Kysy hahmoilta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Kesä 2012, 18:57

Aran: Kukoistavan haltioiden osalta! Hus pois ihmiset.
Henry: Raunioista ylösnousevan, yhteisymmärryksessä ja sovussa elävän valtakunnan.
Lily, Black, Constantine, Alf: Haltiat pois tältä mantereelta!
Raella: Minusta koko sota on hieman hölmöä. Tosin, mistä minä tietäisin, elänhän kirjaimellisesti kiven sisällä!
Sethos, Ada: Kuolleen. Olkaa jo hiljaa
Shiloh, Frederico: Sopuisan, synnittömän, oikeudenmukaisen.
Marduk: Olen sen nähnyt, kaikki ne mahdollisuudet. Se mikä on mieleisin, ei kuulu sinulle.
--

Kesä on täällä! Miten sinä nautit/kärsit tästä kesästä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juudas » 15 Heinä 2012, 15:10

Kayden:
"Be it winter or summer, executioners have no holidays. The warmth and the sun make no difference... Although it is a lot easier to bury corpses when the earth's not frozen, hahahaha..."

"Talvi tai kesä, pyövelit eivät pidä lomaa. Lämpö ja valo eivät muuta mitään... Vaikkakin ruumiiden hautaaminen on huomattavasti helpompaa, kun maa ei ole jäässä, hahahaha..."

Ymmärrätte varmaan why I prefer the english.

Mitä tykkäät mun rintalihaksista?
Juudas

ViestiKirjoittaja Forte » 17 Heinä 2012, 20:28

Roherdiron: ..mikä kysymys tuo nyt oli?
Darion: Noilla lihaksilla sinusta tulee hyvä maalausmalli.
Rimedur: Umm..kivat. Kai? En tiedä, onko tämä kompakysymys?
Acar: Rintalihakset? Nuoko? Pffffft. Sinä et ole lihaksia nähnytkään. Tule tänne, kukkakeppi, niin puraisen sinut kahtia!

Mitä teet mieluiten raskaan työpäivän jälkeen?
Forte

ViestiKirjoittaja harlekiini » 18 Heinä 2012, 01:41

Fareos: Kuuluuko se sinulle? Etsin jostain hyvän kirjan, tai vain vetäydyn. Ei sillä, että erityisen raskaita työpäiviä viime aikoina olisi ollut, tai hetkeen tulisi olemaankaan.
Tsytan: Oikaisen jalkani ja räin kattoon.
Lamenderlyn: Ah, yleensä etsin jostain keskeneräisen pikku tutkielman tai pohdiskelun ja rentoudun sen parissa, tai sitten käyn kävelyllä. Miellän työpäiväni harvemmin "raskaiksi", enemmänkin rakkaiksi.

Mihin kiltaan kuuluisit?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lörri » 18 Loka 2012, 23:34

Nau:
" Voisin kuulua moneenkin. En tosin tiedä, mitä kaikkia niitä on, mutta eikö sellaisen voi perustaakin jos on tarvetta? Metsästäjien kilta, jousiampujien kilta, kutojain kilta tahi kalastajain kilta...ja ehkä jopa varkaiden kilta!"

Ketä haluaisit suudella?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 20 Loka 2012, 17:45

Jenna: Rakkainpiani, jotka ovat poissa....
Andrew: Minäkö? Hyi, pussailu on ällöä!
Sha'lannae: Mitäköhän se sinulle kuuluu! Antaa heittää ellet tahdo luopua jostain raajastasi! (Phoenix..<3)
William: Elämäni rakkautta, jota ne koskaan voi kuules saada ja se murskaa sydämeni! *rakkaus draaman vanki*
Elizabeth: Haltiaa...<3
Yurel: Phyh, minä tuommoisista. Olen jo niin vanhakin. Jos tosin saisin tiedon jumalattarelta muiskun niin olisihan se mainiota...
Lyron: ... *hiljainen katse, ilmeetön naama ja pienoinen puna poskilla*
Oami: Voi, jos joskus löytyäisinkin elämäni rakkauden, minun sankarini...
Phoenix(kysyt sitten kummalta muodolta tahansa, vastaus tuskin muuttuu): You, babe ;) / Sinua, beibi ;)

Pahin pelkosi?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lörri » 21 Loka 2012, 08:47

Nau:
En ole pelkäävää tyyppiä, mutta väkivalta ja muunlainen pahanteko, sanoisin.

Paras muistosi?
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2012, 14:47

Marduk: Omat muistot ovat kovin vähäpätöisiä, kun tietää myös muiden muistot.
Sethos: Mitään hyviä muistoja olekaan *yyyyyy*
Raella: Se, kun sain oman ratsuni! Se oli paras lahja ikinä! Ja paras päivä ikinä! Ja paras muisto ikinä!
Hecate: Kun Hecate sai pallon <:
Pumpkin: Niitä on liikaa! Aivan liikaa!
Kali: Ne muistot, mitä ei muistakaan. kapakka illan jälkeen
Perian: Joku kehui minua koko päivän, se oli mukavaa Ü
Constantine Fritz: Kun pelasimme edesmenneen kuninkaan kanssa shakkia *SOBSOBSOB*
Henry: Kun tapasin Kerensan...
Aran: Kai... se on hetki, jolloin sai poikansa omiin käsiinsä pideltäväksi.

Miten reagoisit, jos saisit kutsun (vapaavalintaisen) kuninkaan juhliin?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Marras 2012, 18:15

Nau: Olisin riemuissani ja ällikällä lyöty! Ei olisi mitään järjellistä syytä sellaiseen, mutta olisin takuulla paikalla aiheuttamassa pahennusta.

Jeremiah: Todennäköisesti se olisi jokin salajuoni, joko minun mielistelemisekseni, tai sitten pääni menoksi. Juhliin olisi kuitenkin mentävä paikanpäälle, jotta sen saisin tietää. Ja toki menisin, onhan se suuri kunnia, jos on oikeasti ollut vieraana kuninkaan juhlissa. Se tekisi vaikutuksen.

Mikä olisi toiveidesi täyttymys?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 13 Marras 2012, 20:31

Jenna: Päästä pois näistä ympyröistä ja lähteä vain oman onnensa nojaan taivaanrannan taa

Andrew: Jos musta tulis kuninkaan ritari ja sitten mä niittaisin kaikki pahikset ja sitten saisin mitalin! Ihmiset tykkäis musta kauheesti!

Sha'lannae: ...jos äiti palaisi...

William: Jos vain saisin elämäni naisen ja saisin olla onnellinen...

Elizabeth: Tapaisin haltian joka rakastaisi myös minua ja saisin kuulua haltioiden yhdyskuntaan ~ <3

Yurel: Voi jos saisin vierailla maailmojen välisessä henkien kirjastossa josta löytyy jokainen opus joka on koskaan tehty! Sieltä oppisi niin paljon...

Lyron: Laumani on minun kaikkeni ja elän jo unelmaani. Kunpa vain pystyisin ikuisesti suojelemaan laumaani kaikelta pahalta maailmassa.

Oami: Tautiini parannus, että olisin vahva taas. S-se olisi todallakin unelmieni täyttymys...

Phoenix: Unelmat ovat vain niille jotka eivät pysty toteuttamaan kaikkea mitä tahtoo, ja arvatkaa mitä? Minulla on aikaa tehdä ihan mitä vain haluan! ...tosin välillä käy vähän yksinäiseksi... Olisipa minulla joku joka olisi kaikkialla kanssani...

Joulu on ovella kohta! Miten sinä juhlistat tuota juhlaa? :)
Nipustin

ViestiKirjoittaja tynnyri » 14 Marras 2012, 11:14

Olf: Hmm... Olf taitaa takoa itselleen kauniin avaimen erikoisista jouluaineksista ja sitten Olf tarjoaa kapakassa kierroksen, niin Olf tekee.

Arent: Taidan leipasta pari ylimääräistä leipää ja käyn antamassa orvoille ne, kyllä. Senpä jälkeen voinkin hyvissää mielin hankkia vähän rikauksia ja rakkauksia itselleni *virn*

Onko elämälläsi tarkoitusta?
tynnyri

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Marras 2012, 20:33

Rave: Tietysti on! Rakastaa rakasta vaimoani ja kasvattaa pojastani kunnollinen mies.

Misute: En tiedä, mutta jos katsotaan nyt, niin ehkä se on... *Syventyy omiin mutinoihinsa*

Azure: Kyllä, kasvatan poikani hyväksi mieheksi, opetan veljelleni käytöstavat.... Siitä ei puhuta...

Izu: Ei. En usko, ellet sitten tarkoita toista puoliskoani. *Tuijottaa surullisena eteensä*

Kettu: Katsoa mihin tämä sota päättyy, ehkä sitten voin siirtyä ajasta ikuisuuteen.... Ahahahahaha! Mitä' minä oikein sanon?

Mitä tekisit sodan jälkeen?
Nya

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Helmi 2013, 08:18

Nau: Eläisin metsissä, luulen.
Jeremiah: Keplottelisin jokaisella tilaisuudella jonka sodanjälkeinen kurimus tälläiselle keplottelijalle antaa.
Albinus: Huolehtisin että oma asemani on vankka, mikäli olosuhteet olisivat radikaalistikin muuttuneet, ja sen jälkeen olisin jäljellä olevan seurakuntani rakastava paimen. Tai pyrkisin kaikin voimin vaikuttamaan sellaiselta, mutta en tietenkään voi sanoa niin.

Ketä et unohda milloinkaan?
Lörri

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Helmi 2013, 16:02

Rave: Evelineä ja Antoinea
Azure: lapsiani ja Lyronia. *Tuijottaa jonnekkin kauas*
Izu: En tiedä... En ole varma....
Misute: Soulia! Elämää! Iloa! Onnea! Kesääääääää!!!!!!
Kettu: En tiedä ketän minun ei pitäisi muistaa, on liian kauan kun viimeksi olin hereillä, tosin tämä hiusten lyhennyt on ainakin mustettavissa, tosin hiukset eivät ole henkilö.....

Kennelle toivottaisit hyvää ystävän päivää?
Nya

ViestiKirjoittaja suskari » 15 Helmi 2013, 11:33

Kalma: ....en ole koskaan kuullutkaan, mutta varmaan Blackille..
Ivor: Dagnirille
Raban: ....ei minulla ole oikein ystäviä
Ankoku: Itselleni? *naur* Miehilleni, alaisilleni varmasti.
Merari: Lilylle
Acom: Vaimolleni ja lapsille

Miksi valitsit juuri nykyisen puolueesi?
suskari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut