Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Syys 2012, 09:59

Huh huh. Vihdoinkin sain muutettua ja ostettua nettipiuhan. Hassua silti. Kaikki sivut toimii ihan hyvin, paitsi just tää foorumi : D Hassua miten paljon tän alueen netti vihaa roolipelejä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Syys 2012, 10:36

Kaikki sivut toimii ihan hyvin, paitsi just tää foorumi : D Hassua miten paljon tän alueen netti vihaa roolipelejä.

Ettäs kehtaatkin harrastaa luovaa toimintaa! Häpeä! Internet disapproves!
Njoo, mulla netti pyörittää tänään hyvin kaikkia muita sivuja, paitsi kelan 8) En si mee kattoon hakemuksiani. Pitäis pajallekin rollata kahdekstoista, kyl mä kohta valmistaudun ja länttäsen paakkelit naamaan ja hyppään parvekkeelta. Like boss.

Facebook ehdottelee kaveriksi jotain tyyppiä, jonka etunimi on Pulla. Pulla invaasio strikes again.

Ensin tietokone menee rikki, sitten wii menee rikki ja kaveri lähtee viikoksi Turkkiin.

Tämä tarkoittaa vain sitä, että rikot kaiken mihin kosket. Lotdow the destroyer.

spoiler: olen nolife X_x

Kuva
Ei mulla muuta tähän (:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 03 Syys 2012, 10:48

Ai niin! Haluan varoittaa ihmisiä. Muutin mukavasta Helsingin komerostani keskelle pöheikköä, joten kaikki ne, jotka myös asuvat puskissa, ÄLKÄÄ pelatko Slendermania. Toistan, älkää pelatko Slendermania ennen kuin menette nukkumaan. Muuten kyyläätte sitä pahuksen pöpelikköä aamuun asti, kuten minä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Syys 2012, 15:35

Slenderman on kyl peli mitä itte en kokeile 8| Että hyvää yötä vaan Forte! Hyvä ku Amnesiaakin kokeili ni kakat housussa joka kulmassa ja si on ihan YYY. Sitä tarvi pelata seurassa. Seurana totta kai ZG joka vaan nauro persettään irti kun mä panikoin 8|

Ahahah, osallistuin Viikinkiravintola Haraldin arvontaan, missä voi voittaa pikkujoulut vapaavalintaiesessa Harald ravintolassa. Jos voitan ni si tiedossa TNF miitti pikkujoulujen merkeissä! Painosanalla jos. Koska mitään random kaupunkimiittiä ilman mitään kunnon ohjelmaa ei tietenkään voi järjestää. Only the best for ye guys.
Oottakkee vaan kesään, kyllä meidän suunnitelmat siihen mennessä on valmiita.. hopely.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Syys 2012, 15:39

Hahaha. kaverin kanssa pelattiin sitä just (Slender Man siis) pari päivää sitten ja seuraavana päivänä sinne laavulle. Onneks mieleni ei niin pahasti päässyt laukkailemaan, ku edessä oli vaan lampi, eikä mehtää nähnyt. Ainakaan niin paljoo.. oli se kuitenkin mielenkiintosta.
Templer

ViestiKirjoittaja Fentiz » 03 Syys 2012, 17:21

Mulla on sellanen defenssimekanismi et jos pelaan jotain ahistavaa peliä ni meen vaan emotionaalisesti lukkoon, tyyliin: *Kaapista hyppää morso nenän etee* 'Ai tollanenki otus tossa, jaaha, kai se pitää juosta sit' vrt. 'Hui saatana, alt f4, alt f4, alt f4'

Vie idean kauhupeleistä ikävästi :V
Fentiz

ViestiKirjoittaja VaivainenLepakko » 03 Syys 2012, 19:41

Kaaaauhupelit on ihania <3
Se tunne ku sydän hakkaa ja adreanaliini kohoaa sataan ni se vasta ihanaa on <3 sillo päästää kauhupelin syvimpään olemukseen.
Siis enhän minä yhtään tykkää adreanaliinipuuskista... En...
VaivainenLepakko

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Syys 2012, 19:42

Uuh.. Pelit. Kyllä jotkut asiat vain ottavat niin päähän. Muistan kun pelattiin pikkusiskon ja sen kaverin kanssa wiillä super marioa. Oltiin kai mökillä ja kun tuli hieno kohta jossa piti voitaa joku, niin alko ihan kova kälätys ja huuto. Löysin sen nuoremman lapseni sisältä ja pompin yhtä kiljuvana kuin pikkusiskoni ja sen kaveri. huudettiin ihan kurkut kiepiksi ja pompittii lattialla ja kirottiin yhteen ääneen kun joku meistä kuoli.... Nyt siitä on hieman aikaa, ja aikustunut oon, mut jos pelaan itsekseni jotan. Nii kyllä lopussa jos tapahtuu jotain dramaatista pillitän tai sitten olen todella pettynyt, siihen että, no höh! Joko se loppu? Ja miks tän lopun piti olla näin laimee? Nii mun hienot kriitisoinnit.

Ah se siitä pelikonsoleilla pelaamisista!
Nya

ViestiKirjoittaja Mohnake » 04 Syys 2012, 09:23

Pelit, ihanat pelit! Miten ilman niitäkään tässä elämässä pärjäis. Voi vaan vetäytyä sohvan nurkkaan ja kuvitella hetken olevansa joku muu.

Kauhupeleissä itellä tulee aina sellanen p*skahalvauspaniikkireaktiokohtaus jos joku mörkö hyppää eteen. Hyppään melkein pystyyn sohvalta, kainalot hikoaa samantien ja päätä kuumottaa, kun miettii mitä pitäisi tehdä. Toinen on sitten tämä perus, että tietää mitä edessäpäin on eikä siksi uskaltaisi mennä vaan lähtee käppäilemään ja katselemaan jos kohdan voisi kiertää jollain tavalla.

Ja muuttamisneuvoja: Älkää muuttako ennenkuin on työpaikka tai ellei kotona ole todella kireä tunnelma. Voin meinaan sanoa, että ei ole mukavaa tehdä sossuille toimeentulotuki-hakemuksia tai kelalle asumistuki-hakemuksia. Ja mieluusti kannattaa muuttaa jonkun kanssa yksiin niin jakautuu vähän nuo elämiseen menevät kulut eikä välttämättä tule kovaa pulaa rahasta.

Saatiin noin viikko sitten tänne asumaan Jon Snow niminen koira. Parkaa oli pidetty huonosti aikaisemmassa kodissa ja omistajakin oli ihan hysteerinen ihminen. Väitti, että koira oli tuhonnut asuntoa eroahdistuksissaan(jota tolla ei kyllä ole ollenkaan, tylsistyneenä varmaan vain hampaillut jotain mikä tuntuu kivalta suussa) ja mukama vesiripulilla oli koira jonkun pöpön takia vaikka oli ruokaa saanut varmaankin parin desin edestä päivässä. Nyt täällä ollessa on kuitenkin kakka alkanut kiinteytymään, kun on saanut syötyä oikein. Toi ois kyllä todella täydellinen koira tänne. Ei mikään sohvaperuna, mutta ei mikään hyperaktiivinen touhotinkaan. Ainoa miinuspuoli on, että kissat ei tykkää leikkiä ja se turhauttaa ja sitten täytyy pitää älämölöä ja haukkua niille.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Syys 2012, 20:25

Kyllä, pelit. Mitä maailma olisikaan ilman niitä. Ja se sama tyhjyyden tunne kuin hyvän kirjan lopettaessa: pitää palata takaisin todellisuuteen kun pelin tarina loppuu. Yh! Muunmuassa Pewdien pelailemana katsottiin Lotan kanssa To the Moon. Se oli surullinen, pidin juonesta paljon ja pikseligrafiikka oli miellyttävää.

Itekkin saan näitä halvauksia aina kauhupelejä katsoessa. Slenderin eri versiot taitaa olla edelleen pahin. Kuolen joka kerta kun kongi kumahtaa kääntyessä :D

Muuttaminen ei kohtaa mua vielä muutamaan vuoteen, ah. Valmis ruoka ja laskut maksetaan mun puolesta - nautin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Syys 2012, 16:18

Ja muuttamisneuvoja: Älkää muuttako ennenkuin on työpaikka tai ellei kotona ole todella kireä tunnelma. Voin meinaan sanoa, että ei ole mukavaa tehdä sossuille toimeentulotuki-hakemuksia tai kelalle asumistuki-hakemuksia.

Ditto.

Miks superman on suomennettu teräsmieheks? KERTOKAA :D Miks se ei oo vaan supermies? En saanu tän kysymyksen takia nukuttua, kun pyörin sängyssä ja pohdin sitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Syys 2012, 17:04

Oli kyllä elämän tarkoitusta käsittelevä kysymys. Kaiken alku ja juuri. Loppu ja tuho. Mutta en todellakaan tiedä vastausta ja oon joskus miettinyt samaa. Supermies ei kyllä omaan korvaan kuulosta hyvältä D: toimitusryhmä halusi jotain uutta ja ihmeellistä = Teräsmies.

Tätä odotellessa. ♥ Kohta se tulee.
/Oho, osa kuvista oli näemmä poistettu tai jotain :c höh, ne oli ihania.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Syys 2012, 19:22

Äh, tosiaankaan en tiedä miksi juuri Teräsmies. Sekin nimi keksittiin aikoinaan Supermanin ensimmäistä numeroa varten ja varmaan kaivattiin suomennosta, mikä kuvastaisi hyvin kyseistä sankaria.

Hieman sama ilmiö esiintyy Mustanaamiossa. Hahmonhan englanninkielinen nimi on Phantom(aave, henki, kummitus). Kai suomalainen kustannusyhtiö halusi jonkin täysin yksilöllisen ja silti hahmoa kuvastavan nimen.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Syys 2012, 18:24

Viimeinkin! Ah, ja DeviantArt sotkut selviävät, kiitos Agna! Sainpas ekan kuvan lisättyä :) Nyt voin elää normaalisti.

Ja kone on ehjä! Yay! Ja heti kun se tulee takaisin, ilmaantuu ruutuun kivat naarmut, jotka häiritsevät pelaamistani harvinaisen paljon =.= Miksi?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Juudas » 11 Syys 2012, 01:15

Mohnake kirjoitti:Ja muuttamisneuvoja: Älkää muuttako ennenkuin on työpaikka tai ellei kotona ole todella kireä tunnelma. Voin meinaan sanoa, että ei ole mukavaa tehdä sossuille toimeentulotuki-hakemuksia tai kelalle asumistuki-hakemuksia. Ja mieluusti kannattaa muuttaa jonkun kanssa yksiin niin jakautuu vähän nuo elämiseen menevät kulut eikä välttämättä tule kovaa pulaa rahasta.

Muutin 16-vuotiaana kotoa, enkä mihinkään ihan lähellekään, vaan Länsi-Suomen läänistä Etelä-Savoon, enkä töihin vaan lukioon. Yksin muutin, erittäin halpaan asuntoon kyllä, mutta vuokralla olin anyway. Never needed sossu for financial support.

Kyllä opintotuella pärjää, kun on pakko. Ilman opiskelupaikkaa omilleen muuttaminen onkin sitten jo ihan oma lukunsa.

Forte kirjoitti:ÄLKÄÄ pelatko Slendermania. Toistan, älkää pelatko Slendermania ennen kuin menette nukkumaan. Muuten kyyläätte sitä pahuksen pöpelikköä aamuun asti, kuten minä.

Voi parka. : D Slenderman on jännä.

Vähän epäaktiivisuutta ollut ilmassa. Muutin viime viikolla uuteen kämppään ja sain nettiyhteyden toimimaan vasta tänään. Plus olen sairastanut viime torstaista asti. Luulisin että alkaa jo vähitellen flunssa hellittää, mut ihan terve en kumminkaan vielä oo. Kuumetta ei onneks oo enää ollut tänään.

Nyt kun on oma rakas pöyttis kämpässä ja nettiyhteys pelaa, niin aktiivisuus asiakin varmaan lähtee parantumaan. Tänään en vielä rupee peleihin vastaamaan... Aika rankka päivä takana. Pitäs olla nukkumas, mut ajatukset 8 tunnin päästä alkavista ruotsin kuunteluista kummasti valvottaa. Ku vaan läpi pääsis ni ois hyvä. Tänää oli enkun kuuntelut, ne meni kait ihan hyvin. Itse asiassa ekat osuudet tuntu menevän tosi hyvin, se on aina vaikein missä pitäs kirjoittaa vastaukset. Johtuu varmaan ADD:stä että mulla on aina ongelmia muodostaa järkevä vastaus (vaikka sen tietäisinkin) niin että se vielä mahtuis niille kahelle riville. x )

Nyt ku netti pelaa vois hankkii jostain sen AIONin, hohoo...

Mut joo. Näkyillään. Mä varmaan valvon koko yön niin että kuulen sit kuuntelussa ihan omiani. Nojaa... Ehkä saan säälipisteitä. x )
Juudas

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut