Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Syys 2012, 21:48

Lotdow kirjoitti:Ja sen hevosen nimi on kylläkin Salazar. Pringles on se punaisen ritarin heppa.

Ei ole. Se punainen on Rautanaamio ja sininen Pringles oli sininen. Ryäkäle.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 28 Syys 2012, 22:51

Hah, gogosit. Mullakin oli niitä pari, tosin taisin juuri heittää ne roskiin. En koskaan oikein päässyt jyvälle niistä.
Ja juuri vähän aikaa sitten kattelin kaupassa joitain ritarifiguureja ja mietin notta olisin tullu housuihini jos mulla olis ollu noita pienenä. Knights!

Olenko muuten ainoa jota häiritsee TNF:n naishahmojen mekottomuus, vai enkö vain ole bongannut niitä jotka niitä käyttävät? Tuntuu vain, että suurin osa naishahmoista käyttää housuja, vaikka kuukkeli näyttää mitä kaikkea nättiä ne voisivat päälleen kiskoa. Ymmärrän fantasiapelin joustavuuden moisista kotkotuksista, mutta joka tapauksessa.
Ja tähän saattaa liittyä etäisesti piirrosfetissini naistensatuloista. On kyllä nätti näky.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Syys 2012, 23:02

harlekiini kirjoitti:Olenko muuten ainoa jota häiritsee TNF:n naishahmojen mekottomuus, vai enkö vain ole bongannut niitä jotka niitä käyttävät? Tuntuu vain, että suurin osa naishahmoista käyttää housuja, vaikka kuukkeli näyttää mitä kaikkea nättiä ne voisivat päälleen kiskoa. Ymmärrän fantasiapelin joustavuuden moisista kotkotuksista, mutta joka tapauksessa.
Ja tähän saattaa liittyä etäisesti piirrosfetissini naistensatuloista. On kyllä nätti näky.

Listaanko sulle tännekin niitä naishahmoja, jotka mekkoa yleensä käyttää? Menevät naiset tarvitsevat menevät vaatteet!
naistensatulat on kyl cool.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 28 Syys 2012, 23:23

Taitaa ainaki mun kaikki neitokaiset pelkkiä mekkoja käyttää 8B Vaikken heitä kauheesti ympäri Cryptiä ole levitellytkään.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Selen » 29 Syys 2012, 01:38

harlekiini kirjoitti:Olenko muuten ainoa jota häiritsee TNF:n naishahmojen mekottomuus, vai enkö vain ole bongannut niitä jotka niitä käyttävät? Tuntuu vain, että suurin osa naishahmoista käyttää housuja, vaikka kuukkeli näyttää mitä kaikkea nättiä ne voisivat päälleen kiskoa. Ymmärrän fantasiapelin joustavuuden moisista kotkotuksista, mutta joka tapauksessa.

Et ole :D Miri käyttää mekkoja. Tuolla sivustolla oli itseasiassa varsin ihania mekkoja, joita voisin kuvitella hahmoni päällä nähtävän (;

Viikonloppu sitten tuli ja näyttää siltä etten ehdi kuin käydä täällä pikaisesti. anteeksi kovasti, etten ole saanut vielä edes yhtä peliviestiä aikaiseksi : <
Selen

ViestiKirjoittaja Lörri » 29 Syys 2012, 08:03

Ei, tietenkin naisten kuuluu käyttää hameita, paljon painavaa samettia, pitsiä, silkkiä, leveitä hihoja ja kultakirjontaa <3

Minun hahmollani se nyt ei vain sovi tyyliin, ja voi miten epäkäytännöllistäkin se olisi :roll:

Umph. Näin muuten semmoisia unia yöllä, että ei ole tosikaan..saisi hyvää pelimatskua nistä! Serialkillerin keskitysleiri :shock:
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Syys 2012, 13:48

harlekiini kirjoitti:Olenko muuten ainoa jota häiritsee TNF:n naishahmojen mekottomuus, vai enkö vain ole bongannut niitä jotka niitä käyttävät? Tuntuu vain, että suurin osa naishahmoista käyttää housuja, vaikka kuukkeli näyttää mitä kaikkea nättiä ne voisivat päälleen kiskoa.

Voi kiitos harlekiini! Aivan ihania inspiksiä Loryenin vaatevarastoon, jota juuri ajattelin uusia samalla kun kehitän naisesta paremman maagin. Josta päästäänkin siihen että kyllä munkin ainokainen naishahmo käyttää ihan hameita :D Hame sen olla pitää, tervehtikää keskiaikaa! Vaikka totta sekin mitä Aksu sanoi, menevät naiset tarvii menevät vaatteet. Mutta kyllähän hameestakin saa menevän kun tekee siihen ison halkion että voi mennä kyykkyyn ja laittaa alle nahkapöksylegginsit... Vai?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Syys 2012, 13:55

Tai sitten soturinaiset vetää perus fantasiahaarniskat ylle, jotka peittää vaan rinnat ja intiimialueen. Koska nehän on käytännöllisiä, kuten monesta artista ja pelistä huomaa. Toimii aina!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Syys 2012, 14:12

Aivan totta, Aksuseni! Ja veikkaan, että ne suojaa taistelussakin aika tehokkaasti. Nuolisateessa varsinkin, ja myös tuollaisessa lähitaistelussa jossa käytellään miekkaa. Jos kumartuu niin pitää kyllä varoa ettei rintapanssarista tule napapanssari.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Syys 2012, 15:00

Onneksi omistan pelkkiä miehiä ropehahmovarastossani.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 29 Syys 2012, 15:06

Lanae housuissa. :3 En usko että siitä hirveenä tykkäisi. Enemmän nä'itä mekkoihmisiä. (;

ja jooo. olin reissussa, enkä tietenkään muistanut laittaa siitä mitään tietoa näkyviin, niin ne jotka kyllästyivät odottamaan, niin kerron vain sen, että : Temp olla pahoillaan.
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 29 Syys 2012, 17:46

Olenko muuten ainoa jota häiritsee TNF:n naishahmojen mekottomuus, vai enkö vain ole bongannut niitä jotka niitä käyttävät? Tuntuu vain, että suurin osa naishahmoista käyttää housuja, vaikka kuukkeli näyttää mitä kaikkea nättiä ne voisivat päälleen kiskoa. Ymmärrän fantasiapelin joustavuuden moisista kotkotuksista, mutta joka tapauksessa.

Rupesin tuota miettii joku kuukaus sitte ja vaihoin parille hahmolleni mekot käytöön :D

Tervetuloa Lörrille minun puolesta! :D

Tervetuloa Selenille minun puolesta! Mää oon kyllä väähän myöhässä näitten kanssa, aina. joka ikinen kerta :D

Jos sitä ulos harhailee kerran täälläki joskus käyn.
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Syys 2012, 11:22

Oonko mä ainoo jota ärsyttää nää wnb kuuluisat lyhenteet, joita jotkut käyttää ja parhaimmassa tapauksessa ovat itse keksineet.. Si ku joku ei tiedä heidän lyhennettään jostain, niin nauretaan päin naamaa ja ollaan ihan "EKKÖ SÄ TIIÄ MITÄ SE TARKOTTAAA LOL!" ... Ei, en tiedä, selittäisitkö vai tirvaisenko turpaan?

Kuten esim joku MRSNAJI. Kuka tietää mitä se tarkottaa? Kuka on ees ennemmin kuullu siitä (paitsi vuoden 2003 huussikirjasta)?
Se on lyhenne sanoista Minä Rakastan Sinua Nyt Aina Ja Ikuisesti. En oo koskaan kuullu kenenkään käyttävän tota ja jos kuulisin, en todellakaan muistais/arvais mitä se tarkottaa.

Toinen on kanssa 8!.... kuka tietää mitä toi tarkottaa? "8!" tarkoittaa: Olen pihalla kuin lumiukko! What. Joko mä elän totaalisen tynnyrissä - lol internetissä - ja tiedän vaan wnb hyödyllisiä lyhenteitä tai sitten jotkut yrittää liian väkisin tehdä uusia, maailmanlaajusia lyhenteitä. Kylhän jotkut toimii, mut asdsasa.

Tämä päivä vaatii lisää kahvia. Vois ruveta tuotteliaaks ja tehdä ihmeitä.

Lotdow kirjoitti:Onneksi omistan pelkkiä miehiä ropehahmovarastossani.

Joku niistä transuks. Joo. Perianin kanssa hyppimään mekoissa pitkin maailmaa.

Mutta mitä ihmisten sunnuntaihin?
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 30 Syys 2012, 12:04, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2012, 11:47

Aksutar kirjoitti:Joku niistä transuks. Joo. Perianin kanssa hyppimään mekoissa pitkin maailmaa.

Lähtekäämme matkaan o7 Horthein on niin hentoinen että sille sopii mekko.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Syys 2012, 14:55

Aksutar kirjoitti:Mutta mitä ihmisten sunnuntaihin?

Aamun ensimmäiset neljä tuntia on pelattu RUNESCAPEA ja katsottu kun Pewdie pelaa Walking Deadia. Nyt pitäisi alkaa opiskella mielenterveyden häiriöistä kun huomenna on niistä ryhmäesitelmä. Ruottistakin pitäis tehdä semmonen pieni kirjoitelmantapainen, aine vai essee, kummaksi se nyt luetellaankin. Eli hyvää kokonaisuudessaan. \o

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna