi potki. Se oli taas alkanut. Riehakas vauva se ainakin oli. Tulossa varmasti äitiinsä. Hänen oli ihan pakko hymyillä leveästi ajatukselle että hänestä tulisi äiti. Lapsi saisi oikea oppisen opetuksen ja saisi kaluta kaiken maailman kirjat läpi. Sekä tietenkin harjoitella sodan takia taistelua. Azure kun oli miettinyt aika paljon valmiiksi lapsen kasvattamiseen. Hän olisi halunnut alusta asti tietää kumpaa sukupuolta vauva olisi. Sitten hän voisi ilmoittaa siitä vauvan isälle. Ties missä se mies menikään laumansa kanssa. Azure voivotteli taas mahaansa. Hän ei voinut laittaa mitään kunnollisia housuja tai paitoja päälleen, koska maha oli liian iso. Nainen nojautui käsilleen ja huokaisi. Hän halusi nukkua. Tämän hiton ison mahan kanssa oli niin vaikea nukkua, se vielä kun toinen heräsi mahassa ja potki hänet välillä hereille. Ruuasta ei ollut pulaa, kun nainen saalisti sitä lähes koko ajan. Hänellä oli taas nälkä. "Uuh... Voisitko joskus lopettaa tuon nälän pitämisen minulla? Häh?" Azure puhui itsekseen ja loiskutti särkeviä nilkojaan joen vedessä. Nainen huokaisi vielä pitempään että nyt Lynron pitäisi saada jostain kiinni. Hän tiesi missä lauma asusteli, muttei jakasanut vaivata koko poppoota ja jos Lyron ei olisi edes kertonut lapsesta vielä kellekkään.
Azure asettui makaaman jalat vedessä ja kasvot kohti taivasta. Hänellä oli taas hieman kipuja. Johtui kai siitä että lähi aikoina nainen synnyttäisi lapsensa ulos maailmaan. Azurea ei huvittanut synnytys sinänsä mutta tästä pömpö mahasta oli kiva päästä sekä lapsi oli kiva saada, kun iso velikin oli vihdoin hyväksynyt lapsen. Olihan veli lapsen eno. Azure sulki silmänsä ja taisi sitten lopulta nukahtaa siihen.

//Nipustin tänne tulevan isän kanssa!
Nya
 

ViestiKirjoittaja Nipustin » 12 Heinä 2012, 21:30

//TNF:n sivuilla kuulemma riehuu viirus, joten täällä ei varmaankaan kannattaisi oman koneensa turvallisuuden vuoksi vietellä aikaa. Aksu tiedotti mulla ja käski laittamaan sanaa kiertoon.
Tiedän, oon nytkin TNF:ssä mutta pitihän mun jotenkin mun lupaus vastaamisesta pitää ja saada samalla varotettua muitakin:)//

Lyron Brell

Päivä oli alkanut kaikin puolin tavanomaisesti. Taivaalla oli muutama pilven riekale, ei ollut erityisen kuuma, ei ollut poikkeuksellisen tuulista. Kaikki tuntui täysin normaalilta, mutta silti jokin lauman alfa uroksessa sai tämän tuntemaan jotakin ei-tavanomaista. Siispä Lyron päätti juuri tänään lähteä juoksemaan pitkin metsää, selvittäen mikä hänessä sai aikaan tämän tunteen.
Vastausta ei tarvinnut etsiä kauaa, se nimittäin löytyi nokosilta joen rannasta. Lyron tunsi rauhan sisällään katsellessaan nukkuvaa neitoa ja hymyili susimaisesti itsekseen. Azure oli kaunis, hehkeä, makoillessaan vain siinä tyynenä.
Lyron kulki susihahmossaan naisen vierelle saalistajan askelin, eli äänettömästi perhosen siiven iskut. Lyron vain katsoi pää kallellaan naista, jonka vatsassa kasvoi hänen lapsensa. Lyron hymyili hieman ja sitten asettui maahan Azuren vierelle. Sen nainen saattoi tuntea mikäli ei ollut syvässä unessa, nimittäin suden silkkiset karvat koskettivat naisen käsivarsia. Lyron uikahti suloisen susipennun tavoin ja nuolaisi Azurea poskeen, herätelläkseen hellästi ja rakastavasti. Viilentämässä itseäsi? Kaikui hellä kysymys Azuren päähän kun Lyron kysyi sitä telepaattisesti.
Nipustin
 

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Heinä 2012, 10:37

Azure

Naisen kasvoille nousi hymy, hän tunsi suden sileät karvat ja avasi silmänsä. Hän kuuli telepaattisesti Lyronin kysymyksen ja hymyili leveämmin. "Heipä hei Lyron. Niinpä olen viilentämässä itseäni... Vauva kun on jo melko iso. Syntyy varmaankin pian." Nainen hymyili ja nousi istumaan. "Siitä onkin aikaa kun näin sinut. Nyt minua pelottaa vain milloin tämä pikkuin oiken mahtaa syntyä. Se voi käydä milloin tahansa..." Azure hymyili ja laittoi paitaansa löysästi eteensä, niin ettei pulleaa mahaa huommannutkaan. Se näytti siltä kuin nainen oli ihan laiha niin kuin ennen. Lyronin tulo oli yllätys naiselle, no mikäpä ei tekisi elämästä jännittävämpää tai mukavempaa kuin mukavat ja jännitävät yllätykset. "Kuule Lyron. Oletko jo kertonut laumallesi hänestä? Minua kun hieman arveluttaa miten he suhtautuvat lapseemme. Enhän ole edes laumassanne... Enkä taida siihen liittyä kuitenkaan." Azure sanoi ja pohti hieman asioita.
Miten koko lauma sitten reagoisi lapseen? Viha mielisesti vai ystävällisesti. Azure nojasi vasempaan käteensä ja hymyili. "On mukavaaa että tulit. Mitäs muuten teit? Tai no miten sinulla nykyään menee?" Nainen kysyi pieni virne naamallaan.

//Juu, kiitos varoituksesta :)
Nya
 


Paluu Joet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron