Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Elo 2012, 09:55

Ehkä on parempi ilman.

Okei, kannatan vapaata mielipiteen ilmaisua, mutta Iltalehti ja sen mielipidepalstat saavat minut aina pahalle tuulelle ja sitten olen ikävä tyyppi koko päivän. Koneessani, niin töissä kuin kotona, pitäisi olla esto Iltiksen sivuille pääsemiseksi, ihmiset osaavat olla niin pössejä mielipiteissään.
Forte

ViestiKirjoittaja Juudas » 02 Elo 2012, 11:09

Agna kirjoitti:Ei mua niinkään raa'at keskustelut häiritse (paitsi sadismin ja masokismin ihannointi jokseenkin)

Erm, jaa miks? Ketä se satuttaa, että joku on sadisti tai masokisti? Ainiin, sitä masokistia. hahahahaha

Anyway, en tiedä kuka ilmaisi sadomasokismin "ihannointia", mutta mun mielestä se on jokaisen oma asia mistä tykkää, eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää. : )

Forte kirjoitti:Miten nämä keskustelut aina menevät niin omituisiksi? Tänne tarvitaan K18 pulinapalsta kans. Ei sillä, että itse valittaisin.

Jos ois K18-palsta niin en ikinä sanois tänne mitään, haha. No offense to you, alaikäiset. Olen luonnostani vulgaari, enkä diggaa sensuuria.

Hitto ei yhtään innosta kuvien värittäminen tänään. Voin sanoa että kaikki toivetyöt on piirretty, mutta väritetty ei ole vielä kaikkia. En oikeen tykkää tosta väritysosuudesta ja kaikenlisäks oon siinä vielä varsin huono. Voisin palkkaa värittäjäorjan! Vapaaehtoisia? Ei oikeesti. Liian ylpeä, että kehtais olla tekemättä koko hommaa yksin. Kyl mä noi saan vielä väritettyä......
Juudas

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Elo 2012, 11:41

Okei, kannatan vapaata mielipiteen ilmaisua, mutta Iltalehti ja sen mielipidepalstat saavat minut aina pahalle tuulelle ja sitten olen ikävä tyyppi koko päivän.

Vähän sama. Sen takia koitan olla lukematta niitä, varsinkin jos uutinen liittyy tiettyihin aiheisiin.
But sometimes they're just trollin and enjoying da show. FLAME WAR!

Ahhaha, Dead Island tuli postissa. Pääsee pelaamaan ja kiljumaan päänsä irti. Oli mielenkiintosta kuunnella ku postisetä tunki pakettia apinan raivolla sisään luukusta. Koirakin meni auttaan sitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Elo 2012, 12:25

Juudas kirjoitti:Erm, jaa miks? + Anyway, en tiedä kuka ilmaisi sadomasokismin "ihannointia"

Mä en vaan henkilökohtaisesti pidä siitä, siinä se oli :D Ja ei täällä varmaan kukaan ihannoinutkaan, lisäsin sen vain siihen perään kun aluksi ilmoitin että silpomispaloittelu-K18 ei mielestäni ole niin paha mutta sitten en tykkää lukea juuri näitä sadomasokismin ääripäitä joiden mielestä se on oikein ihanaa. Tosin en kyllä tykkää mitään pilkkomiselokuviakaan katella, mutta tekstin lukeminen ei oo ihan niin paha. Ja tosiaan, mielipiteensä aina kullakin. \o

Muakin ärsyttää kaikkien Iltalehtien ja muiden lehtien artikkeleiden kommentointipalstat. Eniten ärsyttää jos joku extreme-uskovainen tulee ilmoittamaan jokaiseen uutiseen kuinka väärin se ja tuo on Raamatussa ja että kaikki sen artikkelin osanomaiset joutuu helvettiin. Huhhuijaa.
+ Kaikki persut koska en itse tykkää persuista. D:

Mitä oon ton Dead Islandin mainoksia ja esitteitä katellu niin hyh.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Elo 2012, 13:21

Dead Island, Left 4 dead, Resident Evil..Zombiepelit. Rakastan niitä! Varsinkin L4D. Kieltämättä aiheuttaa sivuvaikutuksia, kuten "Spitter!"- huutoja, kun näkee naisen, jolla näkyy stringit. Joo..Lisäksi olen kyllä turkasen huono noissa selviytymispeleissä.

Jossain mietelausekirjassa sanottiin "On väärin, miten tiedemiehet kiduttavat eläimiä. Tekisivät samoja testejä poliitikoille ja lehtimiehille". Tuo lause tulee aina mieleen, kun luen Iltistä tai Hesaria, tai ylipäätänsä yhtään mitään. Olen mielelläni tyhmä ja sivistymätön, politiikasta ja juoruista tietämätön ääliö, kuin kyyninen ja pahantuulinen, lehtiä lukenut älykkö. Taidan lukea Sormusten herran uudelleen.

Tässä rakennuksessa kummittelee ja tv-sarjojen/leffojen naiset ovat hölmöjä. En halua katsella sarjoja, joissa on naisia. Ei tässä muuta.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Elo 2012, 13:56

Dead Island, Left 4 dead, Resident Evil..Zombiepelit. Rakastan niitä! Varsinkin L4D. Kieltämättä aiheuttaa sivuvaikutuksia, kuten "Spitter!"- huutoja, kun näkee naisen, jolla näkyy stringit. Joo..Lisäksi olen kyllä turkasen huono noissa selviytymispeleissä.

BOOMER! Selviytymispelit on kyllä yks asia, missä minäkään en loista. Mutta mikäs sen hauskempaa kun panikoida ittensä hengiltä ja sitten itkeä hetki nurkassa, kunnes jatkuu taas.

Tässä rakennuksessa kummittelee

Nyt puheeks si kummitustarinat/jutut jotta kaikki, jotka pulinaa seuraavat, eivät seuraavan yönä nuku!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Elo 2012, 14:18

Olin yksin huoneessa ja haistoin pierun joka ei ollut minun. SPOOKY.

Iten en perusta selviytymispeleistä, mutta onhan se hauskaa kattoa ku muut pidättelee jännäkakkaa ja ite nauraa räkättää vieressä. Tulee aina pikkasen sadistinen fiilis semmosesta x) Kerran mulle kyllä tuli sekunnin aivopieru, jonka aikana harkitsin Amnesian pelaamista. Onneksi tulin tolkkuihini pian sen jälkeen.
Pappis

ViestiKirjoittaja Juudas » 02 Elo 2012, 14:31

AMNESIA IS THA BEST! Etenkin hyvässä seurassa. : D

Saamari. Lehtiöstä loppui tila. A3-lehtiö käyttöön! Sit joudun kyl leikkaileen pienemmäks et voi skannaa... Ah whatever.
Juudas

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Elo 2012, 14:42

Amnesia. Yksi peli mitä en loppuun ole pelannut koska FFS PUZZLET. Mulla ei riitä keskittymiskyky niiden ratkasemiseen jos samalla pitää pelätä et joku Morso tulee ja lyö perseelle. Oon parempi ratkaseen puzzleja jos seuraan vierestä kun joku muu hoitaa action osuudet.

Olin yksin huoneessa ja haistoin pierun joka ei ollut minun. SPOOKY.

Sorry. That was me.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Elo 2012, 14:52

Amnesia itseasiassa on aika hyvä peli loppujenlopuksi. Parasta on kaikki ihan sairaat customstoryt joissa ei osassa edes ole mitään pelottavaa.
Meidän Lotdow on kans vallan ihastunut Amnesiaan ja on tainnut tekaista kyseisestä aiheesta pari kirjaa ja kaksi pehmoleluakin.
Ja mitä mä saan aikaan... :D Ehkä piirroksia.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 02 Elo 2012, 14:54

Vois ostaa Amnesian ihan vaan niiden customstoryjen takia : D

...Ja sitten Pappiksesta nousee seuraava Raumoogle ja jopa suurempi kuin Pewdiepie! Joo ei kuule ikinä. Paskoisin housuuni ennen ku peli on ehtiny ees ladata. Tai sitten vaan nauraisin maanisesti, koska huumori on defenssi :I
Pappis

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Elo 2012, 15:39

Paskoisin housuuni ennen ku peli on ehtiny ees ladata.

Kun sitä on aikansa vetänyt niin ei se enää hirmuisesti pelota :l Paitsi myöhään illalla yksin pimeässä huoneessa! Ja kyllä pitää myöntää että keväällä meidän talossa on kiljuttu ihan sikana kun sitä on pelattu ekaa kertaa. Plus että Justine on sellanen mitä en yhtään tykkää pelata, musat on ihan psykedeeliset ja suitorit on pelottavampia kuin Grunt ja Brute.

HEI OON MÄKIN JOTAIN SAANUT AIKAAN SITTENKIN! Osaan Alexander's endingin pianolla. Jes. Tyytyväisyyden tunne saavutettu.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Elo 2012, 16:40

Amnesia on kaunis peli ihmiset. Älkää ladatko sitä kauhun takia, vaan hienon tarinan ^3^

Mä osaan Skyrimin themen pianolla! (8D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Elo 2012, 16:50

Lotdow kirjoitti:Mä osaan Skyrimin themen pianolla! (8D

Lataanko tänne kaikille näytille millaiset nuotit jouduin tekemään sulle ennenkuin opit sen. Ja pelkän melodian sitäpaitsi >8D *lyttäys* Itsehän osaan soinnut JA melodian.

Mutta sitten en osaakkaan ommella nukkeja ja kirjoittaa kirjoja. Mulla ei riittäisi kärsivällisyys.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Elo 2012, 16:52

Agna kirjoitti:Mutta sitten en osaakkaan ommella nukkeja ja kirjoittaa kirjoja. Mulla ei riittäisi kärsivällisyys.

NIIN JUURI! Siitäs sait, senkin pieru >:P
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut