Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Bizara » 21 Marras 2012, 18:56

Tetti + kaksoistutkinto = <3

Miltä kuulostaa kymmenen tunnin koulu/työpäivä? @w@ Kun lähdin, oli pimeää, kun tulin, oli pimeää, enkä muista mitään mitä olen tehnyt koko päivän aikana. Paitsi että sain matiikankokeesta koko luokan parhaan ja hah. Ja tätä ihanuutta on siis vielä viisi viikkoa jäljellä. Oh shi-
Bizara

ViestiKirjoittaja harlekiini » 22 Marras 2012, 13:20

Ah, kymmenen tunnin koulupäivät. Muistan kun kansanopiston yhdessä jaksossa niitä oli joka tiistai. Yhdeksältä ekalle tunnille, iltaseiskalta raahauduttiin kotio (joka oli onneksi kampusalueella siinä sadan metrin päässä). Oli kyllä viimeisillä tunneilla aina suhteellisen väsynyttä meininkiä. Otan osaa, Biz.

Tänään oli sosiologian johdantokurssin kirjatentti, ja oli kyllä varmaan stressivapain koetilaisuus mihin olen koskaan osallistunut. Päivämäärän ja kellonajan sai valita itse, tenttitila oli mukavan rauhallinen ja eristyksissä ja tenttijöitä oli mun lisäkseni ehkä yhteensä neljä, ja koska tentti suoritettiin koneella valvojaa ei ollut kyttäämässä ja tekstiä sai muokattua suhteellisen vapaasti ilman että piti kumittaa koko kirjoittamansa kappale. Vähän oli kyllä suunnittelu hankalaa kun tarvitsen kynän pyöriteltäväksi ja paperin, jolle sutata viivoja ja ajatuksia, mutta kai mie selvisin.

Ja lol, Suomi. Meidän talossa on kaksi hissiä, joista kumpikin oli alakerrassa kun tulin tentistä ja ajattelin että jätänpä seiskakerrokseen kiipeämisen toiseen kertaan kun näin sopivasti sattui. Samalla ulko-ovenavauksella sisään tuli toinen asukas, ja eikö toinen mennyt yhteen hissiin ja toinen toiseen! Kuulostelin vielä että asutaan ehkä kerroksen päässä toisistamme. Tuli hississä vähän naureskeltua.

Kohta pitää ostaa joululahjat. Palautukset tuli, palautukset meni. Ihan kuin mun opintotuki.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Bizara » 22 Marras 2012, 19:34

Harlekiini, mullon joka päivä .`> Ainakin parin ekan viikon aikana kunnes saan keskeneräisen koulutyön kesken. Sitten vaan kolmena päivänä viikossa. Kahdeksasta puoli kuuteen, lähes ilman taukoja. Huomennakin pitäisi olla neljä tuntia matiikkaa putkeen ja sitten työtä niin kauan kuin jaksan ennenkuin painun Pandalle. Aka ei kauaa. Todellakaan.

Sitten tässä samalla kituutan hitaasti uutta hahmoani eteenpäin .__. Haluaisin tehdä pikku kalamiestäni loppuun mutta kun tarvin kuvat ennenkuin haluan lisätä sen, mutta en saa skannattua koulussa koska tetti, ja luonnekin tarvitsee vielä hienosäätöä ja ulkonäköönkään ei haittaisi saada lisää lauseita...
Ja en halua laittaa seuranhakutopikkia ennenkuin saan sen kalan tänne muttakun siinä kestää ja haluan lisää pelejä mutta sitten taas men jaksa pelata... .3. Vaivalloista. Uli uli.
Bizara

ViestiKirjoittaja Dogster » 22 Marras 2012, 19:50

Ja meikä on niin pro että saa vapaata kun on jo kaks ja puolvuotta tutkintoja takana, kun uudessa koulussa seilaan... Jes ihanuutta <3

Kyllä teen tämmösiä pika pudottautumisia.. pelejä ei tule vieläkään, tosin lienee vain hyvä, meikän taidot varmasti ihan ruosteessa. Pientä treeniä eka ennen kuin hyppään mukaan jälleen...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Crimson » 22 Marras 2012, 20:57

Miten te jaksatte 10 tunnin koulupäivä! No ehkä mä sitten vaan oon laiska tai jotain - tai sitten mulla on vaan ylihelppoa, kun sen sijaan että voisin raahautua koululle niin mulla on vaihtoehtona jäädä aina kotiin oman koneen ääreen seuraamaan etänä streameista tunteja ja keittelemään tyytyväisenä kahvia. Kannattaa opiskella tietojenkäsittelyä. Aivan helkkarin stressaavaa välillä, mutta loppujenlopuksi pirun palkitsevaa kun onnistut vääntää semmosta koodia että oksat pois.

Jostain syystä muut pajalaiset ei tänään tykänny meikäläisen ja yhden projektiryhmäläiseni sekoilusta koulun jälkeen kun mentiin työstämään meidän projekti alulle. Lallateltiin aluksi starwarsin soundtrackiä, kunnes päädyttiin popittaan tätä. Siitä me jotenki päädyttiin kiroomaan meidän kolmatta ryhmäläistä joka ei koskaan oo koulussa, eikä täten myöskään tee meidän projektin eteen mitään. No, si me lähetettiin sille sähköposti joka alkoi kauniisti sanoin "Kouluun s*atana :D"

HUOMENNA VAPAAPÄIVÄ! Repikää siitä. Ny kahvia ja si touhuun jotain poikaystävän kanssa o7
Crimson

ViestiKirjoittaja Bizara » 22 Marras 2012, 21:45

En jaksakkaan .3. Molen loppuunpalamisen partaalla välillä ja tätä herkkua on luvassa vielä viisi viikkoa <3 Nam.
Bizara

ViestiKirjoittaja Agna » 23 Marras 2012, 19:23

Kun luin että Harlekiini oli tehny tuon Mary Sue -testin niin halusin tehä sen itekkin (niinkun pari vuotta sitten myös :c) mutta en vieläkään osaa tarpeeksi hyvin englantia eikä kärsivällisyyteni ole niin mittava että jaksaisin T^T Sydän murtuu.
Ja hahmomixstuffquizwhateveristä tuli mieleen että Hiroi varmaan tylsistyis kuoliaaksi kun Harlekiini puhuisi sille suunsa puhtaaksi ja näin armas härrlequinimme selviäisi sinihapsen kynsistä! Jos juoksisi tosi lujaa.

Hei heittäkäähän mua yksityisviestillä jos oon unohtanut jotain pelejä. Ylvan, Crimin, Harlekiinin, Ayn ja Lotdowin (like they would even matter) pelit muistan.

HOBITTI ON KOHTA TÄÄLLÄ! CAN'T WAIT! Ja sitten... PULLA VALLOITTAA!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Marras 2012, 00:14

Kehtaatkin, ainahan mä sulle marmatan kun kestää :P T. Peli joka kesti vuoden.

JA KYLLÄ HOBITTI! *3* Ja Viisi legendaa, jonka jälkeen TNF kuhisee taas minun örrimörrejä >:3
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Marras 2012, 13:20

Mohnake kirjoitti:Tämä on niin loistava!

Satan takes his toll :-------------------------D

Miltä kuulostaa kymmenen tunnin koulu/työpäivä?

No thanks. Tosin se koulutus ois jo kiva, alkaa pännimään tämä lahnailu.

Lotdow kirjoitti:Ja Viisi legendaa, jonka jälkeen TNF kuhisee taas minun örrimörrejä >:3

Eikö niitä jo kuhise täällä D: Kohta sulla on kokonainen armeija niitä ja sit ne ottaa Cryptin haltuunsa ja Aran repii kauniit pelitrikoonsa.

Hienoo kun vähän imuroi aamupäivästä niin heti on joku naapuri lekalla hakkaamassa seinää, että notta hiljaakos perhana. Sit ku yrittää itte nukkua ni kiva kuunnella aamu neljään asti jotain raivohuutoa yläkerrasta.
Iiihan just on joulukuu. Lupailivat luntakin tällä viikolla, katotaan tuleeko. Sentti tai pari, VR flippaa silti. Vai yllättääkö VR tänä vuonna lumen?!

Harlekiini kirjoitti:Kohta pitää ostaa joululahjat

Aijon vierailla tasan yhdessä kaupassa ja jos sieltä ei löydy kaikille jotakin ni saavat olla ilman. Vihaan jouluostoksia. Ja se ainainen joulumusiikin looppaus kaupoissa samalla kun tädit tulee kyynärpäätekniikalla läpi massasta jos toisestakin.
ON SE JOULU IHANAA!
Se on ihanaa vasta siinä vaiheessa kun on aatto, saa istua rauhassa joulupöytään ja nauttia hyvästä seurasta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 27 Marras 2012, 13:46

Harlekiini ei puhu suutaan puhtaaksi kenellekään, vaan passiivis-aggressiivisesti selittää ärsyttävästi hymyillen pieniä faktoja ja elitistelee kunnes vastustajalta puhkeaa suoni.

Aijon vierailla tasan yhdessä kaupassa ja jos sieltä ei löydy kaikille jotakin ni saavat olla ilman. Vihaan jouluostoksia. Ja se ainainen joulumusiikin looppaus kaupoissa samalla kun tädit tulee kyynärpäätekniikalla läpi massasta jos toisestakin.
ON SE JOULU IHANAA!

Kuva

En erityisemmin pidä kaupoilla pyörimisestä minäkään, vaikka lahjojen antaminen onkin kivaa. Ajattelinkin tänä vuonna tehdä erakot ja ostaa mahdollisimman monet lahjat netistä. Mulletoi.com on melkoinen aarreaitta. Samalla voi Youtubesta loopata niitä tasan kahta joululaulua mitä kestää kuunnella (toinen niistä, Tonttu, ei edes ole joululaulu joten lol) että pääsee joulufiiliksiin.

Haluan uusia miekkoja. Olen kuolannut vaikka mitä aseita viimeiset kaksi viikkoa, mutta maksavat liikaa ostetaan ne mistä hyvänsä. Huutonetistä löytyi nyt hieno arabiveitsi, olkoot se joululahja minulta minulle.

Tänään oli aika mukava aamu. Eilen illalla näytti siltä, että kahdeksalta aamulla alkava luento pidettäisiin Mordorissa (aka Tuomiovuori aka ¤&"#@$$ Paljon Portaita aka [mikä hyvänsä lempinimi, joka kuvaa kuusessa olevaa rakennusta, johon päästäkseen tulee kiertää puolen Jyväskylän mittainen matka ja kiivetä Näsinneulan mittainen määrä portaita), mutta univelat iski, ja koska sama luento pidettäisiin kaksi kertaa ajattelin mennä västä puoliltapäivin alkavalle. Ennen lähtöä katsoin sitten sähköpostin ja kas, aamun luento onkin siirretty ensi maanantaille inhimilliseen aikaan.
En tiedä onko tämä tiistain tapa pyytää anteeksi yleistä tökkimistään, mutta en valita.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Marras 2012, 14:08

Harlekiini kirjoitti:Haluan uusia miekkoja.

Pysäyttävää, kun luin, että mekkoja.

Netistä vois kyl nyysästä muutamat lahjat, mut sit on näitä tapauksia joille ei yksinkertasesti keksi mitään järkevää, niin mennään sitten kestosuosikki alkoon. Joku kiva söpö hyvä viinipullo kouraan ja kaikki on onnellisia (:

ONE DOES NOT SIMPLY WALK INTO MORDOR.

Nii joo Hobitti tulee. Son pakko nähä. Sitten jos ja kun seuraa löytää teatteriin, yksin ei mennä sinne hyppelehtimään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Marras 2012, 20:27

Moro! O.o Kuinkas tänne tuulee tänään? Oon ollu ihan hirveen hiljanen tänne puolelle, on pitänyt niin kiirettä ja kun arestilta on päässyt koneelle.... Huhuh. Olen iloinen koulussakin menee ihan hyvin... Kai? Ellei sitten oteta lukeen meidän hieman hämärällä mielikuvituksella varustettua luokanvalvojaa..... Uuuh... Ei, en halua puhua tai miettiä niitä juttujä, joita se meille kertoo.... Se on vaan liian pimeä ihminen...

Jes! Olisko kolmas...? Noh ihan sama, mut cosplay pukua minä oon jo suunnittelemassa ja puolet on tehty, enää tarttee sen haorin ja jonkun jutun, jolla voi piilottaa nää rinnat. Any ideas? Help? Punainen peruukki sopii mulle! I like it! Mä rakastuin siihen ensi silmäyksellä! Mä näytän niin poikamaiselta siinä! I'm so happy now! ^^

Kyllä, horisen aina ja yksin kaiken näköistä turhaa. Kyllä, olen seinähullu ihminen, joka ei keksi mitään muuta elämäleen.
Nya

ViestiKirjoittaja Bizara » 27 Marras 2012, 21:39

Nya kirjoitti:...enää tarttee sen haorin ja jonkun jutun, jolla voi piilottaa nää rinnat. Any ideas? Help?

Öhöm. Annas kun ehdotan. Son kyllä ollut kestävä ja toimii, pari vuotta sitten väkersin (turhaan) ja nyt vasta tulee käytöön .w.` Ainoat haittapuolet on kuuleman mukaan, että se päällä ei kumarrella, ilman olkaimia se tuppaa tippumaan ja eikä se varmana jätä kylmäksi. Kohtuullisen halpa ja korvaa se paremmin mahdolliset "jesaria suoraan iholle! <3" -tekniikat. Kannattaa harkita jos ei muuta kivaa löydy .w.

... köh. Mainospuheen jälkeen taidan mainita, että päätin osallistua kivan jouluiseen piirrustuskisaan ja asdf kun tajusin, että eihän mullole skanneria ja puhelimella/kameralla ottaminen nyt ei tule päihinsä .3. Pitää käydä koulussa kyselemässä tältä eräältä... Tosi pelokkaan näköiseltä hepulta miten se kone toimii. Tulee aina paha mieli kun se kävelee ohitse sen näköisenä, että tapan sen jos se tulee metrin etäisyydelle. Käy sääliksi ja loppupäivän sitä miettii, pitäisikö mun yrittää saada yleiskuvaani hieman valoisammaksi .3. Nimimerkillä sain lapsen itkemään hymyilemällä. True story.
Bizara

ViestiKirjoittaja Nya » 27 Marras 2012, 22:06

Kiitos Bizara!! Tämä auttoi hyvin paljon!! >< :D Olen iki onnellinen sinulle Bizara, pelastit päiväni!
Nya

ViestiKirjoittaja Bizara » 27 Marras 2012, 22:19

.D Eipä kestä, hyvä että jollakin on hyvä päivä .`> Jos kiinnostaa, Anikin foorumin cosplayosiossa on ihan tuon kaltaisten ideoiden jakamistopikki, täällä näin. Siton kans ihan mukava lueskella ideoiden haussa .>
Bizara

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut