Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Syys 2012, 21:42

Aksutar kirjoitti:Kalliita, kyllä. Ja melko turhia, täällä päin ainakin 8| Mun Ivan vaan istunu nyt pieni likööripullo sylissä monta kuukautta nojatuolissa, minkä isä sille teki mittojen mukaan. Ai mitenniin sitä vois kuvata ja silleen. NNNO! Tuo Anemone moikkaan sitä.

Samma här. Harmittaa sekin ettei 60km säteellä varmaan ees asu ketään muuta jolla olis nukke niin elo on vähän yksinäistä. Valokuvannu oon kyllä sinänsä mukavasti mutta ei se pitkän päälle oikeen riitä sekään, ja meillä on huonosti rekvisiittaa. Yh.
Ja joo, tuon. Teekutsu PAARDIT. Ja lol mitenniin nimivaras, ku oli hieno nimi niin pitihän se käyttää. Egologisda elämää nääs.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Syys 2012, 21:52

Agna kirjoitti:Ja joo, tuon. Teekutsu PAARDIT. Ja lol mitenniin nimivaras, ku oli hieno nimi niin pitihän se käyttää.

Ivan juo vaan viiniä. Ja ennytiiä tosta nimivarkaasta, Anemone ei kuitenkaan oo mikään super awesome uniikki nimi.

Forte kirjoitti:Kuvani oli tänään Keskisuomalaisessa.

Forte the julkkis. Kerro ny toki miksi se siellä oli.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Syys 2012, 14:06

ja minä vain luin kaksi kertaa, että Forten kuva oli Karjalaisessa, olin ihan silleen, että sielläkö pain sen Forte asuu..|: Mutta ei sitte.
Templer

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Syys 2012, 13:54

Ei, ei siellä. Mutta joo, olen niiden viimeisten (a.k.a, onnekkaiden) joukossa, jotka aloittavat opinnot Humakin Äänekosken kampuksella, ja joku hyypiö Keskisuomalaisesta tuli haastattelemaan luokkaamme. Olin toinen vapaaehtoisista, jotka halusivat finninaamansa lehteen.
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Syys 2012, 17:47

Hienoo, teillähän pyyhkii hyvin, itse täällä hieman nuhaisena ja tokkuraisena vetelen ympärikämppää sekoilemassa....
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 18 Syys 2012, 21:37

Kässänopen ilme oli aika eeppinen tänään kun vein mun nuken sille arvioitavaksi :D Se ei kommentoinut mitään, paitsi; ... hieno?
Ja seuraavaa nukkea tulemaan.

Vihdoin! Vihdoin voin tuntea itseni taas aktiiviseksi ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Selen » 23 Syys 2012, 18:03

Heeiijjjjjjjjjj! Vanha pieru ilmottautuu Mirin kanssa palvelukseen! Uhreja otetaan vastaan ilomielin!

On tämä hahmon kirjoittaminen muuten joskus hankalaa varsinkin, jos on 3kk ikäinen pikkuneiti, jota pitää välillä hoitaa ja ruokkia nimin. kirjoitin Miriä miltei kolme viikkoa :'D
Selen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Syys 2012, 18:06

Teretulemasta Selen! Toivottavasti viihdyt.
Aksu ilmoittautuu aina uhriksi, varsinkin uusille tulokkaille. Siitä lisää Aksun seuranhaku töpössä \o
PIKKUNAPEROITA! Minkäs nimistä nassikkaa siellä suunnassa on?

Aahaha, flunssa senkun vaan jatkaa. No, sentään saanu jotain luovaa aikaseks. Viikonloppuna piti olla luova mutta hups, pleikkari.

Ja seuraavaa nukkea tulemaan.

Tee mullekin nukke..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Selen » 23 Syys 2012, 18:18

Aksutar kirjoitti:Teretulemasta Selen! Toivottavasti viihdyt.
Aksu ilmoittautuu aina uhriksi, varsinkin uusille tulokkaille. Siitä lisää Aksun seuranhaku töpössä \o
PIKKUNAPEROITA! Minkäs nimistä nassikkaa siellä suunnassa on?

Aahaha, flunssa senkun vaan jatkaa. No, sentään saanu jotain luovaa aikaseks. Viikonloppuna piti olla luova mutta hups, pleikkari.

Kiitoksia! Varmasti viihdyn ^_^

Ella-neiti täällä on. Meille tehdään vähitellen ekoja hampaita niin poloinen on vähän kiukkuinen varsinkin iltaisin.. Onneksi ei sentään flunssa ole vielä meihin iskenyt. Sinulle pikaista paranemista!

Meillä on vähän myös aika mennyt pleikkarin parissa, kun ilmestyi tuo uusi Borderlands 2 <3
Selen

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Syys 2012, 19:30

Teretulemasta Selen täältä nuorisonkin puolesta :> Pelejen parissa tapaillaan vielä kenties joskus \o

Kohta elokuviin muutaman tunnin varoitusajalla. Huomenna viettelen kolmatta vuosipäivääni, jiiiiiiiihaaaaaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Syys 2012, 10:06

Jos sitä itse taas nousis täältä haudastaan ja kirjais ittensä mukaan elävien kirjoihin. Joku tulee ruoskimaa muhun nyt sen verran luovuutta, että saan vastattua kaikille kanssapelaajille >:Y

Tervetuloa vaan uusille pelaajille meikäläisenki puolesta, oli teitä sitten kuinka monta uutta tullut sen jälkeen kun olen pulinassa viimeks ilmottanu ittestäni!

PIHALLA SATAA. SYKSY ON TÄÄLLÄ! Se oli takuulla ainoa syy miksi en lähtenyt tänään ajamaan pyörällä koululle, uskokaa pois. Toinen oli se että vasta oltu influenssapöpössä ja siitä parannuttu - mitään jälkitauteja en halua, tää nuha riittää mulle ihan hyvin toistaseks. Nenäliinoja senkö tursuaa joka paikasta <3
Mitä elokuvaa Agna kävi eilen kattomassa? o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja harlekiini » 24 Syys 2012, 12:42

Teretulemast vaan sanon minäkin.

Vettä on tullut nyt viimeiset kaksi viikkoa aika iloisesti, mutta onneksi sain nyt sateenvarjon. Uskomatonta miten sitä voi pilvissä riittääkin, menisi Afrikkaan satamaan missä sitä kaivataan ja antaisi mun kävellä kilometritolkulla kuivana (kun olen liian pihi ostamaan pyörää).

Tänään kun tulin kotiin huomasin ilokseni, että olin saanut postia, kunnes huomasin että jollekin toisellehan ne. Nyt sitten oottelen jännityksellä valistuneempia neuvomaan mihin osoitteeseen vien ne. "Neitokainen E.M." (nimi sensuroitu tässä) saisi minun puolestani informoida äitiään ja Railia tarkemmin osoitteestaan, tai vaihtoehtoisesti tulla esittäytymään. 20 neliön kämppään kätkeytyvä alivuokralainen on kunnioitettava ninja.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Syys 2012, 13:01

harlekiini kirjoitti:Tänään kun tulin kotiin huomasin ilokseni, että olin saanut postia, kunnes huomasin että jollekin toisellehan ne. Nyt sitten oottelen jännityksellä valistuneempia neuvomaan mihin osoitteeseen vien ne. "Neitokainen E.M." (nimi sensuroitu tässä) saisi minun puolestani informoida äitiään ja Railia tarkemmin osoitteestaan, tai vaihtoehtoisesti tulla esittäytymään. 20 neliön kämppään kätkeytyvä alivuokralainen on kunnioitettava ninja.

Vedät osotteen yli ja kirjotat siihen kuoreen ettei kyseinen henkilö asu enää tässä osoitteessa. Sitten nakkaat sen vaan lähimpään postin postilaatikkoon - postin pitäis hoitaa loput. Problem solved.

Ohjelmointia.. nyt ei oikein nappaa.
Crimson

ViestiKirjoittaja harlekiini » 24 Syys 2012, 13:40

Crimson kirjoitti:Vedät osotteen yli ja kirjotat siihen kuoreen ettei kyseinen henkilö asu enää tässä osoitteessa. Sitten nakkaat sen vaan lähimpään postin postilaatikkoon - postin pitäis hoitaa loput. Problem solved.

Sain tosiaan postikortteja. Niihin ei paljon kirjoitella, eikä niissä näy lähettäjän osoitettakaan, että jepjep. Käyn survaisemassa vaikka talon ilmoitustaululle jos ne vielä takaisin tulevat.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Syys 2012, 15:21

Aksutar kirjoitti:Tee mullekin nukke..

Mitä saisi olla?

Ja tervetuloa täältäkin päästä! Onkin hetki kun uusia tullut :)
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut