Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Loka 2012, 17:38

Done and done right. Nyt on sitten marttisten leirintä alue koettu. Soli ihan kivaa, jousiammunta varsinkin. Varsinainen Robin Hood olisi, kyllä. pewpew.

Daichi perkules.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Loka 2012, 18:41

Hitsi vie! Nyt vastaan peleihin!! On mennyt jo liikaa aikaa.. mrr ja kaikki vaan sen uuden hahmon takia, jota niin innokaasti päivästä toiseen piirrän, etten jaksa edes koneelle tulla. huohh. mutta niin~ vastailen. >w<
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Loka 2012, 22:20

Mun kokeet on ohi huomenna! Ah ja Bon, sitten saatte vastauksia multa te jotka olette maltillisesti niitä odottaneet.

Jahas, piti katsoa viikonloppuna kaverin kanssa Nightmare on Elm street, mutta vaihdettiin nyt loppumetreillä Diktaattoriin :'D Kauhusta komediaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 12 Loka 2012, 14:42

Vois olla jo kuukauden loppupuolisko menossa niin Assassin's Creed 3:nkin julkaisu olisi lähempänä. Poikaystävä, kun tuon Join or Die Edition tilasi siitä synttärilahjaksi minulle niin sitä malttamattomammaksi odotus käy.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Bizara » 12 Loka 2012, 20:53

Osaako joku kertoa minulle, miksi tämä teksti

Warning: copy(./images/avatars/7906387015078578483554.png) [function.copy]: failed to open stream: Permission denied in /home/p1foorum/public_html/includes/usercp_avatar.php on line 289

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/p1foorum/public_html/includes/usercp_avatar.php:289) in /home/p1foorum/public_html/includes/page_header.php on line 534

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/p1foorum/public_html/includes/usercp_avatar.php:289) in /home/p1foorum/public_html/includes/page_header.php on line 536

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/p1foorum/public_html/includes/usercp_avatar.php:289) in /home/p1foorum/public_html/includes/page_header.php on line 537

estää avani käytön/vaihdon kokonaan? .3. Väkersin juuri söpön poniavan ja haluan sen mutta tuo ei suostu vaihtamaan eikä sen näytä vanhaakaan avaa enää. .__. Ilonpilaajateksti ;__;
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Loka 2012, 21:29

En tiedä, mutta voi liittyä jotenkin yleisesti taas tähän foorumin lagailufailaukseen. Joskus ei lataa kaikkia kuvia/tärkeitä osia itse ulkonäöstä ja toisinaan spammaa hemmetisti mainoksia. Pitkää kai taas mennä foorumi.infon tukifoorumille katselemaan, että mikä on homman nimi jos ei pian ala toimimaan normaalisti.

Vois olla jo kuukauden loppupuolisko menossa niin Assassin's Creed 3:nkin julkaisu olisi lähempänä. Poikaystävä, kun tuon Join or Die Edition tilasi siitä synttärilahjaksi minulle niin sitä malttamattomammaksi odotus käy.

yh, En halua ees ajatella omia synttäreitä koska forever young n' stuff. Mutta asscreed kolmonen kyl kelpais. Tai GoW multiplayer. Tai Tekken tag tournament. Kaikki kelpais jos rahaa olis.

Koira näyttää huvittavalta kun sillä on LED-kaulapanta, mikä vilkkuu vielä kaiken lisäks. Vastaan tuli ilta lenkillä joku mäyräkoira pimeessä, joka katto pitkään mikä himputti se siellä vilkkuu kun oma koira koitti lähemmäks mennä.

Jahas, piti katsoa viikonloppuna kaverin kanssa Nightmare on Elm street, mutta vaihdettiin nyt loppumetreillä Diktaattoriin :'D

Mäkin haluaisin nähdä diktaattorin mut asd, ei vaan oo saanu aikaseks x.x
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 12 Loka 2012, 21:55

Asdasdasd tätä mun uutta avataria :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Fentiz » 13 Loka 2012, 03:42

Mohnake kirjoitti:Asdasdasd tätä mun uutta avataria :D

Pony.mov Kuva

Also, Skottilainen Merirosvohevi on parasta kolmelta aamuyöstä
Fentiz

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Loka 2012, 07:32

Skottilainen merirosvohevi?
Linkkiä? Kuulostaa nimittäin NIIN mielenkiintoiselta että!
Lörri

ViestiKirjoittaja Fentiz » 13 Loka 2012, 14:41

Lörri kirjoitti:Skottilainen merirosvohevi?
Linkkiä? Kuulostaa nimittäin NIIN mielenkiintoiselta että!

Aivan parasta!
Bändihän on nimeltään Alestorm. Linkkaanpa tähän pari henkilökohtasta suosikkia:
Keelhauled
Wenches & Mead
Fentiz

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Loka 2012, 15:22

Loistavaa!
Thankjuu, tykkään <3
:lol:
Lörri

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Loka 2012, 13:41

Siirryn jonnekkin kauas! Kauas! Hitto vieköön! Nuo ahdas mieliset vanhemmat! Luottamut putoaa heti kun kokeet alkavat. Pah! On siinäkin vanhemmat, jotka eivät sitten voi yhtään luottaa...

Puhun ohi suuni, miten sattuu....

Jep, jep, kaksi koetta vielä edessä ja sitten alkaa TET-jakso. Tulkaa Myyrmanniin Pizza Raxiin syömään! Olepahan sielä lorvimassa sen kaksi viikoa tehden töitä! Hehehehehehehe! Siitä tulee kovaa! JOka päivä pitäisi sitten kävellä se puoli tuntia töihin ja töiden jälkeen kotiin! :D Kyllä ne jalka lihäkset siitä karttuu!!

Mutta joo, olen väsynyt... Haluan kauas.... Toosin kauas... Vaikka sänkyyn, joka on tuossa vieressä nököttämässä... mut pitäis lukee yhteiskuntaaa... ei jaksaaaaaaa....
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2012, 14:37

Tulkaa Myyrmanniin Pizza Raxiin syömään!

Saanko ilmaset ateriat jos tuun? Oon liian pihi maksaakseni ulkonasyömisestä.

Aaah, jaa kartta Cryptistä. Paintti töherrys olis mut nope lol interaktiivinen kartta sen pitää olla, koska suuruudenhulluus. Sitä suunnittelemaan seuraavana pajaprojektina.

Haluan Kalifiksi Kalifin paikalle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 14 Loka 2012, 15:11

Täällä puhuttiin miespalvelijoista ja merirosvoista.

Bizaran kannattaa tarkistaa, että avatar on foorumin kanssa yhteensopivassa muodossa, ja vain yrittää uudestaan. Sen enempää en täältä käsin osaa sanoa.

Nya kirjoitti:Siirryn jonnekkin kauas! Kauas! Hitto vieköön! Nuo ahdas mieliset vanhemmat! Luottamut putoaa heti kun kokeet alkavat. Pah! On siinäkin vanhemmat, jotka eivät sitten voi yhtään luottaa...

Luottamus on siitä naaraspuolinen koira, että se vaatii ansaitsemista. Tosin kun sen on sitten ansainnut, sillä on sitten taipumus säilyäkin.
Vanhempien koekyttäyksenkin takana on yleensä vain toive siitä, että jälkikasvu pärjää elämässään. Vaikka peruskoulun todistuksella ei pitkällä tähtäimellä ole merkitystä, se kuitenkin vaikuttaa seuraavaan opiskelupaikkaan, mistä saatu todistus puolestaan seuraavaan. Kun tekee hommansa peruskoulussa tarpeeksi hyvin, se on heittämällä sisään mihin tahansa lukioon tai amikseen, myös niihin kovatasoisempiin. Tarpeeksi hyvällä lukion todistuksella ja yo-suorituksella on myös mahdollista päästä yliopistoon ilman pääsykoetta. Eli vaikka se koulunkäynti maistuu puulta nyt (ja tulevaisuudessakin aina silloin tällöin), kannattaa siihen panostaa. Voisin selittää tähän paljonkin siitä kuinka koulunkäyntimenestys nostattavat sosiaalista statusta, mutten ole yhteiskuntatieteilijä sunnuntaisin. Paitsi että olen, en vain jaksa kirjoittaa niin paljon kun ei ketään kiinnosta.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut