Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Marras 2012, 19:22

Aksutar kirjoitti:
Pandanna kirjoitti: Sportacuksen VIIKSET! O___O Varmaan tarumaattisin asia koko sarjassa, huh

Mä en ees tiedä mitä niistä pitäis ajatella. Haluun vaan nypätä ne irti siltä. Huoltaakohan se viiksiänsä yhtä vauhdikkaasti mitä tekee kaiken muunkin?

Nypätään ne irti yhessä! >.D Sais mun puolesta vaihtaa tyyliä ja pistää vähän jarrua päälle.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Bizara » 06 Marras 2012, 19:27

Olenko oikeasti ainut, joka lähinnä nauroi ja kovaa sille jätkälle? .`D Herranjestas, kukaan, siis ei KUKAAN selväpäinen voi juosta sillä tavalla. Ja hei, ne viikset oli tosi hienot o__o
Bizara

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 06 Marras 2012, 19:33

Kyllä, olet ainut. HIRVEÄ jätkä o__o Viiksineen päivineen.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 07 Marras 2012, 14:57

Ah ja voih. Miksi AC3:n täytyi olla niiiiiin lyhyt? Syvästi toivon jatkoa. Noh ei auta muuta kuin tehdä sivutehtäviä ja pelata multiplayeriä sitä odotellessa. Connor, why you so smexy?

Rakastuin näihin ensimmäistä kertaa huidottuani sellaisella. Tahtoo omaksi.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Marras 2012, 17:02

AC3.. Kyl mä joskus pelaan ykkösen ja kakkosen. Joskus. Eka ME kakkonen uudestaan läpi ja sitten ME kolmonen. Katotaan sitten.
Vuonna nakki.

Sportacuksen viikset on varmasti vaan kuolleet iilimadot.

Tämä gif pilasi päiväni. Ei voi olla noin vaikeeta >:{
No joo, ostosTVn dramatisointia kumminkin mut silti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 07 Marras 2012, 17:31

:lol: :lol:

Uskallan sanoa, että mulle ei ole IKINÄ käynyt kumpaakaan noista!
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Marras 2012, 21:38

Voe jumaleissön Crimson jos joskus luet tämän viestin: Dagnirin haarniskan on ihan sikavaikea piirtää. MUTTA TEEN SEN SILTI! Traden odottelussa on mennyt niin kauan että teen siitä supermagean... Not :D

Seurailitteko muuten USA:n presidentinvaaleja? Jos seurasitte, voittiko mielestänne oikea mies? Mun mielestä Obama sopii rooliinsa joten olin tyytyväinen siitä että se jatkaa.

Koeviikko on muuten vihdoin ohi, vastapelaajat saavat taas alkaa kytätä vastausten varalta pelejä :) Pahoittelen kestoa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 07 Marras 2012, 22:46

Agna kirjoitti:Voe jumaleissön Crimson jos joskus luet tämän viestin: Dagnirin haarniskan on ihan sikavaikea piirtää. MUTTA TEEN SEN SILTI! Traden odottelussa on mennyt niin kauan että teen siitä supermagean... Not :D

Näköjään välillä on hyvä seurailla mitä pulinassa pulistaan. YOU CAN DO EEEEEEET! Innolla odotellen tradepuoliskoani >:3

Täällä satoi lunta!.. toissapäivänä. Sitä ennen satoi räntää. Nyt vaan tuulee ja mittari pysyy nollarajan yläpuolella = lumet sulaa taas pois. Pyryttäis ny kunnolla. Minne se meni se lumipyry jota nii povattiin tänne etelämpään? Ovelasti vilahti vaan ohi ja anto räntäkakan vaan sataa maahan. Nyt on taas kuraa kaikkialla >:

Mulla tulee aamunavauksista mieleen vaan se, kun sain vielä työharjottelussa ollessani kuunnella yhden viikon ajan joka aamu We speak no americano...
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Marras 2012, 22:49

Crimson kirjoitti:Näköjään välillä on hyvä seurailla mitä pulinassa pulistaan. YOU CAN DO EEEEEEET! Innolla odotellen tradepuoliskoani >:3

Saat sen hyvällä tuurilla tämän kuun puolella >:D No ei vaiskaan, sain sen ihan hyvälle mallille. Se olisi voinut olla eeppisempikin mutta ehkä siitä tulee kun VÄRITÄN SEN! Sitä odotellessa: piikit pernales.

We speak no americano oli alku musiikille jossa ei ole yhtään mitään järkeä ja nyt sitä on kaikkialla. Palaa takaisin 80-luku ♥
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 08 Marras 2012, 00:15

Agna kirjoitti:Seurailitteko muuten USA:n presidentinvaaleja? Jos seurasitte, voittiko mielestänne oikea mies? Mun mielestä Obama sopii rooliinsa joten olin tyytyväinen siitä että se jatkaa.

Kieltämättä olen tähän paljon tyytyväisempi. Obama kuitenkin kannattaa meitä(homoja) enemmän mitä Romney. Ja vaikkei Obama täällä vaikutakkaan asioissa niin maailmasta olen sen verran oppinut, että Suomessa otetaan melko vahvasti mallia Ameriikoista.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Marras 2012, 09:22

Mohnake kirjoitti:Kieltämättä olen tähän paljon tyytyväisempi. Obama kuitenkin kannattaa meitä(homoja) enemmän mitä Romney. Ja vaikkei Obama täällä vaikutakkaan asioissa niin maailmasta olen sen verran oppinut, että Suomessa otetaan melko vahvasti mallia Ameriikoista.

True dat. Obaman arvot on muutenkin enemmän mun arvoihin mätsäävät kuin Romneyn, vaikka siitä kauheasti hälistiinkin että Romney olisi sitten taas ollut parempi talouspolitiikasta.
Noh tiedä häntä. Neljän vuoden päästä kauhistellaan että minkälainen ukkeli sinne valkoiseen taloon päästetään seuraavaksi.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 10 Marras 2012, 23:53

Mulla oli Obamasta parempi fiilis kyllä ku Romneystä, mutta en kauheesti antanut aikaani tai arvoa tuolle USA:n pressan vaaleille. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Marras 2012, 00:05

Mepä sainkin tietää että USA-ssa oli vaalit vasta siinä vaiheessa kun ne oli jo ohi ja Obama oli voittanut .D Mutta täytyy kyllä sanoa että oikea mies sinne meni, sen mukaan mitä olen siitä ihmejätkästä (Romneystä) kuullut juttua, on sen hepun periaatteet niin... en sanoisi typeriä, koska kaikillahan on omat mielipiteet asioista ja niitä tulisi kunnioittaa. Mutta siis Obaman aatteet ynnä muut ovat reilusti lähempänä omiani, joten olen aika tyytyväinen vaalien lopputulokseen .)

... Vaikka mitäpä munlaiseni pentu mitään politiikasta ymmärtäisi .D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 11 Marras 2012, 17:03

Ah, politiikka. Melkein jaksan kiinnostua presidentinvaaleja enempää (kunnallisvaaleistakin luistelin tyytyväisenä). Obamalla on omasta näkökulmastani oikea asenne, mutta harmillista kyllä niin suuren maan muuttaminen/johtaminen on äärimmäisen hidasta. Saas nähdä mihin toinen kausi johtaa.
Gay marriage and legalization of cannabis seemed strange in a Christian country such as the USA until you read the Bible: gays should be stoned.

Arvatkaas mitä tänään löytyi lipaston päältä kun vietin viikonlopun äidin huushollissa vahtimassa kissoja? Meikäläisen ylioppilasjuhlien kiitoskortit, sen kahden vuoden takaa = D Olisiko nuo pitänyt muka postittaakin joskus.
harlekiini

ViestiKirjoittaja tynnyri » 11 Marras 2012, 20:44

Kertokaa hyvät ihmiset, miten voi mennä kokonainen viikoloppu tehdessä lukion äidinkielen tehtäviä.... ja loppua ei näy, vaikka kuinka pakertais.

Kuolema
tynnyri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut