Agna kirjoitti:Mulla on vaikka mitä vuodatettavaa harlekiinista tonne "pelasta pelaajan päivä" -topsuun (joka muuten oli aivan ihana idea, jee) mutta en halunnut paljastaa kaikkea kerralla

Aksutar kirjoitti:Agna kirjoitti:Mulla on vaikka mitä vuodatettavaa harlekiinista tonne "pelasta pelaajan päivä" -topsuun (joka muuten oli aivan ihana idea, jee) mutta en halunnut paljastaa kaikkea kerralla
Tiedän tunteen.
Aksutar kirjoitti:Mutta kun Aksu on laihiksella, Aksu kieltäytyy sipseistä ja karkeista ja pullista ja leivoksista ja ja ja >:< Kohta en enää ole pehmeä ja pyöreä. (pfffft yeah right)
harlekiini kirjoitti:Kolmas päivä putkeen BBC Sherlock -ihkutusta, harlekiini on taantunut fanityttöteinin(/teinifanitytön?) tasolle.
Pandanna kirjoitti:Niin joo ja kertokaa mulle MIKSI PIRUSSA suunnilleen kaikki lissut liittää uusiin Facebook-kuviin jotain randomin laulun sanoja, vaikka kyseinen laulu ei liity siihen kuvaan mitenkään?

Pandanna kirjoitti:Niin joo ja kertokaa mulle MIKSI PIRUSSA suunnilleen kaikki lissut liittää uusiin Facebook-kuviin jotain randomin laulun sanoja, vaikka kyseinen laulu ei liity siihen kuvaan mitenkään? XAx men ymmärrä, missä logiikka.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa