Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Heinä 2012, 22:25

WUUUHUUUU Ascaris on nyt uunista ulos! *bilet bilet bilet* Eeppisin koskaan. Komein. Herrassarjan uusin jäsen. Kreivien kruununjalokivi. Friikkisirkuksen kirsikka kakun päällä. Omigod. Vaihtaisin Occoen kanssa paikkaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Heinä 2012, 22:30

Munkin pitäs raahata iso, mutta kuulemma tiukka, perseeni Tampereelle jossain vaiheessa heinäkuuta D: Pitäs vähän jengiä tavata siellä.

Jossain vaiheessa kerään ne kaikki 100 v*tun sulkaa LIKABOSS!
Pappis

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Heinä 2012, 22:34

GOD DARN IT!
oh well.

Kui ois jos akkuporalla poraan sen hampaat itte? Hammaslääkäriks mitään koulutusta tarvita! Lankulla suu auki ja akkuporalla hampaat tohjoks. Niihin voi sitten laitta paikaks sementtiä, niin ei varmasti mee paikat sitten rikki. Ai mitkä hermot?

Agna puhuu asiaa! Ascaris oli hieno! Tahdon joskus ehottomasti pelata pelin jos toisenki sen kanssa! >8U

Jossain vaiheessa kerään ne kaikki 100 v*tun sulkaa LIKABOSS!

Tee se ystävä hyvä vielä ilman netistä saamiasi vihjeitä, niin olen ylpeä sinusta. Haaaaallelujah!
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Heinä 2012, 22:34

Kaikki on vaan menossa Tampereelle. Mä kans. Vien vähän Belgian suklaata Aksulle ja meen vaikka paistaan niitä vohveleita sit sinne.

Pappiksen avatar on btw loistava ja ehanan värinen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Heinä 2012, 22:44

Tee se ystävä hyvä vielä ilman netistä saamiasi vihjeitä, niin olen ylpeä sinusta. Haaaaallelujah!

Siinä vaiheessa Crimson on nöyrin alamaiseni, joka nuolee vaikka hikiset sukkani. Muhahahaa!

Pappiksen avatar on btw loistava ja ehanan värinen.

Oon livenäkin loistava ja ehanan värinen. Ihan silleen muuten vaan 8D
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2012, 22:52

Vien vähän Belgian suklaata Aksulle ja meen vaikka paistaan niitä vohveleita sit sinne.

LAHJUKSIA-- I mean, lahjoja, ihanaa!

Tulkaa joku peseen mun pyykit.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Heinä 2012, 22:54

Pappis kirjoitti:Oon livenäkin loistava ja ehanan värinen. Ihan silleen muuten vaan 8D

Tuot siis mieleeni aivan selvästi vain yhden asian. Se on... LAAVALAMPPU. Loistava ja ehanan värinen.

Lahjoja kaikille. Voffeleita ja suslaata niille joidenka mieli tekee. Pidetään Aksulla vohvelipartyt.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2012, 22:56

twilight maratonit piti pitää mun kämpillä. aikuisille twilight ryyppy peli. Sitten joskus.

Haluun laavalampun.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Heinä 2012, 23:00

Mä halusin kanssa pienenä laavalampun... Itse asiassa haluaisin nytkin.

Waffels, vai waffles... Vaiko PASKAMERS >8DD
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Heinä 2012, 23:00

Yäk Twilight. En ole edelleenkään lämmennyt sille valitettavasti :c
Minkä takia kaikki aina haluaa laavalampun :D MÄKI HALUAN! Tai en oo varma haluanko enää, mutta aina pienenä halusin. Ja Lottakin tietääkseni haluaa. Ja kaikki haluaa. Hain tarinasta sillä Oscarilla oli iso laavalamppu. Ja pieni laavalamppu.

PASKAMERS!!!!!!! :DDDD NEROKKAIN SANA MAAPLANEETALLAMME.
Viimeksi muokannut Agna päivämäärä 02 Heinä 2012, 23:00, muokattu yhteensä 1 kerran

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Heinä 2012, 23:00

Siinä vaiheessa Crimson on nöyrin alamaiseni, joka nuolee vaikka hikiset sukkani. Muhahahaa!

Vain unissasi sopii toivoa moista Pappis hyvä! Purisin vain varpaasi poikki |D

LAAVALAMPUT ON PARHAITA! Mulla oli yks aikoinaan, mutta se kerpele meni ja tippu lattialle ja se vaha sieltä sisältä si kuoli ja se piti heittää pois >:
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Heinä 2012, 23:14

Crimson kirjoitti:Vain unissasi sopii toivoa moista Pappis hyvä! Purisin vain varpaasi poikki |D

Voi Crimson-hyvä, sulla on mun unissa paljon parempaa käyttöä. IF YOU CATCH MY DRIFT.

Mäkin haluaisin Twilight-ryyppy maratonille. Sopiiko, että mää vetelen vieressä mehukattia?
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2012, 23:18

Minkä takia kaikki aina haluaa laavalampun :D MÄKI HALUAN!

Omistamisen ilosta.

Crim on mun side kick. Se on se piru joka nauraa sen doomsday aseen olkapäällä kun mä päätän vallottaa maailman. oon vielä liian laiska siihen, ehkä ens vuonna.

Mäkin haluaisin Twilight-ryyppy maratonille. Sopiiko, että mää vetelen vieressä mehukattia?

Terästettyä?
no oke ihan normaalia.
Jos haistat tätä rättiä ja kerrot haiseeko se kloroformille.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Heinä 2012, 23:21

Multa jäi näköjään huomaamatta kokonaan, että täällä puhuttiin twilightista. Mulla on auto-twilight sensuuri päällä, se selittää kaiken. Ekan osan kattomiseen meikäläiseltä vierähti kolme päivää - paussi oli erittäin houkutteleva nappula silloin.

Pappis kirjoitti:Voi Crimson-hyvä, sulla on mun unissa paljon parempaa käyttöä. IF YOU CATCH MY DRIFT.

I KNEW IT! Tiesin että minustakin uneksittaisiin joskus! |D

Aksutar kirjoitti:Crim on mun side kick. Se on se piru joka nauraa sen doomsday aseen olkapäällä kun mä päätän vallottaa maailman. oon vielä liian laiska siihen, ehkä ens vuonna.

Voi, kuulisittepa sen naurun <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2012, 23:24

Twilightiin pitäis suhtautua samalla tavalla kun the roomiin. LOL YOUR ASS OFF AND TAKE SIP EVERY TIME YOU FEEL LIKE IT!
No oke, The room on mestariteos.

Voi, kuulisittepa sen naurun <3

Oh they will <3
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut