Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 17 Tammi 2013, 21:30

Voi Pandanna sua D; Koitahan pärjätä siellä vessassa kahvia keitellen.
Meidän talossa ei remonttia tule olemaan varmaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.

Onko joku muu aikeissa katsoa Wreck-it-Ralphin kun se tulee leffateatteriin? c:
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Tammi 2013, 21:42

Voi kiitoksia Lotdow-rakas xwx Kaipa se tästä kun on jo uuni ja mikro asennettu ja jääkaappi on seuraava. Tää päivä elettiin välipalapatukalla ja puolikkaalla karkkipussilla, että huomenna syödäänkin koulussa ja kunnolla! .'D

Men ole kuullutkaan, mikä se on? .w.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Tammi 2013, 21:50

En tiedä meenkö teatteriin, mut kyl mä sen katon jossain välissä. Viimestään si ku tulee DVDlle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 17 Tammi 2013, 22:49

Lotdow kirjoitti:Meidän talossa ei remonttia tule olemaan varmaan seuraavaan kymmeneen vuoteen.

Väärin. Takkahuone remontoidaan ennen mun lakkiaisia. Ja minä aion katsoa Wreck-it Ralphin!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 17 Tammi 2013, 23:30

Men ole kuullutkaan, mikä se on? .w.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wreck-It_Ralph

Aijaa, remontoidaanko? :o No kieltämättä korkea aika.
Viimeksi muokannut Lotdow päivämäärä 19 Tammi 2013, 00:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 18 Tammi 2013, 07:12

Oooiii .D Täytyyhän tuo kattua, ei ehkä teatterissa koska lähin on kahen tunnin ajomatkan päässä, mutta kyl se oma kotiteatterikin kelpaa .'D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 18 Tammi 2013, 13:07

Van voisihan sitä kattella, kohan saapi ittensä revittyä katsomaan Jack Reacher eka :) Hitaasti mutta varmasti pääsee tonne biorexiin, vaikka onkin tossa melkein naapurissa :P
tynnyri

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Tammi 2013, 16:13

tynnyri kirjoitti:Van voisihan sitä kattella, kohan saapi ittensä revittyä katsomaan Jack Reacher eka :)

Ah, suosittelen! Jack Reacher oli kyllä oikein hyvä elokuva, ja Tomppa Cruisen hahmon sarkastinen huumori oli niin loistavaa >:D Käytiin kattomassa se viiiimelauantaina poikakaverin kanssa. Ten out of ten. Maistui salami.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Tammi 2013, 22:20

Saapuisi jo uusi kone (kyllä, palautin viimeisimmän koska Skyrim.) Haluan pelata Simsiä! >:E
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Tammi 2013, 16:21

Haluan pelata Simsiä! >:E

Simssiin Cryptin rakennat, kuten minä. Ivyn kanssa sitä väsäiltiin viimeks, löytyy jo ihan mukavasti hahmoja TNFstä <: Nyt ku vielä jaksais pelatakin.

Tarviin uuden koneen, tää on jo ihan täynnä ja tekee kuolemaa. Yyyyy.

Maanantai, iskikö kellekään maanantai rage? Itsehän en meinannut tirvaista pajalla jokaista vähänkin ärsyttävää.
On niin saamaton olo taas että ihan hävettää. Jostain pitäisi nyt repiä inspiraatiota ja viitsimystä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 21 Tammi 2013, 22:46

Siis.... saanko me Haulok- haulikon. Oikeasti antakaa mulle haulikko!!1! Siis.. me piirsin tätä oikein hienoa kuvaa jota molin suunnitellut .3. Siihen sisälty kellotornin jättiläiskello ja tosi hieno jätkä ja kaunis väritys ja kaikkea kivaa (soli kylläkin vielä luonnos, mutta mulloli täydellinen mielikuva siitä). Me lähdin kouluun, soli kunnossa. Me tulin koulusta, soli täynnä sinisiä tussinjälkiä!

Molen ihan pirun tarkka mun piirrustuksistani, paperin pitää olla täydellinen ja kuvassa ei saa olla mitään ylimääräistä sotkua xAx Joten siis se järkytys! Ja soli vielä viimeinen paperini kokoa A3. Joten tuli semmonen olo että pitäiskö tässä itkeä vai ei .A. Ja kukaan ei myönnä tehneensä sitä. Pidemmän kuulustelun jälkeen selvisi, että vain vanhin pikkusiskoni (vajaa 13 vuotta) on ainut joka on huoneessani tänään käynyt .__. Ja kehtaa vielä pokkana tulla päin naamaa sanomaan että "ei se yks kuva niin paha oo". Ja.... X____X Me hirtän sen kohta.

Ja kaikkia kinostaa kuunnella mun ranttia, eiks jeah?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 22 Tammi 2013, 00:26

Aina kun minä yritän innostua kunnolla Simsistä taas ja yritän olla luova niin ei tule koskaan järkevän/suunnitellun näköisiä mun simeistä ja lopulta aina tuntuu että ne kaikki näyttää ihan samalta:(

Repäsin ihan kunnolla ja tein 4 perhettä silleen etten jäänyt miettimään mitään valintoja ja nyt mä olen kuolla siihen häirimiseen kun ne ällöttävät simit kuljeksii mun huoliteltujen simien tonttien ohi:D:D It's a sickness really, pleace help me.

Ei maahantai ragea, ei... Aika zen maanantai on ollu. Kuvattiin opetusvideoita tallissa siitä kuinka hevosten kanssa toimitaan, se oli yllättävän hauskaa:D Opin ainakin ettei mulla ole urarakoa opetusvideoiden parissa.

Ja mulle on käyny tuommonen piirrustustempaus kans pari kertaa. Kerran oli niin ihana palata kotiin kun joku mun piirrustus oli väritetty ihanasti viivojen yliloikkien vasemmassa nyrkissä kynääpuristaen sateenkaaren väreillä ja tekijä oli minun pikkuveljeni, joka ei siis todellakaan yrittänyt salata asiaa, ehei, vaan oli ylpeä tästä ja itse päätti esitellä sen minulle.
Yep. Sano nyt siinä ettei se minusta sitten ollutkaan maailman hienoin taideteos...
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Tammi 2013, 15:22

Nyt pitäisi Lotdowin taikoa 200 euroa jostain, kun löytyi netistä keräilyharvinaisuus nukke, jonka vaadin saada omistaa. 8)
Mulla on jo ruhtinaalliset 10 euroa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Tammi 2013, 18:46

Mä voin maksaa sulle 200 euroa, jos meet mun puolesta verikokeisiin. EN TAHTOISI! Mutta yyyhyy, aika varattu tiistaiksi. Harlekiini ystävällisesti tarjoutui neuvomaan miten aika varattais ja tarjoutui tueksi, mutta ehkä mä ennemmin meen tukitätini kanssa sinne, kun otan jonkun Harlekiinin räkättämään viereen sillä välin, kun minä teen kuolemaa neulan lähestyessä.
Se tulee olemaan yhtä itkunaurua mun osalta. Neljä vuotta onnistuin välttelemään verikokeita, enää en pääse pakoon. *insert more drama here*

Ja kylppärikin on taas kun murhan jäljiltä, kun hiuksia värjää. Hups. Olen taiteilija sielu ja sotken.

Semmosta, vaihteeks. Onko viikonloput sujuneet hyvin?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Bizara » 27 Tammi 2013, 20:20

Koen jatkuvaa syyllisyys-taideblokkia, mikäs sen parempaa viikonloppuna >__> Sitä ei saa mitään tehtyä, kun on muotinäytös harteilla, mutta tulee jatkuva syyllisyys kun ei saa mihinkään vastattua. Sitten kun yrittää, se on enkuntunnilla ja opettaja estää.

Tietääkö kukaan sitä tunnetta, kun koulussa tehdään muotinäytös, ja itse on mallina, musiikki- ja koreografiavastaajana sen lisäksi, että itseltä on kolme vaatetta jotka olet suunnitellut, kaavoittanut ja ommellut alusta asti ja olet sen lisäksi vielä siis muotisuunnittelijakin, ja koska olet vastuussa kahden kaverin kanssa siitä kuka on lavalla mihinkin aikaan kenenkin kanssa ja mitä niillä on päällä ja minkä musiikin tahtiin kymmenen malliksi alkanutta kaveria ulisee vieressä että "ethän laita mua yksin, yhyy, men haluais esittää tuota, ÄÄÄ laita mulle hyvää musiikkia, yhyy miksi me tulin tänne piti ottaa kymmenen mallikuvaakin" ja ensi viikolla pitäisi olla päätettynä musiikki ja koreografia ja kaikki taiteellinen innostus menee siihen kun sitä miettii, vihtiikö sitä nyt laittaa tälläistä ja yhyy, miten me kehtaan kävellä tän viimevuonna suunnitellun kauhistuksen kanssa lavalle kun siellon tuo ja tuo ja tuokin kaunis taiteellinen luomus ja kuka malli me kehdataan työntää tuon järkyttävän luomuksen kanssa lavalle ilman että mallit saa traumoja tai katoaa näytöspäivänä ja itekkin pitäisi opetella ainakin kolme koreografiaa ja pitäisi vielä saada niistä hienot jotta kaikki varmasti haluaa tehdä ne ettei käy kuten viime vuonna että yksi hieno koreografia meni pilalle koska kukaan ei halunnut heiluttaa persettä yleisölle huivien kanssa ja se näytti lähinnä tyhmältä kun kaksi tai kolme viidestä teki sen kunnolla ja muut tyylillä "IIIIK emme uskalla!!!1!" ja kaiken tämän panikoinnin ohella seurataan samalla kauhuissaan sitä, kun luokan isoin retardi yrittää tuhertaa mainoksia ja keksii "hienosti omasta päästään" täysin hetalia-tyylisen idean teemaan "Matka maailman ympäri" ja sitä ryhmänjakoa ei voi tässä vaiheessa vaihtaa ja sitä tulee miettineeksi miten ihmeessä se vain tapahtui, ja samaan aikaan pitäisi vielä kauhistella sitä, mitä tuo yksi keksii meikeiksi ja hiuksiksi kun sitä nyt ollaan itse mallina ja aikataulut kiristää vain omalla ryhmällä päälle ja kaiken maailman mallipalaverit menee SUPERYYBERTÄRKEIDEN kaksoistutkintotuntien päälle ja koulun jälkeen sovitellaan ylimääräisiä tunteja tiukkaan, periksiantamattomaan lukujärkkään ja se kaikki tuntuu kaatuvan päälle? *me vetää syvään henkeä* Tietääkö kukaan sitä tunnetta? Kukaan? Anyone? Okey. Helpotti.

Myöntäkää pois, voitin tuolla yhden lauseen rantilla Suomen pisin lause -palkinnon.
Bizara

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut