Kirjoittaja harlekiini » 30 Syys 2012, 22:22
Olin iloinen kun kuulin, että Hobitista tehdään leffa. Kun kuulin, että siitä tulisi kaksiosainen, olin riemuissani. Mutta kun kuulin, että osia oliskin kolme, tuli kämmenen kuva otsaan. Ei niin lyhyestä kirjasta vain ole mahdollista saada kolmea elokuvaa niin, että juoni pysyy kasassa! Yksi olisi ollut liian karsittu, kaksi olisi ollut täydellistä. Suuruudenhullut elokuvantekijät, prkl. Saavat luvan tunkea siihen Silmarillionin loppua jotta saavat jotain täytettä ja selitystä sille, miksi ihmeessä siinä on Galadriel.
Totta kai Hobitti on luettu, se on itse asiassa tuossa avoimena pöydällä ruokaluokemiseksi. Hauska poimia sieltä yhtymäkohtia TSH:n kanssa.
Olen koko päivän pelaillut tietokontta vastaan shakkia, ja nyt polttelee älyttömästi päästä pelaamaan sitä myös Lamenderlynillä. Pelin voisi käydä tosielämässä hahmojen kautta, niin että pelaajien siirrot merkitään hahmojen siirroiksi (pelin tulisi siis olla suht koht nopeatempoinen). Kaikki joilla on kotonaan shakkilauta, haastan!
Hello, children, I'd like to play a game...
Pahoitteluni Angalle, jonka pullanhimo (pffrt) joutuu nyt odottamaan kun en saa aivojani viritettyä radio Khaleemin taajuudelle. Se vaatii hieman työtä.