Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Loka 2012, 14:22

Onko muilla jo lunta näkyvissä?

Oiski. Itseäni henkilökohtaisesti ällöttää tuo väritön keli tuolla pihalla. On viileetä. Tuulee. Sitten aamusin on liian pimeetä ja sitten se pimeä tulee taas liian aikaisin takaisin illalla. Tähän kaikkeen olisi iso plussa se, että olisi lunta maassa. Jotenka näin ollen siten täten silleen, joku vois tulla lapioimaan sitä märkää moskaa tänne hämeenlinnan suunnille kans. Tänks o7

Koulutehtävien tekoa ahkerasti (hyi ei ikinä) syyslomalla. Onko mitään parempaa tapaa viettää omaa lomaansa, jossa pitäis aivoja nollailla? 8]
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Loka 2012, 20:43

Siis täällä on ehkä eeppisin keskustelu meneillään. Tai on ollut meneillään. TNF'än hiljaisimmat megahiipparit mahtavine Skillcapeineen ja titteleineen töräyttävät viimein itsensä Pulinaan ja vieläpä samaan aikaan.

HONEY I'M HOME! Sit alkaakin koeviikko, lol. Saatte odotella pelivastauksia kerrakseen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Loka 2012, 21:11

Agna kirjoitti:Siis täällä on ehkä eeppisin keskustelu meneillään. Tai on ollut meneillään. TNF'än hiljaisimmat megahiipparit mahtavine Skillcapeineen ja titteleineen töräyttävät viimein itsensä Pulinaan ja vieläpä samaan aikaan.

HONEY I'M HOME! Sit alkaakin koeviikko, lol. Saatte odotella pelivastauksia kerrakseen.

Minä en käskenyt.
MUTTA SE PALASI! Toitko meille tuliaisia?!

Crimson kirjoitti:Koulutehtävien tekoa ahkerasti (hyi ei ikinä) syyslomalla. Onko mitään parempaa tapaa viettää omaa lomaansa, jossa pitäis aivoja nollailla? 8]

HÄPEÄ! Lomalla pitää rentoutua ja tehdä kaikkea epärakentavaa ja piereskellä sohvalla ja nauttia elämästä. Ei kouluhommia, hyi.

Olin tänään reipas ja siivosin koko kämpän. Nyt kehtaa taas kutsua porukkaa kylään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Bizara » 24 Loka 2012, 21:24

Aksutar kirjoitti:HÄPEÄ! Lomalla pitää rentoutua ja tehdä kaikkea epärakentavaa ja piereskellä sohvalla ja nauttia elämästä. Ei kouluhommia, hyi.

Sano tuo äidille, jonka mielestä mun pitää tehdä pari tuntia päivässä muutakin kuin istua koneella, ja kolme tuntia piirtäminen ei riittänyt o__o Mitä muuta min muka tekee lomalla kun linnottautuu huoneeseen piirtämään, dataamaan, pelaamaan lainapelejä yleisesti laiskottelemaan?

Mistä puheenollen, mietin edelleen onko väärin että lainasin juuri Assanssins Greedin ja Orange boxin seitsemänvuotiaalta .__. Saa miettimään, pitäiskö mun hankkia ite enemmän pelejä kuin ne kaks omaa KH:ta sekä muutama randomi, jotka voi laskea yhdellä kädellä...
Bizara

ViestiKirjoittaja Nipustin » 25 Loka 2012, 18:57

Joo'o, saman tien voitte käydä sanoon myös mun porukoille, tarkemmin ottaen isäpuolelle. Aina kun se tulee nyt lomalla töistä kotiin se heti ensimmäiseksi haukkuu mut ihan pystyyn arvailemalla oonko tehnyt tai jättänyt tekemättä jotain. Tyylin kävelee ovesta sisään ja kuulee että telkkari on päällä niin se huutaa että pois sieltä, hänen vuoro katsoa ja että oon kuitenkin katsonut koko päivän. Sitten oli kyllä hienoa kun mun pikku veli oli linnoittanu telkkari koko päivän ja minä halusin käydä kahtoo sinkkuelämät mitä olin nauhottanu ni eeeei, en saanu niitäkään kahtoo koska "olin kuitenkin kattonu jo koko päivän". Mä teen paljon muutakin kun oon koneella tai katon tv:tä! Teen koulujuttuja (nekin tosin kaikki koneella:D), oon Äijän(mun projektikoira) kanssa, käyn sen kanssa pihalla, käytän meidän saikulla olevaa koiraa pihalla, siivoan...! Niin kökkö.

btw, Sinkkuelämä, tykkääkö kukaan? Mä oon aika vasta tajunnut miten hyvä sarja se on:O
Nipustin

ViestiKirjoittaja Mohnake » 25 Loka 2012, 22:06

Vaikuttaa tutuille noi sun isäpuolen oireet joten kysyn suoraan: epäiletkö hänen olevan narsisti? Ei sillä, että kaikki niin käyttäytyvät olisi, mutta melko usein olen kuullut narsistisista ihmisistä ja kuinka nämä ovat käyttäytyneet. Yleensä perheen nuorimmat lapset pääsevät tietynlaiseen suojeluun, kunnes pääsevät tiettyyn ikään(riippuu aivan narsistista). Ja juuri tuo toisen mitätöiminen ja kyseenalaistaminen.

Sinkkuelämä ei ole itselle kolahtanut koskaan. Katsoin kyllä serkkuni kanssa joskus viisi jaksoa putkeen(en edes tiedä miksi), mutta ei tuntunut toimivan minulla.

Oma kulta vietti syyslomansa juuri ahistellen ja koulutöitä tehden. Ei ole helppoa olla lomalla, kun täytyy suunnitella kolmea eri projektia, artisaanityötä, työssäoppipaikkaan hakea ja kaupan päälle on vielä piirrustustilauksia ja muuta sälää päälle. Itsekkin olen huomannut, että nykyisin tulee otettua lomaa ja oltua lomalla ainoastaan jos aikoo tehdä jotain mitä ei normaalin työpäivän jälkeen ehtisi. Kuten siivota roimasti, lähtemään hakemaan jotain erityistä toiselta paikkakunnalta ja vaikka mitä muuta. Taitaa se aikuisuus iskeä...
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nipustin » 26 Loka 2012, 09:05

Joo on käyny mielessä, mutta toisinaan diagnosoin sille ainoastaan silkkaa v-mäisyyttä ja lapsellisuutta.
Jos kertoisin kaikkia muita tälläsiä isäpuolen kommervenkkuloita, niin te varmaan kaikki leimaisitte sen narsistiksi mitä se saattaa kyllä joo ollakin ehkä joo:D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Juudas » 26 Loka 2012, 13:14

Ei ehkä kannata ihmistä tuntematta (ja kyseisen persoonallisuushäiriön piirteitä perusteellisesti tietämättä) ruveta leimaamaan mitään diagnooseja kenenkään otsaan. Nimimerkillä narsistinen.

Sain tietokoneeni vihdoin toimimaan sen oltua pannassa jo joitakin viikkoja. Huh! Nyt kun voi dataa kotonaankin, eikä vaan koulussa hypäreillä, saattaisi jopa vähitellen taas aktiivistua. Tai sitten ei. Jää nähtäväksi!
Juudas

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Loka 2012, 23:00

Se mitä kokemusta mulla on narsisteista niin en enää ikinä halua tutustua vastaavanlaiseen. Kaikki se väkivaltaisuus ja toisen henkinen lyttääminen - hirveää katseltavaa. Ja kyseessä siis myöskin aikuinen mies.

Nipustin, ehkä sun pitää alkaa osoittaa mieltä. :D

Olen hyvin väsynyt, menen nukkumaan. Josko huomenna ehtisin vastata pariin peliin, niin kaikki olisi silleen veri guut.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 26 Loka 2012, 23:12

Voi kuule, meidän talossa ei paljon mieltään osoitella koska siitä tulee niskaan semmoiset kasat ulostetta, ettei päivän valoa nää:I
Viimeksi muokannut Nipustin päivämäärä 27 Loka 2012, 20:54, muokattu yhteensä 1 kerran
Nipustin

ViestiKirjoittaja Mohnake » 27 Loka 2012, 11:08

Juu ei kyllä itselläkään tee mieli yhtään tutustua enempään narsisteihin kuin yhteen. Appiukko ei ole mikään mieluisin henkilö, kuka voisi olla narsisti.
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 28 Loka 2012, 16:35

Ihminen voi olla ärsyttävä ihan ilman persoonallisuushäiriöitäkin, eipäs loikata hätäisiin johtopäätöksiin. Näin kokonaan tapaukseen perehtymättä ja ihmistä tuntematta ohitan viimeisintä puheenaihetta ihan vain nostamalla esille mahdollisuuden stressistä ja yleisestä tiukkuudesta ja jatkan etiäpäin.

Talvi yllätti harlekiinin. Perjantaina oli mukava lähteä tenttiin kun joka toinen askel meinasi johtaa tyylipuhtaaseen Joutsenlampi-imitaatioon, ja pipokin on jäänyt pieneksi. Pitää kai kaivaa huivit esille ja talibanisoida talven yli kun en pihiyttäni saa kuitenkaan ostettua uutta lakkia. Sen sijaan kirjoihin tulee taas käytettyä se kolme tai neljä kymppiä, että jepjep. Elämän prioriteetit! Tämä huolimatta siitä, että kun perjantaina tuli myös vierailtua vanhalla opistolla ja mukaan tarttui pari ilmaistyrkytyksessä olevaa kirjaa sieltäkin. Ärsyttääkö ketään muuta se, että angloamerikkalaisessa kirjallisuudessa päähenkilö on lähes poikkeuksetta vaalea sanovat historia, logiikka ja tosiseikat mitä hyvänsä? Tämän huomion tein Ramseksesta kertovasta romaanista ja jäi vaivaamaan.

Tänään iski iili leikkiä modea ja lukitsin muutamia keskeytyneiksi ja loppuneiksi katsomiani pelejä. Jos mukana sattui menemään jokin, mitä olisitte haluneet jatkaa, sanokaa toki.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Loka 2012, 16:53

harlekiini kirjoitti:Tänään iski iili leikkiä modea ja lukitsin muutamia keskeytyneiksi ja loppuneiksi katsomiani pelejä. Jos mukana sattui menemään jokin, mitä olisitte haluneet jatkaa, sanokaa toki.

Eikä tarvinnut edes pyytää! Ehanaa, nyt mun ei tarvii niitä lähteä metsästämään. Voin keskittyä koodailuun.

Yh, lunta ja jäätä. Missä mun nastat on, minä en pihalle astu ilman että koko kengänpohja on koristeltu hiekkapaperilla ja nastoilla. Kaatumiskammo on kiva. Häntäluu parka ei kestä tätä elopainoa jos pyllähtää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Loka 2012, 17:04

harlekiini kirjoitti:Ärsyttääkö ketään muuta se, että angloamerikkalaisessa kirjallisuudessa päähenkilö on lähes poikkeuksetta vaalea sanovat historia, logiikka ja tosiseikat mitä hyvänsä? Tämän huomion tein Ramseksesta kertovasta romaanista ja jäi vaivaamaan.

Ei Ramses voi olla valkoinen! Tässä taas nousee sama kysymys esille kuin mustan Mannerheimin kohdalla - oli siinä millaiset taustaperiaatteet tahansa: miksi? Maken järki ja ei todellakaan.

Taidan syventyä seuraamaan kun Pewdie pelaa Limboa, syödä muutaman ruissipsin ja vaikkapa omenan ja vilkaista ruotsin sanoja.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Bizara » 30 Loka 2012, 17:47

Tulen täysin aiheen vierestä tuulettamaan, kun eräs hyvin piirtävä ystäväni suostui piirtämään pikku Urlinistani kuvan sen onnettoman puoli-chibin perusteella, jonka onnistuin vääntämään ^____^ Saatan siis saada jopa esiteltävän arvoisen kuvan Urlinista... Se tunne kun <3
Bizara

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut