Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Joulu 2012, 17:09

Niille, jotka ulisivat kauppareissujen riesana soivista joululauluista: Sei ole mitään verrattuna kaupassa työskentelemiseen X__x On se vain kivaa kuunnella työpäivän ajan putkeen sitä samaa renkutusta.

I know the feeling, bro. Se ainainen kilinä kun käytävillä päivystää. Tosin sama pätee myös radiokanaviin, mitä siellä muuten vaan soitetaan. I kissed a girl - biisi aikanaan soi koko ajan radiosta kun tavaratalossa oli töissä, sehän ei tullut myös uniin. Osasi lyriikat ulkoo, vaikken ees ois halunnu.

Kohta on joulu. Ja joulu loma.
AHAHAHA, pääsen ilmatteeks pajan kanssa kattomaan Hobitti leffan. Täydellistä. Haluaisin kyl nähdä sen viisi legendaakin ihan vaan koska Pitch. Ja Sandy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 11 Joulu 2012, 21:48

Aksutar kirjoitti:ihan vaan koska Pitch.

Älä kokeile onneasi. Se on Lotan suosikki.

Ja mekin mennään huomenna katsomaan Hobitti ENSI-ILTAAN! Tai ei ihan ensiensiensi-iltaan, koska se tulee silloin kun me istutaan vielä koulussa, mutta heti seuraavaan. Kombinaatiolla minä+Lotdow+mmupu. Siitä tulee loistavaa. Odotus on kestänyt jo vuosia B) Myhäilen hiljaa itsekseni täällä.

Iskän mielestä on minun syy ettei Peppi 10v pysty lataamaan uuteen Lumia kosketysnäyttöpuhelimeensa pelejä. Mitä se edes tekee kosketusnäyttöpuhelimella niin nuorena? Huoh. Antakaa minulle syy elää.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Joulu 2012, 09:23

Agna kirjoitti:
Aksutar kirjoitti:ihan vaan koska Pitch.

Älä kokeile onneasi. Se on Lotan suosikki.

Iskän mielestä on minun syy ettei Peppi 10v pysty lataamaan uuteen Lumia kosketysnäyttöpuhelimeensa pelejä. Mitä se edes tekee kosketusnäyttöpuhelimella niin nuorena? Huoh. Antakaa minulle syy elää.

Milloin pahis ei olisi suosikkini? :'D

Ota Hobitti syyksi elää, koska tänään me menemme katsomaan sen! ~o~
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2012, 09:33

Milloin pahis ei olisi suosikkini? :'D

Nimenomaan.

Hyi kun en voi sietää ihmisiä, jotka maiskuttaa puhuessaan. Lauseiden välissä. Syödessä mässyttäjät on kans kamalia. Suu kiinni kun syödään.
Ei mulla muuta näin aamusta.

Paitsi että tiramisu on hauska sana.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Joulu 2012, 10:06

Pulkka on tyhmä sana, kokeilkaapa hokea sitä hetken aikaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2012, 10:23

Myös meisseli kuulostaa tyhmältä, kun hetken hokee.
Aikalailla kaikki kuulostaa oudolta kun hetken hokee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Selen » 12 Joulu 2012, 12:00

Entäs kahveli sitten? :D

Äää! Minäkin tahdon kattomaan tuon Hobitin <3
Selen

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Joulu 2012, 12:04

Hobitti! Minäkin tahtoo! Ja imaginaerum, koska Tuomas Holopainen.

Te ja teidän meisselit.
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Joulu 2012, 15:51

Istuiko kukaan muu odottamassa maailmanloppua 12.12?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 12 Joulu 2012, 15:54

Me inhoan porukkaa joka puhuu ruoka suussa tai mässyttää syödessä oAo son vaan... kamalaa, yksinkertaisesti. Ja koulussa kun oli yks päivä syömässä niin yks opettaja teki molempia x__x lähinpäs nopeasti.

Hobitti oAo me tahdon nähdä, mutta varmaan saan vasta siinä vaiheessa kun äiti päättää sen DVD-lle ostaa meidän kotiteatteriin ;A;
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Joulu 2012, 16:41

Lotdow kirjoitti:Istuiko kukaan muu odottamassa maailmanloppua 12.12?

oot vähän etuajassa. 21.12. Katotaan sillon uudestaan.

Ja ruoka suussa puhuvat ihmiset on joo kamalia. Suu tyhjäks! hyrrrrr.

Psyka käski mun ropettaa. Minähän sitten ropetan. Kuulemma hyvä harrastus, IKR.

Kuningas on myös ihminen, tiesittekös?
Me ja meidän meisselit.

Aahaha, "Hei rahaa ei oo kauheesti mut ostampa silti hintavahkon palkinnon joulukalenteriin"
Ei se mitään, ostin si ittellenikin jotain <:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 12 Joulu 2012, 22:22

Hyyyi TT___TT me katoin Kuninkaan paluun tässä nyt ekan kerran kunnolla ja oOAOo just so TT___TT
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Joulu 2012, 22:37

Hobitti...
Haaalllelllluuja! Se oli ihana! Voitte vain kuvitella, aah, odotus on vihdoin täytetty! Suosittelen ehdottomasti katsomaan sen mikäli vain yhtään tuntuu siltä. Ja musiikit. Ja se tunnelma. Ei voi kuvailla, ei.

Enough said.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Bizara » 14 Joulu 2012, 20:21

... Mullon kohta tulikammo x__X Men tiedä miten, mutta äiti sai tulen leviämään vähän meiän lattiaan kun molin ylhäällä ja vaan me oltiin kotona. Puutalossa. Sain isoimman sydänkohtauksen ikinä kun äiti huutaa ku syötävä ja me mietin, onko meiän chincilla karannut vai tulessa ja liukastelen alakertaan ja lattialla onkin tulta X__x Sainpa kylmää vettä niskaan suihkusta, joka onneks on heti takan vieressä ja melkein astuin yhteen liekkiin kun viimein säikähdykseltäni aivot sulatti viimein että meiän lattialla on tulta. Perkele, päivän säikähdyskiintio tuli täyteen. Nyt toivutaan sen jälkeisestä rintakivusta... Ja ollaan kiitollisia että ainoat jäljet koko jutusta on ihmeellisiä jälkiä lattiassa ja paniikkiset naishenkilöt siivoamassa suihkusta tullutta vettä. /me purkaa säikähdystä ulisemalla siitä
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Joulu 2012, 09:08

Tulikammo meinas kyllä tulla, kun yks kaunis talviaamu herättiin siihen, että sauna palo. Oli jääny saunakynttilä kytemään ja aamulla sitten sytyttäny puisen seinän tuleen. Sitten ei saunottu kuukauteen >:

Taas joku Sportacus hyppelee telkkarissa.
Herääkin kysymys, miksi mä olen hereillä tähän aikaan? Heräsin enkä saanu unta enää, siinä syy. Vastaan omiin kysymyksiini. Kahvia kiitos.

huomenta vaan.

Kohta on maailmanloppu. Ja loppuu myös piirrustuskilpailu.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut