Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 22 Joulu 2012, 01:16

Itse ainakin arvostaisin erittäin paljon, jos joku tekisi minulle joulukortin. Etenkin, jos se joku olisi täältä foorumeilta.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2012, 01:20

Mohnis, ei tarvite kuin pyytää nätisti yksärillä. *hinthint*

Semmonen maailmanloppu. Katotaan sunnuntaina si uudestaan. Tai joskus. Si ku on tullakseen. Miksi pelätä vääjäämätöntä.

No, joulukinkku odottaa ja odottajat odottaa että se uuniin tungetaan. Koira saa osansa, tietenkin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Joulu 2012, 01:52

Peiton alla, känny kädes. Hyvin menee. No nyt pitäs kyl mennä nukkumaan, ellei Aksu ota yhtä yli määräistä hiippailijaa syömään kinkuaan, no eii. Hyvää yötä, eiku siis hyvää lauantai aamuyötä!
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Joulu 2012, 02:04

Nyt voisin kyllä tappaa. Suunnitelmani Lotsn jiulukortista hajoavat palasiksi. Se ei valmistu jouluksi. Alan kyllä kohta riehua. Ja mulla on ihan sairaan kova nälkä ja ärsyttää :(
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2012, 02:16

Nya kirjoitti:Peiton alla, känny kädes. Hyvin menee. No nyt pitäs kyl mennä nukkumaan, ellei Aksu ota yhtä yli määräistä hiippailijaa syömään kinkuaan, no eii. Hyvää yötä, eiku siis hyvää lauantai aamuyötä!

MINUN KINKKU, EI SAA TULLA LÄHELLE! >8O

Ja mulla on ihan sairaan kova nälkä ja ärsyttää :(

SYÖ NAINEN! SYÖ! Mitenniin en itse ole syönyt kuin kolme leipää viimeisen vuorokauden aikana.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 22 Joulu 2012, 02:28

Tänä jouluna Seitan-kinkkua. All hail Seitan!

Pakko tämä on tännekin laittaa. Fiilistellyt tätä jo pari tuntia.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Joulu 2012, 03:15

Mohnake kirjoitti:Tänä jouluna Seitan-kinkkua. All hail Seitan!

"Seitan on vehnägluteenista valmistettu lihaa muistuttava elintarvike, jota etenkin kasvissyöjät käyttävät usein lihan tapaan ruoassa. Sillä on lihan kaltainen sitkeä ja kiinteä rakenne, korkea proteiinipitoisuus ja se on käsittelemättömänä lähes rasvatonta. Seitanin uskotaan olevan peräisin Kiinasta, ja sitä käytetään paljon myös muualla Itä- ja Kaakkois-Aasiassa."
- Wikipedia

Mutta kun.. kun... kinkku >: IKOLOK SÖISI KINKKUA!

Jaa pitäiskö muka nukkua? NOPE! Nukkuminen on ihmisille. Minä olen otus. Vetoan siihen että odotan jouluaattoa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Joulu 2012, 12:48

Jostain syystä väsyttää ja ei väsytä? Hetkinen.... NO ihan sama, mutta mnä en kyll vzlvonut eilen kaman pitkään, ainoastaan yhteen sitten taisin nukahtaa. Oli hieno leffa maraton ja jatkuu yhä, ainakin isän kannalta, tuolla se vaa töllää jotai lentäjää. Laittais jotaki parempaa... Ei ole mitään tekemistä... T^T Ehdottakaa jotakin!
Nya

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 22 Joulu 2012, 13:56

Nya - Mene takapihalle hellemekossa ja tanssi sadetanssia ja ylistä aurinkoa (.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Joulu 2012, 15:27

mrrmmrrrmmrr. ja minulle tuli kyllä nyt pieni känkkäränkkä. >: pitäisi varmaan työntyä pois koneelta ja tehdä jotain piristävää. D: ja miksi nyt ku kuuntelen tätä LORT:in sinfoniaa, nii nää kappaleet tuntuu.. erilaisilta..
..
..
ja juu, like a sherlock tajuan, että ei tämä edes ole se sama. |: se siitäkin sitten.. enää ei ole mitään ihmettelemistä. vaikka jotenkin tuppaa masentamaan ku ei tullutkaan sitä maailmanloppua. huoh. no enhkä jos menen hankkimaan sitä maksamakkaraa tohon koirien "piparkakku"(koirankeksi) taloon ja vaikka kokoaisin sen. mutta siellä on taasen niin pirun kylmä, että kompuroin kummiski ja kaadun lumihankeen ja jäädyn sinne. D: äh. ei tästä lomasta tule mitään.. jos se kinkku kärventyy uuniin minä haastan maijat oikeuteen, ku menivät pelottelemaan ja sitte ku alkaa olla sillä mielellä, että antaa tulla vaan, nii sitten ei tulekaan. kyllä.
Viimeksi muokannut Templer päivämäärä 22 Joulu 2012, 15:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Joulu 2012, 15:27

EN voi. Meijän takapihalla on ainakn metri ja vähän yli lunta, en ikinä menis kahlaa hellemekossa sinne, muuten vois.
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Joulu 2012, 15:29

ja piruako se tämä huonekin tuntuu pyörivän ympärillä nii, että heilun tuolillani sen mukana. D:< tänään ei mene mikään hyvin. se se on selevä. pitää kahtoo mitä päivä tuo vielä tullessaan, ku eihän tuo kellokaan ole paljon. D:
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 22 Joulu 2012, 15:32

Aksutar kirjoitti:Mutta kun.. kun... kinkku >: IKOLOK SÖISI KINKKUA!

No niin se kyllä söisikin, mutta minä saisin istua aatosta aattoon vessassa jos oikeata kinkkua söisin tällä, kasviksilla pilatulla, mahalla. :(
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Joulu 2012, 17:11

. . . kävipä jotenkin tylsäksi nyt tämä.. pitäisi varmaan alkaa ottaa noitaa pelejä vastaan, mutta kun on ne entisetkin vielä, nii ehkä ma vaan oottelen. :D Ku sitten oonkin taas ihan sekassin.
Templer

ViestiKirjoittaja Bizara » 23 Joulu 2012, 00:33

Aaa, torttuja... ^___^ On kivaa kun niitä saa oikeaan aikaan. Vai olenko ainoa jonka äiti ryhtyy väkertämään joulutorttuja keskellä kesää? o__o Vai jääkö sekin banaani-raejuusto-rahkan kaltaisien outouksien listalle?
Bizara

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut