Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ylva » 05 Elo 2012, 10:56

Hajuakaan mistä puhutaan, mutta halusin jakaa elämykseni. Läysin taas hahmobiisin! Wihii. Azraelille. Breaking Benjamin - Crawl <3
Ylva

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Elo 2012, 11:57

Hahmobiisiahaaelämykset ftw.

Aksu lol. Kaikki hahmot pitää olla kauniita ja rohkeita ja eeppisiä. Majatalon ruma palvelijatar on vaan... Se ei vaan oo.

Cryptissä ei ole rumia ihmisiä. Vain kuvankauniita neitoja ja miehiä. Miss/Mr Crypt kilpailut ovatkin erittäin hankalia, kun kaikki ovat niin nättejä/kauniita/komeita

Oonko mä ainoo joka ei löydä Viiviä ja Waagneria hauskana sarjakuvana?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Elo 2012, 15:04

Aksutar kirjoitti:Oonko mä ainoo joka ei löydä Viiviä ja Waagneria hauskana sarjakuvana?

Et. o/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Elo 2012, 15:09

Aksutar kirjoitti:Miss/Mr Crypt kilpailut ovatkin erittäin hankalia, kun kaikki ovat niin nättejä/kauniita/komeita

Pitäis järjestää joku leikkimielinen tämmönen. Kaikki piirtäis ehdokkaalleen yliampuvan kisapuvun ja kampauksen ja puuterit poskille ja sit katottais että ken on heistä kaikkein kaunein ja herkuin ja karismaattisin. Ja sit jaettais nää kullanarvoiset tittelit.
Ja sit joku itkis viikkoja yksin huoneessaan kun oma hahmo ei voittais. Se siitä.

Mä en oo yhdistäny kehenkään hahmoihini mitään biisejä oikeastaan, ehkä lähinnä Frediin yhden ennenkun olin edes luonu sitä. Hauskempaa on kattoa tuolla yhessä topsussa mitä biisejä muut pelaajat keksii omista hahmoista. :D
Heräsin yöllä nauramaan jutuille joita olen saanut Aksun kanssa aikaiseksi messengerin ihmeellisessä maailmassa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Elo 2012, 15:12

Heräsin yöllä nauramaan jutuille joita olen saanut Aksun kanssa aikaiseksi messengerin ihmeellisessä maailmassa.

Agna ja ihmeelliset typot.

Et. o/

YAY \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 05 Elo 2012, 17:53

Kävin tänään vanhempien luona, koska heillä on iso telkkari ja halusin katsoa Da Vinci koodin isolta näytöltä. Samalla vähän kävin läpi tavaroita, joita äitini oli tuonut Savonlinnasta setänsä hautajaisten jälkeen. Oli erittäin huono idea yhdistää kyseinen leffa ja läjä muinaisesineitä. Halusin pitää 1900- luvulta kotoisin olevan Raamatun, ihan vain sen takia, että siellä saattaa olla vihjeitä Illuminatista tai jostain.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Elo 2012, 18:12

Aksutar kirjoitti:Agna ja ihmeelliset typot.

"Koirani kirjoitti kiimaisena, kikki hikisenä."
Oikeasti lause ei mennyt ihan noin mutta toi oli lopputulos. Pahin koskaan. Järkyttävä lause. D:

Forte, mäkin oon ihan hulluna mummini jumalattoman isoon Bibliaan koska siellä on saletisti jotain salaisia vihjeitä. Ja siinä on niitä luvattomia saatanallisia tjms kuvia jotka Raamatuista poistettiin myöhemmin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Elo 2012, 21:31

Koska Ascreed, en enää ikinä pysty katsomaan Da Vinci koodia samalla tavalla kuin ennen. Enkä Enkeleitä ja Demoneita, miettisin vain että hahaa, olen juossut tuolla (Eziona). Olen kyllä käynyt Roomassa ja Vatikaanissa ihan tosielämässäkin, ja Louvressa samaten, joten tulee toistakin perspektiiviä näihin leffoihin.

Jonkin aikaa sitten postasin tänne linkin kun olin sattumalta löytänyt irl-Farren kuukkelista. Tänään löysin irl-Lamenderlynin.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Elo 2012, 21:36

harlekiini kirjoitti:Jonkin aikaa sitten postasin tänne linkin kun olin sattumalta löytänyt irl-Farren kuukkelista. Tänään löysin irl-Lamenderlynin.

:-------------------------------------------D
<3 How cuteee. Lamin pitää tulla tänne juomaan kahvia.

Agna, hyst. Ei puhuta niistä, ettei muut häiriinny.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 05 Elo 2012, 21:57

Mua ei olis ikinä pitäny päästää Louvreen. Menin aivan sekasin ja yritin ettiä Mona Lisasta jotain salaisia koodeja, 20 japsituristin takaa tosin.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 05 Elo 2012, 23:34

Aksutar kirjoitti:Agna, hyst. Ei puhuta niistä, ettei muut häiriinny.

Ajattelin tota välittömästi sen jälkeen kun olin lähettäny viestin.

Oon tutkinu koko illan laatikoitani joissa oli paljon vanhoja piirroksia, päiväkirjoja ja lappusia. Mun sydän suli vuoden 2006 Agnalle jne jne, ja löysin jopa sen mmupulta saadun kirjeen, jossa mun nickname esiintyy ekan kerran. Sen debyytti. "Pikku Agna" ja sen alla on kuva ufosta ja siinä on nuoli joka osoittaa siihen. Selitetekstinä on ufo.

Niin ja sit oon tehny Pullaa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 05 Elo 2012, 23:52

Heh, ihanaa varmaan löytää tollasia muistoja :3
Ite antaisin mitä vaan että saisin Pikkukittyn takaisin.
Pikkukitty ei koetellu rajojansa. Se totteli. Ja nyt saa sitten taas kiitellä onnetarta siitä että se on loppujenlopuksi mun puolella.

Voiko joku viksu muuten kertoa mistä se johtuu ku peukaloon tulee pieni viilto niin jokapaikka on veressä ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Forte » 06 Elo 2012, 08:32

Wannabe-biologin vastaus: Peukalossa on paljon pieniä hiussuonia. Ja hermoja. Inhottavaa, kun verinäyte ennen verenluovutusta otetaan juuri sormenpäästä. Sitä pelästyy joka kerta.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Elo 2012, 11:58

Voiko joku viksu muuten kertoa mistä se johtuu ku peukaloon tulee pieni viilto niin jokapaikka on veressä ?

Ditto Forten vastaukseen ja lisäks se, että peukaloa ny tulee käytettyä yllättävän paljon kädellisenä mörmelinä, joten se peukalo myös eksyy millon mihinkin koskettamaan ja levittämään punaista kauhuaan!

Päätin olla tänään hurja ja syödä salaattia. Äiti katso pelastan possuja :3
Nat, Pekoniakin ostin. MONOOMONOMONOM
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Elo 2012, 17:36

Aksutar kirjoitti:Ditto Forten vastaukseen ja lisäks se, että peukaloa ny tulee käytettyä yllättävän paljon kädellisenä mörmelinä...

Mörmeli .. rakastuin tuohon sanaan. Ny hihittelen sille loppuillan ja koitan viljellä sitä parhaani mukaan joka paikassa.

Aksu on hyvä, ja syö salaattia, Crim on pro, eikä syö mitään paitsi Aksun pekonit |D

Oon ihan totaalisen koukuttunu kattomaan olympialaisia viimesen viikon aikana, kun kissavahtina joutu olemaan. Telkkari ollu 24/7 auki, ja si ravannu kanavien välillä ettien jotain mielenkiintosta urheilua, kuten yleisurheilua, ammuntaa tai ratsastusta. Eilen kiljuttiin äiteen kanssa yöllä miesten 100m finaalia - naapurit tykkäs <3
Ja nyt porukoita ketuttaa si, kun omin kaiken modeemin tehon itselleni vaan katsoakseni netissä näitä vielä vähän lisää, muahahahaha~
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut