Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Marras 2012, 22:45

Sitä se lukio teettää.

Voi kauhia, kun taas jäänyt pelit vastaamatta D:
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Marras 2012, 16:26

harlekiini kirjoitti:Arvatkaas mitä tänään löytyi lipaston päältä kun vietin viikonlopun äidin huushollissa vahtimassa kissoja? Meikäläisen ylioppilasjuhlien kiitoskortit, sen kahden vuoden takaa = D

Pistä ne nyt postiin ja hämmennä ihmisiä :D

Mä oon saanu melkein kaikkiin peleihin jo vastattua. Tuntuu hirveen ihmeelliseltä 8.05-15.05 -päivien jälkeen kun sain raavittua kasaan itelleni lukkarin, jossa koulupäivä kestää vaan 8.05-13.45 tai vaihtoehtoisesti 9.35-15.05. Minähän ehdin jopa syödä koulun jälkeen ennenkuin baletti alkaa!
Joten kyllä, tuntuu siltä että päivät on nykyään ihan täynnä menoja. Koulu loppuu palttiarallaa kahden, kolmen aikaan ja neljältä on harrastuksia kaikkina muina päivinä paitsi torstaina ja viikonloppuisin, jotka sitten meneekin kavereiden kanssa. Illasta kaksi/kolme tuntia menee läksyihin... Ja sitten pitääkin jo mennä nukkumaan jos ei halua itkeä aamulla.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2012, 13:22

Ei voi revetä näin pahasti Agnan AKlle. Pulla perhana, nyt sattuu jo valmiiks kipeytyneisiin poskiin ja olemattomiin vatsalihaksiin.

Ei mulla muuta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 13 Marras 2012, 13:54

Ei enää koskaan nukkumaanmenon viivyttämistä kolmeen, tänään oli lievästi vaikea herätä vaikka ei mihinkään tarvitsekaan mennä. Heräsin ensimmäisen kerran yhdeksältä siihen, että herätyskello ei soinut ja ajattelin että pidänpä silmiä kiinni vähän aikaa. Niiden aukaiseminen onnistuikin sitten vasta joskus puolen yhden maissa ja olo oli ihan dingdongvirivirituutuut. Pakko oli tulla koneelle heräilemään ennen kuin jatkan tenttiin lukemista. Sen siitä saa kun valvoo kertomassa Aksulle huonoja vitsejä pikkutunneille. Oli taas vähän väsynyttä menoa.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2012, 13:58

harlekiini kirjoitti: Sen siitä saa kun valvoo kertomassa Aksulle huonoja vitsejä pikkutunneille. Oli taas vähän väsynyttä menoa.

Hihihi. Kirka.
Oke oke oke, on jo turhan ontuvaa huumoria näin hereillä.
PFPFPFPFPFPFPTH.

Hereillä oltukaan. Kahvia saa kitata litra kaupalla naamaan, et päivän pysyis tolpillaan. Ehkä tänä yönä nukuttais.

Voiko kukaan vahvistaa väittämää, että omena pitää paremmin hereillä, mitä kahvi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 13 Marras 2012, 14:19

Nyt on jotenkin ulkopuolinen olo.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2012, 14:37

Yöllä osasi naurattaa kaikki puujalkavitsit ja sitten tämmönen neronleimaus:

"mikä on kirkasta ja haisee kakalle?
KIRKAN KAKKA"

Muutin rumia sanoja vähän nätimmiks. Oli niin huono että nauratti.

On muuten fiksua kutitella itteensä niskasta siveltimellä ja sitten närkästyä, kun kutittaa niin perhanasti (--D
Tänään en ole fiksulla päällä.

Btw mitä ihmiset on mieltä siitä, että tehtäis uusi pulina, kun vanha saavuttaa kolmensadan sivun rajan? Tällaista ehdotettiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 13 Marras 2012, 16:23

Kuulostaa ihan sievältä idealta. Pysyy pulinat siistissä nipussa sitten aina.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Agna » 13 Marras 2012, 18:07

Aksutar kirjoitti:Ei voi revetä näin pahasti Agnan AKlle. Pulla perhana, nyt sattuu jo valmiiks kipeytyneisiin poskiin ja olemattomiin vatsalihaksiin.

Munki mielestä se on loistava :D se on pätkä Pullan ensipelistä kun ne tutusti Omenatarhassa Aberecin kanssa... Niinä aikoina kun mmupu vielä Pullalla pelasi.
Minä ainakin syön mielummin omenaa kuin kahvia. Ja nauroin tolle kirkavitsille facessa NIIN paljon! Ja vielä se että jos uusi pulina tehdään niin vanhat pitää kyllä säilyttää, niihin on säilötty tonneittain nostalgiaa!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Marras 2012, 18:10

jep. (: menipä tämä uusi pulina nopeasti.. no ei oikeestaan tai siis, että onhan tämäkin ollu tässä jo aikasta pitkään..
mitä mää ees selitän ; D

Pitäis varmaan tehä tätä viimestä äikän tutkielmaa.. tai jotain. ei vaan vois kiinnostaa joku kianto.. ei vaan vois.
Templer

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 13 Marras 2012, 18:13

No mikä jottei, siitä vaan sitten spämmimään että saadaan uutta kehiin .DD
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Templer » 13 Marras 2012, 18:16

naah. haluaisin pelata spyroa, mutten pysty, koska veli. D:< Voi että elämä on julmaaa... >: sniif.
Templer

ViestiKirjoittaja Lörri » 13 Marras 2012, 18:18

Elämä on julmaa, mokoma :( :(
Lörri

ViestiKirjoittaja Sae » 13 Marras 2012, 18:31

Ah kuinka paljon ihmistä voikaan v#%£@taa. $$%! Sain perusteettoman pysäköintivalvontamaksu lappusen, vaikka A: autoni oli/on minun pysäköintipaikalla B: se on jumalauta ollut minun pysäköinti/lämmitystolppa paikka siitä saakka kun mie muutin nykyiseen asuntooni, yli neljä vuotta sitten! On elämä niin älyttömän kivaa, kaiken kivan lisäksi minä en ole edes koko aikana vaihtanut autoakaan, yhä sama vanha mersun rötiskö. Joten pitipäs 'kiva' reklamaatio väsäillä ja huomenna pitää katsoa jos ottaisin hommaksi soittaa isännöitsijälle ,että missä vika kun nykyään lätkitään maksulappuja vaikka auto on juuri siellä missä sen kuuluukin olla.
Sae

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Marras 2012, 18:36

Sae kirjoitti:Ah kuinka paljon ihmistä voikaan v#%£@taa. $$%! Sain perusteettoman pysäköintivalvontamaksu lappusen, vaikka A: autoni oli/on minun pysäköintipaikalla B: se on jumalauta ollut minun pysäköinti/lämmitystolppa paikka siitä saakka kun mie muutin nykyiseen asuntooni, yli neljä vuotta sitten! On elämä niin älyttömän kivaa, kaiken kivan lisäksi minä en ole edes koko aikana vaihtanut autoakaan, yhä sama vanha mersun rötiskö. Joten pitipäs 'kiva' reklamaatio väsäillä ja huomenna pitää katsoa jos ottaisin hommaksi soittaa isännöitsijälle ,että missä vika kun nykyään lätkitään maksulappuja vaikka auto on juuri siellä missä sen kuuluukin olla.

Vähemmästäkin hatuttais! Tirvase niitä.
Vastaukseni kaikkeen on väkivalta. Olen paha ihminen >:
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut