Juudas kirjoitti:se istu niin jopa PIIRTÄESSÄÄN.
*vaimentuvaa viheltelyä*
Tervetuloa takaisin elävien kirjoihin, Templer :D
Juudas kirjoitti:se istu niin jopa PIIRTÄESSÄÄN.

Templer kirjoitti:Ja nyt on ihana vastailla (vihdoin) teidän ropetuksiin, toivottavasti ette ole minun murhaamis suunnitelma panneet vielä käytäntöön, ku jäi vastailu niin vähälle >:
Templer kirjoitti:hobitti kylä :3 Jos sinne pääsisin en koskaan olisi enää entiseni, kutistaisin itseni ja heittäisin kengät jorpakkoon. Minulla olisi kaunein porkkana puutarha päällä hobittilan ja monet kävisivät syömässä luonani porkkana muhennosta. :3
Demintty kirjoitti:Ja minä muuttaisin itseni suloiseksi rabbitiksi ja kävisin aina piruuttani popsimassa sun porkkanoita sit sää yrittäisit aina tappaa mua, tulevaisuuteni (:
Demintty kirjoitti:Tämä tuli vastaa kun luin kirjaa... ._. kesti hetki ennen kuin sain selvää siitä, että mitä siinä luki :D kahdeskymmenesensimmäinen luku...

Templer kirjoitti:Minulla olisi kaunein porkkana puutarha päällä hobittilan
Agna kirjoitti:Pulla on pian valmis. Väistäkää eeppistä sankaria, joka on jo kerran ollut olemassa tällä foorumilla, mutta sittemmin kadonnut luojansa myötä.
Lotdow kirjoitti:Pulla vs. Lelacã, kumpi voittaa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa