Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Heinä 2012, 23:27

Aksutar kirjoitti:Jos haistat tätä rättiä ja kerrot haiseeko se kloroformille.

Hm? Okei. *Nuuh*

MINEN HAIS- Haista mit-! Mitääääännnnnnnnnnnkkkrrrrroooooooooooohhhhhh...
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2012, 23:39

Hm? Okei. *Nuuh*

MINEN HAIS- Haista mit-! Mitääääännnnnnnnnnnkkkrrrrroooooooooooohhhhhh...

>8]
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Heinä 2012, 23:43

Aksutar kirjoitti:>8]

Se siitä cembalo musiikin looppaamisesta <3
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 03 Heinä 2012, 13:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Heinä 2012, 00:19

Miksi painoinkaan Aksun linkkiä? Nyt soi päässä koko loppupäivän ja vielä huomisenkin. D:<

Transformers-maratoonista tuli nyt kolmipäiväinen, näin välttämättömänä informaationa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Pappis » 03 Heinä 2012, 00:37

Aksutar kirjoitti:>8]

Taisin juuri nähdä mitä käy, kun paska osuu tuulettimeen. Ei ollu kaunista ei todellakaan :'''D Toi peli näyttää hiton häiritsevältä.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2012, 10:12

Miksi painoinkaan Aksun linkkiä? Nyt soi päässä koko loppupäivän ja vielä huomisenkin. D:<

KORVAMATOJA!

Ao Oni oli mielenkiintosta katteltavaa. Itte en pelais, koska >:
Pewdiepiellä on koko LP, jos kukaan kiinnostu.

Pyykki päivä. Kaks isoa kassia pyykkiä kainaloon ja koira reppariin ja menoksi!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Heinä 2012, 15:43

Mulla on kuuden tunnin astuu koko huushollista ja meijän linnusta, joka saatiin kaksi viikkoa sitten... Pepper... Se ei osaa muuta tehä ku paskoa ympäriinsä... *Huokaus*
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Heinä 2012, 17:13

Ensin haluaa linnun ja sitten ärsyttää kun se kakkii. GRILLATKAA SE! Hylätään ne Aksun vohvelipileet ja mennään Nyalle grillaamaan :D

Oon kohta lähös mökille. Jiihaa. Tule jo sieltä Powerparkista, Pegna/Pepdow/mikäsittentuletkinolemaan-Peppi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Heinä 2012, 18:13

Jee! tulkaa minun luokseni, on tylsää... Teen tässä tietokoneella vaan jotain hienoa web-sivustoa. Jei... Kivaa...

Onko Aksulla vohveli pileet? *Ryntää suorinta tietä Aksun kotiin* VOHVELEITAAAHH!!!!

Haluan riisiä... Taas...Eikun keittämään.
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Heinä 2012, 21:12

Mikä maailmaa riivaa, kun kukaan kavereista ei vastaa puhelimeen eikä minkään sortin yhteydenottoihin >8I

Mä oon saanut vohveleista tarpeekseni, kiitos vain.
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 03 Heinä 2012, 21:26

Pitäkää vohvelit ja tiput.

Mulla oli tänne muistaakseni ihan asiaakin, mutta pääsi karkaamaan mielestä. Ei siis vissiin ollut mitään tärkeetä.
Haluan osallistua Twilight-maratoniin med viinakset, ylälaatikossa kun odottaa mukavasti vajaa pullollinen vodkaa. Tosin vähän pelkään että ne leffat tuntien Harlekiini on kännissä ennen kuin ensimmäinen on edes puolessa välissä. Katsoin sen kerran jotta tietäisin mitä haukun, ja muistan sen tuskan varmaan ikuisesti.

Mullon opiskelupaikka Jyväskylässä, haha. En jäänyt kallina nalliolle. Nyt odottelen vielä Tampereen tuloksia (sillä jos niillä mun Jykylän "lol emt!" -vastauksilla sai 90 yhteispistettä 123:sta, oon aika positiivinen Tampereenkin tulosten suhteen kun ne kokeet meni vieläpä paremmin) ja kattelen sivusilmällä asuntoja. Soluun varmaan päädyn, mutta sieltä pois heti kun mahdollista sillä asumiserakkoluonteena en kestä ympärillä ala(s)ti pyöriviä ihmisiä.
Taas unohtui mitä piti sanoa.
Ai niin. Jykylän ainevalintojen kautta näyttää siltä, että tulevaisuuteeni kuuluu hiljainen transformaatio Lamenderlyniksi, filosofian kursseihin kun kuuluvat mukavasti perehdyttämiskurssin lisäksi argumentaatio ja retoriikka kaiken muun kivan ohella. Varsinaisesti olen menossa lukemaan sosiologiaa pääaineena yhteiskuntatieteelliseen tiedekuntaan. Saa nähdä karkaanko jo vuoden kuluttua siirron kautta Tampereelle antropologian pariin.
Mutta. Opiskelupaikka <3 Nyt ainakin tietää varmasti mitä tekee seuraavan vuoden. Heehee.

Ja kiitos Lotdow'n uusine örrinkörriäisineen, alkaa poltella kovasti uusi hahmo minuakin. EN ANTAUDU KIUSAUKSELLE! POIS!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2012, 23:06

Hartsu, annan vihjeen Twilightin kanssa. Juomapeli: Aina kun Bella on ärsyttävä, typerä, itsekäs, kitisijä, narttu tai jotain muuta epämiellyttävää, ota ryyppy. Takaan, että olet juonut itsesi pöydän alle 20 ekan minuutin aikana.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2012, 23:22

Aina kun Bella on ärsyttävä, typerä, itsekäs, kitisijä, narttu tai jotain muuta epämiellyttävää, ota ryyppy. Takaan, että olet juonut itsesi pöydän alle 20 ekan minuutin aikana.

Siihen menee vaan 5 min.
Leikitään että alkoholi vaikuttaa niin nopeesti.

VOHVELIBILEET TÄÄLLÄ! ILLALLA TWILIGHT JUOMAPELI! K18!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2012, 23:26

Pelkästään Twilight DVD kotelon näkeminen aiheuttaa minussa lievää humalatilaa.

Vohveleita ja alkoholia? Mikä oisikaan parempi yhdistelmä! Omat pullot mukaan.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2012, 23:28

Njoo, jo kannetkin/julisteet aiheuttaa moista reaktiota. Mut kyl ne joskus täytyy kattoo, ihan vaan läpällä. Si voi kehua että katsoin ne, vmp.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut