Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 28 Heinä 2012, 09:56

Kiitos pisteistä Juudas! :D

Sillä viime vuonna mun elämäni kamalin lapsuus vuosi. Yleensä se on joka päiväistä riitelyä äidin kanssa, mut sillon viime vuonna, se kielsi puoleksi vuodeksi tietokoneen, piirtämisen yhdeksäs kuukaudeksi, puhelimen puoleks vuodeks. Kaikki meijän perheestä epäili mua heti jos jotakin väärää tapahtu. Mun sisko alentaa mua, se luulee koko ajan että se on mua parempi ja isompi. Se kiusaa mua.

Rankkaa tämä nuoren elämä. Mun elämä oli täyttä helvettiä. Koulukin meni samana vuonna ihan päin puuta, ku me riideltiin enkä oikein pystyny opiskelee.

Kiitos siis pisteistä :D
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Heinä 2012, 12:10

Ah, lapsuuden traumat. Voisin tehdä luettelon niistä. Alkoholisti-isä, perheväkivalta, itsetuhoinen sisko, torjutuksi tulemisen kokemukset ja teletapit. Mutta olin kova mies ja selvisin kera sadan ja kymmenen tunnevamman.

Seriously speaking, voin sanoa, että oon käynyt läpi vaikka mitä paskaa ja tiedän miltä tuntuu olla todella yksin ja aina joukon musta lammas. Se on rankkaa. Pisteet siis kaikille vastaavista kokemuksista selvinneille. Be proud!

Kappas, tunnistan itseni Juudaksen tekstistä~

Hoksasin vasta nyt katsoa ikkunasta ulos. Sielähän paistaa aurinko. Niin kuin paistoi eilenkin. Mitä meitsi on tehny sillä välin kun olisin voinut olla tuolla pihalla kirmaamassa? No homehduin sisällä turhautuneena kaikkeen moskaan, ja taidan harrastaa sitä tämänkin päivän. Voisin olla ahkerana taas työstämässä artteja ja vastata peleihin, jos väsynyt mieli antais vaan myöten = todellisuudessa vääntäydyn vaan pleikkarille pelaamaan dragon agea, ja kittaa tuoremehua nassuun ollakseni iloinen.
Ulos menemisestä puheenollen, kertokaa mulle etten varmasti oo täällä ainoo albiino aave joka palaa heti kun aurinkoon astuu, ellei oo sentin kerrosta aurinkorasvaa paljaalla pinnalla löllymässä?
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Heinä 2012, 12:25

Mikäli ikinä törmätään, Juudas, lupaan halata sinua ja ostaa jäätelön tuosta hyvästä.

Kaikille enemmän tai vähemmän kärsineille jäätelöä, fair play. Jäätelö pelastaa kaiken.
mut tärkeintä imo on muistaa menneisyytensä, mutta ei jumittua sinne.

Mitä meitsi on tehny sillä välin kun olisin voinut olla tuolla pihalla kirmaamassa?

Olet viihdyttänyt minua Jaakolla ja eeppisyydellä (D

Hah, Agna ei (paljostako vetoa) päästä mua mihinkään miittiin :D Menee vaan ittekseen.

Takerrut siihen etkä päästä sitä menemään ilman suo!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 28 Heinä 2012, 14:25

Tänään on ihan loistava päivä ollut. Kävin auttamassa vanhempia varaston seinän pesemisessä, ja lopun aikaa käytin siihen, että makasin serkkuni kanssa nurmikolla urheilutopissa ja luin hyvää kirjaa (Pimeyden kaivo, jos jotain kiinnostaa). Sitten, serkkuni haki meille vettä, ja kun hän tuli takaisin, hän kaatoi jääkylmää vettä suoraan paljaalle selälleni. Julmaa! Mutta jälkikäteen aika hauskaa.
Forte

ViestiKirjoittaja Juudas » 28 Heinä 2012, 19:26

Forte kirjoitti:Mikäli ikinä törmätään, Juudas, lupaan halata sinua ja ostaa jäätelön tuosta hyvästä.

Jee, lupaan halata takasin, oikein rutistan! Halaaminen on parasta. Hali-ihmiset käsi ylös! o/

Nya kirjoitti:Yleensä se on joka päiväistä riitelyä äidin kanssa, mut sillon viime vuonna, se kielsi puoleksi vuodeksi tietokoneen, piirtämisen yhdeksäs kuukaudeksi, puhelimen puoleks vuodeks.

Wow, that's weird. En keksi yhtään järkevää syytä kieltää lapseltaan piirtäminen. Aika karua.

Aksutar kirjoitti:mut tärkeintä imo on muistaa menneisyytensä, mutta ei jumittua sinne.

Indeed. Tämän takia muutin 16-vuotiaana pois kotoa, hahaha. : D

Iskä vei mokkulansa mukanaan, joten en pääse omalta koneelta nettiin, hemmeddi. Tulin nyt vaan pikasesti käymään kaverin kannettavalta, mut voi olla etten tänään vastaile yhteenkään ropeen. Just so you know.
Juudas

ViestiKirjoittaja tynnyri » 28 Heinä 2012, 22:39

Voe TNF miitti ois kyllä mahti juttu!! :DD Kunnon ilmoitukse kiitos, sitten jos joskus sellainen järjestetään :3
tynnyri

ViestiKirjoittaja Forte » 29 Heinä 2012, 14:28

Juudas kirjoitti:Indeed. Tämän takia muutin 16-vuotiaana pois kotoa, hahaha. : D

Minulla alkoi soimaan päässä Timo Rautiaisen Vastavirtaan.
Forte

ViestiKirjoittaja Juudas » 29 Heinä 2012, 15:37

^ Oikea meininki.
Juudas

ViestiKirjoittaja Kitty » 29 Heinä 2012, 16:27

Halaaminen on parasta. Hali-ihmiset käsi ylös! o/

Täällä on tassut pystyssä. Halaaminen on ihanaa, sen pienen hetken kun saa jotakuta halata kunnolla, joka myös halaa takaisin, niin muistaa ettei mailma olekkaan niin karu paikka elää, saa kokea hetken lämmön ja lohdun.

Mun piirtelemisiin ei kannata puuttua, eikä kukaan ole onneksi puuttunutkaan, mutta ollaan muutamaan kertaan todettu että kun kittyltä loppuu paperi niin silloin piirretään seinään, käteen, jalkaan, vaatteisiin, pöytään, vähän milloin mihinkin, jos vain inspiraatiota löytyy =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Forte » 29 Heinä 2012, 19:07

Piirtäminen on ihanaa, olen vain niin turkasen huono räpeltäjä siinä. Tästäkin minulla on jonkinlaiset ikävät muistot. Lisäksi, aluksi luulin äitini olevan meedio, kun hän aina pystyi kertomaan, kun olen piirtänyt. Myöhemmin tajusin sen johtuvan siitä, että naamani oli värikäs kuin riikinkukon pyrstö, kun olin tehnyt töitä pastelliliiduilla : D
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Heinä 2012, 19:40

Juudas kirjoitti:Halaaminen on parasta. Hali-ihmiset käsi ylös! o/

Ehdottomasti! o/ Sen huhutaan ehkäisevän sydänsairauksiakin. Kelpaa mulle.

Ja mitee minusta on puhuttu pahaa täällä selkäni takana. En ole mikään tyranni, miksen päästäisi Lotdowia TNFän miittiin? Pois mokomat kukkahattutäteilyt minusta. Ja Lotdow muuten käski ilmoittaa olevansa poissa, meni kaverinsa mökille... Päiväksi? Kai.

Kiva muuten kun koneeseen iskee tämmöinen virus. En edes tajunnut ihan aluksi että se on virus ja sydänkohtaus oli oikeasti lähellä. Sit kun tarkkailin tarkemmin sitä kaikkea hoonoa soomea ja ehtoja ja muuta schaibaa mitä siellä väitettiin niin tietysti tajusin. Ja olin niin ovela että poistin viruksen vahingossa koneeltani juksatessani sen lukituksen pois päältä. Lol, olin taitava. Tietysti tein vielä F-securen päivityksen, tietokoneen koko tarkistuksen ja palomuurien päivitykset ynnämuut. Huhhuh. Täytyy myöntää että vähän kuumotteli aluksi. Eikä muuten hajuakaan mistä sain tuon viruksen.

E: Linkki vie Iltalehden sivuille, ei minnekkään "tästä saat viruksen itsellesikin!" -sivustolle.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Heinä 2012, 09:37

Radio Rock on ihana. Kuulin juuri, että joskus 90- luvulla ehdotettiin, että jos homoliittojen hyväksyntä menee läpi, niitä aletaan kutsua kiintymysliitoiksi. Meinasin tukehtua kahviini. Kiintymysliitto, surrealistisin nimike ikinä : D "Heidän kiintymysliittonsa rakoilee pettämisen takia!"
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Heinä 2012, 11:01

Jos halaamisesta puhutaan niin Nya halailee ja antaa haleja vaikka kuinka! :))) Koulukaverit saa ainakin kestää mun hali hyökkäyksiä :DDD

Ah äiti tuli eilen Hong Gongista. Olisi saanut pysyä siellä kauemmin, mutta ei. Tuli paljon uusia paitoja! ^^ Tuliaiset on aina kivoja :D
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Heinä 2012, 13:54

Nya kirjoitti:Olisi saanut pysyä siellä kauemmin, mutta ei.

Aika karusti sanottu äidistä joka toi sulle paljon uusia paitoja :F Näin btw.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Heinä 2012, 15:22

Agna. Mun äiti on vähän toisenlainen kuin ne kaikki muut äidit. Jos sen jälkeen mitä se on tehny mulle niin silloin sä ymmärtäisit miksi mä halusin että sais pysyy siel vaan hieman kauemmin. Kato kun se on... tehnyt mulle haavan päähän josta on jääny sitte tollainen hieno kaksi senttiäpitkä arpi mun vasempaan kumlumaan. Sitte me ollaan riidelty koko tää mun tyhmä lapuus joka ikinen päivä, nyt kun lähennen täysikää, nii helpottaa nää riidat, kohta ne kuitenkin taas alkaa ku kouluki alkaa, niin siks on vähän ihanaa joskus saada vapauttakin sen niskaan hengityksessä. Mä elän koko ajan kotona pelossa, että teen jotakin väärin! *3*

Enkö mä oo ansainnu pintä vapautta mun nuoruudessa???
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut