Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Marras 2012, 16:52

Koita pärjäillä, Mohnis! Ei voi muuta sanoa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Marras 2012, 17:31

Voi ei! Voimia täältäkin päin!
Templer

ViestiKirjoittaja Lörri » 17 Marras 2012, 23:27

Voi Mohnake :(
Lörri

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Marras 2012, 23:45

Voi ei, ei paras hetki näköjään palailla ): Paljon haleja Mohnake, toivottavasti erositte edes ystävinä?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Marras 2012, 23:02

Joo, ei meillä astiat lennelleet eikä mitään. Eikä se enään niin kamalalle tunnu, koska syyt kuitenkin oli hyvät eroamiselle. Huolettaa vaan exän tulevaisuus hieman. Sille, kun jää tämä asunto, kulut ja päälle on vielä rutosti koulutyötä. Eiköhän se silläkin siitä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Marras 2012, 19:33

no voihan keppanaa. >:
Templer

ViestiKirjoittaja Bizara » 19 Marras 2012, 19:42

... Käveli tänään näinkin pienessä kaupungissa tyttö, joka näytti epäilyttävän paljon Urlinilta. Sain sydänkohtauksen siinä kymmenen metrin päästä kun se oli mennyt ohi, kun tajusin että jos sen tupsun olisi siirtänyt toiselle puolelle sehän olisi ollut kuin ilmetty Urlin (talvivaatteissa) oAo Seuraavat kymmenen minuuttia meni Pandannaseni kanssa sen miettimiseen, oliko se nyt nainen vai mies. Kovin kulmikkaat mutta silti naiselliset kasvot, damn...
Bizara

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Marras 2012, 20:07

Ähäm, niin.... soli Urlin, me voin todistaa o___o Ja son oikeasti ihan pirun häirihtevä tunne kun joku oman tai kaverin hahmon näkönen heppu vaan kävelee vastaan, tapahtunut muutamaan otteeseen, tänään viimeksi .D

Odotellaan sitä päivää kun Haulokki kävelee vastaan kadulla...
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Selen » 20 Marras 2012, 03:58

Mulle ei ole (vielä) sattunut niin että olisin nähnyt jonkun ropehahmon kaksoisolennon kävelevän vastaan, mutta kavereiden ja tuttujen kaksoisolentoja vastaan on jonkin verran tullut.

Minun pikku riiviö saa hampaita niin neiti on kovin kärttyinen ja huonotuulinen. Onneksi on jo ensimmäinen puhjennut kokonaan läpi :'D
Selen

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Marras 2012, 13:23

Näin joskus Vanhan Kirjallisuuden päivillä Fareoksen ja piruuttani stalkkasin sitä aikani hyllyjen välissä, mutta muuten ei kovin monia kaksoisolentoja ole tullut vastaan, ellei sitten juurikin kavereiden osalta. Täällä Jyväskylässä jo kaksi kertaa ja saman kadun varrella.

Tänään pitäis pestä pyykkiä ja käydä kaupungilla nopsaan mutta yy mikä keli. Ihan harmaata ja ikävää.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Marras 2012, 14:14

Hahmojen kaksoisolentoja on kyl tullu vastaan. Ivykin niistä aina välillä ilmottanu.

Ahaha, huomenna tulee täyteen viisi vuotta TNFllä. Hyvä ku ittekään muisti, kannatti vilasta kalenteriin. Niin ne lapset kasvaa Q_Q
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Marras 2012, 16:36

Lapset kasvaa ja kuninkaalliset puoli vuosikymmentä ovat huomenna täynnä ;__; SO NOSTALGIC. Mä muistan TNF:än sen "pieninä" aikoina vaikka oli meitä silloinkin täällä jo jonkunverran, TNF oli jo päälle puolivuotinen kun tein ilmestymiseni. Se oli hyvää aikaa. Olin kuvottavan huono ropettamaan, mutta eikös se oo tarkoituskin kehittyä :D Ja olin vasta 12v muutenkin T^T
Ja NYT voin nostaa tämän esille kun tuli aiheeksi: eihän tää foorumin tausta oo aina ollut tämän näköinen? Eikö se muuttunut joskus vähän sen jälkeen kun liityin, ja aluksi se oli ehkä joku kokoruskea? Vai peräti tummansininen? Vai kuvittelenko vain ja se suuri foorumin ulkoasuvaihdos on ollut jossain ihan muualla 8D Minua vaivaa tämä kyllä vaivaa nyt kyllä.

Huomenna muuten tapahtuu jotain muutakin mullistavaa: WALKING DEADIN VIIMEINEN OSIO TÄTÄ TUOTANTOKAUTTA ALKAA! Sen piti tulla jo tänään mutta ilmeisesti vain ameriikoissa, ja muualla maailmassa tulee vasta huomenna. Kuolkaa. Kuolkaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Marras 2012, 17:17

Ja NYT voin nostaa tämän esille kun tuli aiheeksi: eihän tää foorumin tausta oo aina ollut tämän näköinen? Eikö se muuttunut joskus vähän sen jälkeen kun liityin, ja aluksi se oli ehkä joku kokoruskea? Vai peräti tummansininen? Vai kuvittelenko vain ja se suuri foorumin ulkoasuvaihdos on ollut jossain ihan muualla 8D Minua vaivaa tämä kyllä vaivaa nyt kyllä.

Alunperin oli kotisivujen siniseen teemaan sopiva musta foorumi, jossa oli si sinistä. En ny muista teeman nimeä, mut mun mielestä sen saa yhä valittua tuolta käyttäjätiedoista ittekin. Tais olla Blue Glass tjsp. Teemaa tosiaan saa vaihdettua, poiminu sinne muutaman imo hienon/sopivan. Tää nykynen on vaan oletusteema, mikä näkyy kaikille vierailijoille. Jos asettaa ittelleen jonkun muun teeman, kun on kirjautuneena, ni joka kerta ku kirjaudut sisään, foorumi vaihtaa oletusteeman sun valittemaan. Nyt jos yhtään avaudut/avaudutte nostalgiasta TNFän suhteen ni alan pillittään. Ilosta, ofc.

Kuin moni muuten käyttää jotain muuta, kun oletusteemaa? Näin BTW.

Ah, good old times. Voi sitä surkeaa koodaustani. Jossain vielä tallella alkuaikojen wnb hienoja kotisivukoodauksia. Mutta niin sitä kehittyy, asiassa jos toisessakin. Alan taas pillittään jos kiitospuheen väsään foorumille.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 20 Marras 2012, 17:30

Nostalgia on paras. Ja leipä. Sitä on aina hienoa katsella kun on onnistunut jossain ja tuotos elää ja kehittyy, ja sitten voi muistella aikoja jolloin se vasta otti hataria askeelita ja koko ajan sai olla jännäämässä notta tuleeko tästä nyt mitään. TNF on messevä peli.

Luulin olevani ovela kun suunnittelin perjantaina hakevani Helsingin reissulla Ascreed kolmosen kun tilaamani Collector's Edition ilmestyy vihdoinkin, mutta paskat, näyttäisi siltä että päädynkin ihan päinvastaiseen suuntaan Kuopioon kattomaan hullua mummoa. Ei yhtään natsaisi. En pidä siitä naisesta, en tunne koko tyyppiä ja sen hulluus on aivan saakelin kiusaannuttavaa, etenkin kun se luulee mua mun tädiksi. Jotenkin viikonlopun odotus lässähti kun ei sitä kehtaa todellista mielipidettään sanoakaan.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Mohnake » 21 Marras 2012, 15:26

Tämä on niin loistava!
Mohnake

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut