Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nipustin » 23 Joulu 2012, 09:42

Banaani-raejuusto-rahka sounds good...! :O
Huomenna on jouluuuu<3 Tänään kattoon Hobittiiiii <3 En tiiä kummasta oisin enempi iloinen! Tärisen innosta tässä koneella pimeessä huoneessa itekseni kun poikaystävä ja koira vaan nukkuu. Laiskat!
Ei, kyllä meidänkin äiti teki viime keväänä torttuja:D:D Niitä oli unohtunut pakkaseen niitä pohjia joululta ja vieraita oli tulossa niin se mut vaan komensi tekeen torttuja, mutta niitä ei saanu tehdä semmoisiksi torttujen näköisiksi ikään kuin tähdiksi vaan ne jäi semmosiksi laatioiksi joiden päälle nakattiin omena-kaneli hilloo<3

Mitä mieltä te muuten ootte, että mitä hilloon torttujen päälle? Me yleensä on aina käytetty vadelmahilloo, mutta tehdään nykyään 50/50 vadelmalla ja toiset omenakanelilla<3 jota minä rakastan!
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Joulu 2012, 12:34

En pidä hilloista :x Liian sörssättyä ja pehmoista.

Oijoi, joulu huomenna! ~o~ Ihanaa! Tänään pitää siivota hiki hatussa ja tehdä viimeiset joulukortit valmiiksi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 23 Joulu 2012, 14:42

Siivous.. Itsekin sitä tässä harrastan. Ei mitään lempipuuhaa..
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Joulu 2012, 15:08

Minun pitää vielä juosta tuonne kauppaa ostamaan päärynä meijän linnulle ja mun pikku siskolle thai-kuutio, sitä se on vinkunu jo parisen kuukautta joululahjaksi.... Weird
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Joulu 2012, 23:01

Mistäköhän se kuulkaa johtuu, ettei DA lataa mitään mun kuvia enää? >:E Tai jos lataa, siinä menee monta tuntia.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Joulu 2012, 20:04

Hyvää joulua minunkin puolestani kaikille pelaajille! Syökää paljon.
Lotdowin kortti valmistui ajallaan, näkisittepä sen. Se on eeppinen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Joulu 2012, 20:36

Hyvää joulua, muistakaa lihota vuoteen 2013 mennessä!
Ja eeppinen oli kyllä aivan ehdottomasti.
Lotdow

ViestiKirjoittaja suskari » 24 Joulu 2012, 22:41

Hipsin minäkin huutelemaan hyvää joulua kaikille pelaajille!
suskari

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Joulu 2012, 01:55

Minä en kerennä, mutta hyvää joulupäivää! :3 lasketaanhan se tämäkin jouluksi, joten.. kerkesiin!! :33
Templer

ViestiKirjoittaja tynnyri » 26 Joulu 2012, 17:50

Voi kun tekis mieli jo toivotella uutta vuotta, mutta pittää malttaa sitä hetkeä:D Odotan kuin kuuta nousevaa vuotta 2013.
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Joulu 2012, 18:24

tynnyri kirjoitti:Voi kun tekis mieli jo toivotella uutta vuotta, mutta pittää malttaa sitä hetkeä:D Odotan kuin kuuta nousevaa vuotta 2013.

Muuten vaan odotat vai jotain odottamista kyseisessä vuodessa? O3O

Ahaha, kyllä sitä pipoa alkaa kaipaamaan ku koiraa vie tuolla lumipyryssä. Ai mikä huppu? Otsa ihan jäässä ja ripset muurautuu kiinni jäästä T_T

Josko sitä nyt keskittyis sen verran, että laskis kuka on voittanu joulukalenterin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 26 Joulu 2012, 21:54

Muuten vaan odotat vai jotain odottamista kyseisessä vuodessa? O3O

Muuten vaan ja sen takia että ens vuonna oo tarpeeksi vanha ajokorttiin :3 Jos sitä pääsis autolla huristelemaan ajallaan.
tynnyri

ViestiKirjoittaja Bizara » 28 Joulu 2012, 01:35

... Hyvää syntymäpäivää minä >__> Odotan kauhulla sitä facebook-onnittelujen määrää. Hrr. Siskokin tarjosi jo haleja. Sitä sanotaan että ei ehkä tuollaisia mutta... Nettiaddiktoitunut perhe. Äiti on ensimmäisenä facen kautta onnittelemassa ja Tumblr-addikti sisko lähettelee giffejä. Voiko päivä ihanammin alkaa...

Paitsi että piirrän uutta suunnittelemaani hahmoa ja mietin, miten pystyin edes kuvittelemaan että kahden siipiparin piirtäminen realistisemmin olisi edes hauskaa .3. Men osaa piirtää siipiä, God dammit.
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Joulu 2012, 01:48

Gz matey. FB onnitteluista pääsee helpolla eroon: Ota pois näkyviltä syntymäpäivä ja onnittelut putoaa lähelle nollaa.
vai olenko se vain minä?
okay.jpg
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut