Aksutar kirjoitti:Aaah, jaa kartta Cryptistä. Paintti töherrys olis mut nope lol interaktiivinen kartta sen pitää olla, koska suuruudenhulluus. Sitä suunnittelemaan seuraavana pajaprojektina.
Mohnake kirjoitti:
Selen kirjoitti:Pidätte ehkä outona, mutta Deadpool~<3 *fanityttö hihitystä*
Agna kirjoitti:*gasp* MINÄ ODOTAN TÄTÄ! o__o

Agna kirjoitti:Seuraako kukaan Felixin ennätyshyppy-yritystä? Tavoitteena siis lyhyesti rikkoa äänivalli reilun 36km:n korkeudesta hypätessä. Ite katson jännityksellä kuinka käy. Johtanu viimeisin yritys kuolemaan ja edellisen ennätyksen tekijä hyppäs ~32km:stä.

Agna kirjoitti:Seuraako kukaan Felixin ennätyshyppy-yritystä? Tavoitteena siis lyhyesti rikkoa äänivalli reilun 36km:n korkeudesta hypätessä. Ite katson jännityksellä kuinka käy. Johtanu viimeisin yritys kuolemaan ja edellisen ennätyksen tekijä hyppäs ~32km:stä.
Sorry guys. Tiedän että lupasin ehtiä vastata kaikille ennenkuin häippäsen mutta tässä sitä istutaan autossa enkä loppujenlopuksi ehtinyt vastaamaan yhteenkään peliin. Terveisiä Lotdowilta, palaamme viikon kuluttua.

Aksutar kirjoitti:Mutta tärkeitä aiheita transformerissa: Lintsaaminen ja koulun suorittaminen! Miksei optimus ollut kertomassa minulle, että on väärin karata jälki-istunnosta.
Crimson kirjoitti:Optimus vois tulla kertoon mullekin, kuinka pahasta on jäädä kotiin etäopiskelemaan kaikkea ja samalla uhota että ei ketussakaan mene projektiryhmän tapaamiseen tänään. Saavat kyllä vuorostaan pistää mulle sitä sähköpostia, enkä minä niille! Voi darra...

Aksutar kirjoitti:Crimson kirjoitti:Optimus vois tulla kertoon mullekin, kuinka pahasta on jäädä kotiin etäopiskelemaan kaikkea ja samalla uhota että ei ketussakaan mene projektiryhmän tapaamiseen tänään. Saavat kyllä vuorostaan pistää mulle sitä sähköpostia, enkä minä niille! Voi darra...
:---------------------------------------------D MÄ ARVASIN! <3
Vika päivä pajaa, sitten syysloma!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa