Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Marras 2012, 15:28

Tulen täysin aiheen vierestä tuulettamaan, kun eräs hyvin piirtävä ystäväni suostui piirtämään pikku Urlinistani kuvan sen onnettoman puoli-chibin perusteella, jonka onnistuin vääntämään ^____^ Saatan siis saada jopa esiteltävän arvoisen kuvan Urlinista... Se tunne kun <3

nyt si kyttään sitä esittelyä joka päivä et joko ois kuva ilmestyny.

Halloween oli ja meni. Selviskö kaikki ilman sarjamurhaajia ja kummituksia? Minä juoksin pakoon zombeja!

Pitäis tehdä joku taulu pajan syntymäpäiville, kun ne haluaa pajalaisten töitä esille galleriaansa. Pitäiskö vetää "HÄVYTÖNTÄ ITSENSÄ MAINOSTUSTA" - vaihde päälle ja raapustaa joku TNF aiheinen kuva sinne?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Bizara » 01 Marras 2012, 19:28

Aksutar kirjoitti:
Tulen täysin aiheen vierestä tuulettamaan, kun eräs hyvin piirtävä ystäväni suostui piirtämään pikku Urlinistani kuvan sen onnettoman puoli-chibin perusteella, jonka onnistuin vääntämään ^____^ Saatan siis saada jopa esiteltävän arvoisen kuvan Urlinista... Se tunne kun <3

nyt si kyttään sitä esittelyä joka päivä et joko ois kuva ilmestyny.

Kohta varmaan, sillä näin tänään sen ja rakastuin <3 w <3 Hän jopa tuhersi taustalle omenapuun ja siinä oli hautakivi ja lapio ja... Urlinilla oli niin pitkät ripset XD Herran jestas. Näin tänään vasta luonnoksen ja rakastuin. En voi edes kuvitella mitä tapahtuu kun näen sen valmiina ja väritettynä .`> Joudun sairaalaan tai murhaan kiljumalla kaikkien tärykalvot.
Bizara

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Marras 2012, 02:10

Gaah. ei pidä kuunnella surullista musiikkia, mutta silti teen niin, ja pitäis jaksaa jopa mennä nukkumaan. |: mutta kun ei huvita.. heh. kaippa sitä jtn tekemistä löytyis. (:
Templer

ViestiKirjoittaja Lörri » 03 Marras 2012, 09:49

Hei tosi outoa...mun vasenta korvaLEHTÄ on särkeny nyt kaks päivää...vihloo!!
Hurjaa kipua...ei tajua :? :?:

Ja korvaNlehtä vai korvalehtä?

:/
Lörri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 03 Marras 2012, 12:47

Lörri kirjoitti:Ja korvaNlehtä vai korvalehtä?

Korvalehteä.

Kummallisuuksia täälläkin. Olen näköjään saanut tänään myöhästymisilmoituksen kirjasta, jonka palautin kaksi päivää sitten. Hyvin hoidettu, Jyväskylä. Täytyy käydä selvittelemässä joskus.

Kuinka vaan voi olla näin saamaton fiilis vaikka (ja myös sen takia) on koomannut koko viikon? Mitään en saa oikein tehtyä eikä mikään erityisemmin huvita. Ei nypikään, on vaan niin neutraalia ja paikalleen jämähtänyttä että huhhuh. Pitäisi löytää jokin keino itsensä aktivoimiseen, vaan mistäs löydät kun eivät leffatkaan inspiroi. Hyviä leffoja tuli kyllä ostettua, Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme ja Arabian Nights. Etenkin jälkimmäistä suosittelen jos vain tuhannne ja yhden yön tarinat kiinnostavat, oli loistava.

Jotain voisi piirtää, mutta ideat hukassa. Taidan tarvita jonkin aktivoivan harrastuksen ennen kuin muutun ihan luuttomaksi. Onneksi viimeistään ensi syksynä (vuoden päästä, pfft) alkaa escrima ja pääsee vähän mätkimään. Ja hah, Assassin's Creed kolmonen parin viikon päästä!
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Marras 2012, 12:52

Harlekiini kirjoitti:Jotain voisi piirtää, mutta ideat hukassa. Taidan tarvita jonkin aktivoivan harrastuksen ennen kuin muutun ihan luuttomaksi.

Tradet/giftartit vaan pystyyn jos ideat hukassa. Si jos siinä on se odottava osapuoli, ni se myös motivoi tekemään sen työn loppuun. Yleensä. Olettaisin.

Vähän on taas väsynyttä menoa, tuli sitten juostua l4d Ivyn ja ZGn kanssa pitkälle yöhön. Nyt pitäis jaksaa alkaa tyhjentämään säkkituolin sisustoja sen verran, että siitä tulis hyvä nukkumapaikka koiralle. Kohta. Ensin nuudeleita. omnomonomonom.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Bizara » 05 Marras 2012, 16:37

Näin art-tradeista puheenollen, ei kukaan haluaisi piirtää mulle Urlinia? \(o3o)/ Men tiedä keltä voisin kysyä arttopikeissa, koska teen sellaista testiä, miltä Urlin näyttää mun tekstikuvauksen pohjalta, ja yrittäisin kerätä useamman kuvan jos mahdollista, ja tuntuu vähän tyhmältä kysyä useamallata samaa ja sen takia men tiedä missä sitä kysyis .w.` Siis periaatteessa mikä tahansa kuva kävisi, pikaluonnoksesta chibiin tai mihin tahansa, kunhan se vain on kuva ja siitä selviää minkä näköiseksi Urlinia ajateltiin .`> Vapaaehtoisia auttamaan? syynähän siis on yksikertaisesti se, että voisin oppia missä kuvailussa missä mun pitää parantaa että saan hahmot myös tekstikuvauksen perusteella näyttämään samalta millaisiksi niitä ajattelen .w.

Mutta joo .w. Tietenkin jos huvittaa voidaan sopia jotain ihan kuvanvaihtoa, yksäriä jos kiinnostaa .`> Ja pyydän jo anteeksi jos menee väärään alueeseen. Sowwy.
Bizara

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Marras 2012, 16:41

Gaah.. kokeita.. kokeita ja lisää vain niitä kokeita. ja nyt mun kaveri jänisti aamunavauksesta, niin mun pitääkin pitää se varmaan yksin.. |: ei kiva. Mutta näillä mennään. rynnäkköön~
hihi :3 pelasin muutes Spyroa tässä taas.
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 05 Marras 2012, 17:23

Bizara kirjoitti:Näin art-tradeista puheenollen, ei kukaan haluaisi piirtää mulle Urlinia?

Minun pitäisi lukea tentteihin, joten aukottomalla logiikalla piirrän mielelläni. Tekosyy on paras syy. Siitei todennäköisesti tule selviämään miltä Urlinin on tarkoitus näyttää, mutta hei, varoittavat esimerkit.

Muistan kanssa peruskoulun aamunavaukset. Painajaista, etenkin se niiden pitäminen ja etenkin se, kun nakitettiin pitämään se yksin. Onneksi niitei lukiossa enää ollut.

Menipäs...kummallisen pätkissä tämä päivä. Ja nyt on jo pimeää. Ja vuokranmaksupäivä, muistin juuri. Tuki tuli, tuki meni. Lause, lause, lause tänään(kään) ei oikein irtoa sujuvaa tekstiä.

TNF:n uudet sivut, jehee! Ja se kartta. Enkä päivitä bookmarkkeja ihan vaan tuon muuttoilmoituskuvan takia.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 05 Marras 2012, 18:20

heh.. ja meidän aamunavaus/päivänavaus käsittelee banaaneja.. siis minun, ei meidän. :D ei, en puhu kaksimieliskieltä.
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Marras 2012, 18:41

Tänään kun mentiin liikka tunnille puhuttiin mun kaverin pikkuveljestä ja siitä kun mun kaverit pelas jotaki pelii ja söi nakkeja. Sit kuulema siit nakista valu jotaki nestettä ja sen pikkuveljen nilkalle ja sit se huudahti nii ku näin. "Hyi! Älä tiputa niitä nakkinesteitä mun päälle!"

Jep, en tietenkään tulkinnut sitä mitenkään kaksimieleisesti... Siis heti......
Nya

ViestiKirjoittaja Bizara » 05 Marras 2012, 20:01

harlekiini kirjoitti:
Bizara kirjoitti:Näin art-tradeista puheenollen, ei kukaan haluaisi piirtää mulle Urlinia?

Minun pitäisi lukea tentteihin, joten aukottomalla logiikalla piirrän mielelläni. Tekosyy on paras syy. Siitei todennäköisesti tule selviämään miltä Urlinin on tarkoitus näyttää, mutta hei, varoittavat esimerkit.

.D Mikäs sen parempaa... Son aina yhtä kivaa keksiä tekosyitä .`> Rakastan sitä itsekkin. Ja kiitos jo etukäteen ^____^

Aamunavaukset... Tulkaa meille. Täällä käsityöpuolella meillä on vain joka kolmas viikko aamunavaus, ja silloin seurakunnasta tullaan soittamaan meille Kari Tapiota ja selittämään jotain, joka saa opettajatkin näyttämään tuskaisilta. Paras asia koko aamussa, katsoa opettajien tuskaisia ilmeitä ja hihitellä kavereiden kanssa .`> Ainoat, joilla on hauskaa.
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Marras 2012, 12:39

Enkä päivitä bookmarkkeja ihan vaan tuon muuttoilmoituskuvan takia

Kyl suo joskus vielä alkaa ärsyttään se muutaman klikkauksen lisävaiva.

Aamunavaukset oli tylsiä. Itte en koskaan onneks joutunu pitään niitä. Paras oli kyllä, kun historian opettaja ei oikein tykänny siitä, et hänen täytyi pitää aamunavaus. Se sitten totes et täs on aamunavaus ja pisti sitten soimaan sen SEPALUS AUKI biisin. Kuuli kuin pitkin koulua kaikki repeili luokkahuoneissa.

Että osas ärsyttää aamulla, kun avaa telkkarin, ja siel si hyppelee joku Sportacus aamupalapöytänsä ympärillä. Kihveli, eikö se mies osaa pysyä paikoillaan hetkeäkään?! Joku adhdparkourtauti sillä. ISTU! PAIKKA! Kyllä se kunto pysyy yllä vaikket hyppiskään. Sitäpaitsi sen leipä näytti pahalta. Ja millanen terveysintoilija syö vaaleeta leipää.
No joo joo lastenohjelma ja silleen.

Pajalla olis tänään synttärikemut, kun paikka täyttää viis vuotta. Taidan jättää menemättä, kun vieraita on tulossa yli sata... Minä en sinne niiden kanssa samaan tilaan kinkeä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Marras 2012, 18:22

Sportacus, se pikku pirulainen (Ei, en meinannut kirjoittaa purilainen) Se ohjelma aiheutti mulle traumoja pienempänä o__o Näkee miten paljon pidän liikunnasta, netissä aina kun mahdollista. Ja muutenkin, lastenohjelmat nykyisin oAo Jotain järkyttävää... Kaikkia kinosti.

//Edit heti perään: Sportacuksen VIIKSET! O___O Varmaan tarumaattisin asia koko sarjassa, huh.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Marras 2012, 18:27

Pandanna kirjoitti: Sportacuksen VIIKSET! O___O Varmaan tarumaattisin asia koko sarjassa, huh

Mä en ees tiedä mitä niistä pitäis ajatella. Haluun vaan nypätä ne irti siltä. Huoltaakohan se viiksiänsä yhtä vauhdikkaasti mitä tekee kaiken muunkin?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut