Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Juudas » 03 Elo 2012, 13:50

^ Ha, cool, mä menen just Tammerkosken lukioon. : ) Olin 3 ensimmäistä vuottani Savonlinnan taidelukiossa ja sain päättärin, mut kirjotukset hoidan tuola. Muutin monista syistä, joita en välitä sen enempää valaista.

Savonlinnan taikkarissa kyllä vallitsi myös hieno taiteilijailmapiiri. Voin sanoa että oli hieno koulu sinänsä ja siellä oli hienoja ihmisiä. Siitä, että ei tullut ihmissuhteita juuri solmittua en syytä ketään muuta kuin itseäni... ja olosuhteita.
Juudas

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Elo 2012, 13:58

Mikä ihme näitä taidelukioita vaivaa? Hirvee hulabaloo ja itsensä ilmaisua joka nurkan takana. Kyllä, olen itse kyyninen, kielilukion käynyt nyhvö. En ymmärrä taidetta ja sitä rataa.
Forte

ViestiKirjoittaja Juudas » 03 Elo 2012, 14:57

^ Itse olen taidelukion melkein-loppuun-käynyt kyyninen nyhvö. Ei oikein tarttunut tuo hippimeininki, vaikka se ihan mukavaa seurattavaa olikin. En koskaan oo päässyt oikeen sisälle sellaseen "luovaan hulluuteen". Oon enemmän vaan piirtäjä kun "taiteilija". Kenties sillä on jotain vaikutusta asiaan, että olen absolutisti, eheh.
Juudas

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Elo 2012, 05:31

Hehehee, mulla on hulluutta mutta luovuus taitaa uupua.

Ahahaha, nukuin 30min, autoni takapenkillä kolmen jätkän kanssa, nyt on sellanen olo että vois vastailla ropeihin.

mites muiden aamut on alkaillu ?

//Edit.
Hmm, miksi mulla kesti muuten näin kauan tajuta yhdistää Juudas Tähän biisiin ? Onnea sait tunnarin ittelles :D

Osaako joku muuten selittää miksi usein helpoimmatkin aivopähkinät tai vastaavat tuntuu niin mahottomilta päätellä ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Elo 2012, 14:56

Hei hei, vaan sinnekkin! Ajoin rallia ihan äskettäin sellaisilla formula vekottimilla, minä ajoin ite ihan hiton hienosti, ku isä ja sedät veti ihan mullin mallin, ne veti piruettia, törmäs renkaisiin ja ajo ulos radalta! Mä jouduin ainoastaan väistelemään niitä :DDDDD

meille iskettiin hetkellisesti aivopähkinöä että mikäs on pariisin pääkaupunki. kaksi vuotta sitten, sitä sitten pähkäiltiin ihan hulluna....

Lopulta tajuttiin että eihän Pariisilla ole pääkaupunkia!!!
Nya

ViestiKirjoittaja Kitty » 04 Elo 2012, 15:19

mikäs on pariisin pääkaupunki.

Ranska ofc.
Mieti Kitty mieti, Pariisi on Ranskan pääkaupunki =_= näin minun aivoni, entäpä sinun ?

Ootteko muuten koskaan miettinyt miten hetkellisistä riemuista koostuu parhaimmat muistot ? Ainakin minulla.
Kerran ku oli mukamas hengenlähtö lähellä ja elämä vilis silmien eessä (oikeesti se oli jännää) niin näin parhaan kaverini nauravat kasvot, naurettiin yhdessä, onnen kyyneleitäkin saattoi olla, mutta surua ei filmillä vilissyt.
Sitä kun hetkeä kun jää sillointällöin ajattelemaan, niin sitä yllättäen muistaa ettei elämä olekkaan niin kamalaa, aina on joku joka välittää minusta, meistä, vaikkei sitä itse aina tiedosta.
Siksi koitankin olla ainakin tämän päivän iloisella tuulella jotta muistoihin kertyisi lisää onnellisia hetkiä.

Ja taas selitän ihan ihmeellisiä juttuja :D Dont mind me. [/url]
Kitty

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Elo 2012, 17:49

Kitty kirjoitti:Hmm, miksi mulla kesti muuten näin kauan tajuta yhdistää Juudas Tähän biisiin ?

Montakohan kertaa mäkin oon alkanu laulaa ääneen Juudaksen nickin hypätessä päävalikon johonkin osaan: "Juuuuuuuuuuuudas is the demon I cling to... AI KLEING TU!"

Mutta joo. Muuten en kyllä kommentoikkaan tänne mitään, huhhuh. Pariisi on Ranskan pääkaupunki ja Moskova on Amerikan suurin joki.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Juudas » 04 Elo 2012, 21:43

^ Heh. : D

Kitty kirjoitti:Ootteko muuten koskaan miettinyt miten hetkellisistä riemuista koostuu parhaimmat muistot ? Ainakin minulla.
Kerran ku oli mukamas hengenlähtö lähellä ja elämä vilis silmien eessä (oikeesti se oli jännää) niin näin parhaan kaverini nauravat kasvot, naurettiin yhdessä, onnen kyyneleitäkin saattoi olla, mutta surua ei filmillä vilissyt.

Jännää. Ei ole mitään vastaavia kokemuksia ollut meikäläisellä, jännää kuulla että jossain tilanteessa voi oikeasti "elämä vilistä silmien edestä", niin kuin sanotaan.

Itellä menee kyllä toisin. Muistan parhaiten kaiken sen, mikä meni perseelleen. Tosin senkin varsin huonosti. Joskus tuntuu, että mulla on keskimääräistä vähemmän muistoja esimerkiksi lapsuusajoistani kun ihmisillä yleensä. Ei sillä, niinkun kauheesti välittäisinkään niistä ajoista mitään muistaa.
Juudas

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Elo 2012, 21:48

Ennenkun Pulina syöksyy lopullisesti masetuksen ja kyynelten syövereihin niin mä tuun vinssin kanssa ja hilaan sen ylös sen perus merkillisen sekalaiseen menoon.

En tiedä vielä miten. Mutta mainittakoon että hittovie uudistin KAIKKI hahmoesittelyni äsken! Oli melkoista riemua lukea vuonna 2008 tehtyjä, ensimmäisiä hahmoesittelyitä joista löytyi ties mitä kliseetä.
Muistelen lämmöllä niitäkin ropeja joissa ennen olin, siis ihan joskus vuosina -06 ja -07. Piraattiropet ja keskiaikaiset ja muut. Mun hahmon ammatti oli yhdessä ropessa "majatalon kaunis palvelijatar". Jep, kauneus on ammattinimike. Ja yhessä ropessa mun ukkelilla oli taikakaktus joka piti sen hengissä. Öö.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Elo 2012, 21:53

"majatalon kaunis palvelijatar"

:------------------------------D
"Hän on se kaunis siellä. Ei se ruma mikä pyörii nurkissa, vaan se kaunis. Kyllä".

Energiajuoma/kahvi & suolakeksit ovat täydellinen ruokavalioa. Kyllä.
Eilen söin pussillisen porkkanoita.
Luova hulluus iskee, kyllä.

Pariisin pääkaupunki on vapaudenpatsas. Kyllä.

KYLLÄ!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Elo 2012, 22:00

Aksutar kirjoitti:"Hän on se kaunis siellä. Ei se ruma mikä pyörii nurkissa, vaan se kaunis. Kyllä".

Kuka nyt haluis roolata rumalla majatalon palvelijattarella :s Ewwwww.

Aksutar kirjoitti:KYLLÄ!

Se oli siinä. Porkkana on hyvää. Ehvelintorni on New Yourkin pääkaupungin osa.

Lol mikä näiden koodien ongelma on.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Elo 2012, 22:01

Taikakaktus? Kuulostaa Poison Ivyn ilkeältä maailmantuhoaseelta, jota hän aikoo käyttää Batmania vastaan. Jep jep.

Olenko ainoa, jonka mielestä osa olymppialaisten lajeista on vain outoja? Pikakävely, oikeasti, meinasin kuolla nauruun, kun katsoin sitä viisi minuuttia. Miehet kipittää naamat näkkärillä ja niiden lantio keinuu melkein ku mulla salsassa. Jotenki tuntuu vähän oudolta, et tyypit treenaa kävelyä 10 vuotta. Jossain juoksussa, uinnissa ja pyöräilyssä sentään on vauhtia ja jännitystä. Tos ne vaan..köpötteli. Ja missasin esteratsastuksen! Kirous!
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Elo 2012, 22:04

Olenko ainoa, jonka mielestä osa olymppialaisten lajeista on vain outoja? Pikakävely, oikeasti, meinasin kuolla nauruun, kun katsoin sitä viisi minuuttia. Miehet kipittää naamat näkkärillä ja niiden lantio keinuu melkein ku mulla salsassa. Jotenki tuntuu vähän oudolta, et tyypit treenaa kävelyä 10 vuotta. Jossain juoksussa, uinnissa ja pyöräilyssä sentään on vauhtia ja jännitystä. Tos ne vaan..köpötteli. Ja missasin esteratsastuksen! Kirous!

Et ole ainoa. Ei vaan pysty kattoon pokalla, varsinkaan pikakävelyä. Empä kyl pahemmin seuraakaan niitä koska.. Mä käytän mun telkkaria koneen näyttönä. Koska tarvitsen 40 tuumaisen monsterin vaan, jotta voin tuijottaa foorumia ja päivittää tätä sivua.

Kuka nyt haluis roolata rumalla majatalon palvelijattarella :s Ewwwww.

MINÄ! Nyt teen tollatteen hahmon. Nimue, löysin sinulle töitä.

Poison Ivy mainittu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Elo 2012, 22:07

Forte, et arvaakkaan. Ja se esittely sisältää paljon kaikkea muutakin ihailtavaa.

Pikakävely on just parasta katottavaa. Enemmän mietin et miten esimerkiks purjehdus on oikeestaan urheilua. Vähän joutuu kiskomaan välillä sitä purjetta ja peräsintä mut muuten istutaan. Botskiurheilu.

Aksu lol. Kaikki hahmot pitää olla kauniita ja rohkeita ja eeppisiä. Majatalon ruma palvelijatar on vaan... Se ei vaan oo.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Elo 2012, 23:43

Ja täällä riehutaan ennenkuin olen edes kommentoinut mitään... Ei mulla muuta, teidän keskusteluja on hauska seurata 8) Jatkakaa..
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut