Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Helmi 2013, 19:42

Meillä oli tänään koulussa halipäivä, että halailtiin kaverit sen moneen kertaan ja kirjotettiin sydämmiin nimet ja jotakin positiivista. Ehti siinä sitten halata n. neljää poikaakin samalla. Muut laittoi kivaa ja yksi laittoi että olen pikkuinen.... Kiitos vain.

Omg Aksu!!!!

Jaksamisia Aksulle.
Oma mummoni ei voi enää kävellä, eikä liikuttaa oikeaa puoltaan. Hän halvaantui kolme kuukautta sitten. Hän on ollut sairaallassa kaksi vuotta ja kaksi ja puoli vuotta vanhain kodissa. Äitikin sanoo, että mummu ei taida nähdä enää seuraavaa joulua.... Ainut asia mitä voin enää tehdä hänen hyväkseen on käydä moikkaamassa häntä vanhain kodissa.

On se kyllä mukavaa haukkua koko ison isoskoulun porukan kanssa koulun ruuat lyttyyn. Ja puhua sitten jostakin hampurilaisista ja muusra ruokaan kuuluvasta sekä paastosta. :DD
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Helmi 2013, 22:06

Hyvää ystävänpäivää!

Aksu, koita jaksaa. Meilläkin oli mummi muutama vuosi sitten tosi pahassa jamassa keskussairaalassa kun sen kunto yhtäkkiä joulun aikaan romahti, mutta ihme tapahtui ja nykyään mummi voi ihan hyvin. Tuntui pahalta kyllä käydä katsomassa sitä, onneksi sun mummos on sentään hereillä! Toivottavasti se siitä muuttuu parempaan (: Lemme give u a hug!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Helmi 2013, 23:43

Ystävänpäivässä kyl eniten itseäni ärsyttää nää "forever alone buuhuuhuhuhuu" "en löydä ketään yyy" valittajat, varsinkin jos kyseessä on alta 25 wee henkilö... koko elämä aikaa löytää se oikea. Se, ettei siinä 16 wee paikkeilla ole löytänyt kumppania ei ole maailmanloppu, vaikka siltä tuntuukin. T: Nigahiga
TEEHEE

Eiköhän se mummu siitä tokene, toivottavasti. Tää on kyl ei niin perus tapaus, mutta se nyt nähdään. Kiitos kuitenkin kaikille.

On se kumma kun nuo vanhemmat ei sitten millään opi sitä, miten skannataan kuva ja miten se lisätään nettiin (facebookiin) vaikka sen on kymmenen kertaa selittäny. Ehkä vielä joku päivä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 17 Helmi 2013, 09:50

Sukulaisille järjestettävät synttärijuhlat ne on kivoja, kun muuttuu helposti RIKKAAKSI! Jeih! Ei rahan tuloa voinut estää. Vaikka on se todella mukava nähä niitäkin tyyppejä, jotka ei asu lähellä :D

Miten teidän sunnuntai on lähtenyt käyntiin?? :D
tynnyri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 17 Helmi 2013, 11:12

Ailahtelevasti, Agnuskan poikakaveri at least korjasi meidän nettiä joten nyt voin jopa harkita peleihin vastaamista :) Kiitos Pate! Mutta sitten taas unohdin että hiihtosukset on koulun lukitussa varastossa ja että kun niitä saisi sieltä pois hakea, olen ratsastustunnilla. Jes..
Semmoista Lotdowilla, mites muilla?

+ Wreck-It-Ralph oli hyvä. (Y)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Bizara » 17 Helmi 2013, 12:43

Minulle kuuluu sellaista, että onnistuin nappaamaan flunssan ensimmäistä kertaa talven aikana paria kolme päivää ennen näytöstä, ja nyt täydellisesti omalta osaltani menneen näytöksen jälkeen koen jälkioireita. Nimellisesti vedin eilen hermotukseeni älyttömän läjän karkkia, ja nyt maha ilmoittelee ettei sellainen käy x__x Pää on tunkkainen, nenä jatkuvasti tukossa ja kurkku mahdollisimman kipeä, yskintä mahdollisimman kivuliasta ja ääni yllättäen painoksissa. Mikä ihme tässä meni vikaan? ;__; Me vihaan sairaana oloa, ja nytkin haudun peiton alla teekupin kanssa. Mekun vielä elättelin toivoa etten sairastuisi kertaakaan talven aikana...
Bizara

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Helmi 2013, 12:44

Sunnuntai, mitäs tässä. Olen koneella taas kuluttamassa aikaani, pitäisi jossakin vaiheessa tehdä sitä kirjatyötäkin loppun asti. :D

Hahahah olen laiska.

Väsyttää, ei ole onneksi nälkä ja on ihan rauhallista ku toi äiti nukkuu viel. Sais vaik nukkuu koko päivän. Mun puolest, en jaksa sen ärsyttäviä selityksiä jokaikiselle asialle.

Tällästä täältä sunnuntain aamuna! ^^
Nya

ViestiKirjoittaja Nipustin » 17 Helmi 2013, 13:00

Minähän siis olin superreipas nyt taas sunnuntai aamuna ja heräsin jo kello 7 (silloin kun on vielä pimeää, sunnuntaina!) ja pakkailin kamat ja hoidin koiran ja sitten ajettiin tänne asuntolalle josta juoksujalkaa tuommoiseen ammattieläintenkouluttajan pitämään koulutustilaisuuteen - kuunteluoppilaaksi. Vitja, kyllä nyt keksin paljon parempiakin tapoja viettää sunnuntain, mitä odotellessa tuliperseen alla koneella istuen että pahat pakasteraskikset ois jo valmiina koska ruokkisloppuu kohta ja pitäisi takaisin joutua.
Yäh. Onnee tynnyri rahoista, kelpais tännehi nimimerkillä ulkohousuni menivät rikki.
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Helmi 2013, 13:18

Naaaw, Bizara, koeta parantua D:

Tänään kotio. Pitäis väsätä profiili kuvia ja jaksaa vääntää jotain näyttämisen arvosta, jos ja kun tulee eteen tilanne et töitään pitää esitellä muttasdasdjsjf. Mä heräsin jo kuudelta, koska koira oli sitä mieltä, että mun peitto oli ihan turha ja vei sen pois.
Kädetkin ihan raatona, kun eilen hakannu jäätä irti rappusista. Kämmenet kosketusarkoja yyy >:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄÄÄ huomenna taas verikokeisiin. EN TAHDO!
No mut sitten sisko lupas ottaa mun huomenna mukaan punanaamioon, kun sillä on 80 teletappi puku sieltä.. se haluaa palauttaa sen, mut rahojaan se ei saa takasin, mut se saa ton rahan edestä uutta kamaa. Joten, loogisesti sillä ittellään ei oo siellä mitään, mitä se tarvis, joten mä saan sitten sen rahan edestä kamaa 8) KOKO RAHALLA HALTIAKORVIA. Kasaan jonkun TNF cossin. Joo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 18 Helmi 2013, 18:42

Kommentoin tuohon Skype juttuun, että hitsi vie kun itse ainakin tykkeen paljon enemmän skypestä mitä messengeristä.. ja siihenpä se minun kommentoiminen loppuikin.

Meille tuli tossa.. öh. pari kuukautta sitten uusi hauva kotiin ja nyt se haukkuu noita outoja vufh haukkujaan ja juoksee pitkin huoneita. |: hullu mikä hullu, sanon minä, mutta onpa tuo paljon erilaisempi ku tuo meidän entinen, olla rötkötti jo pentuna niinko joku makkara. :D Eikä tuo nytkään tuossa ku vaan rötköttää vieressä niinko joku suurikin prinsessa. <3 heh ~
Templer

ViestiKirjoittaja Nipustin » 18 Helmi 2013, 21:01

Voi Templer!
Minkä rotuinen uusi hauva vauva siellä on:3 Ja se ravaaminen ja muu on 100% normaalia käytöstä ettei se oo hullu:D
Ja voi kun tykkään koiwista<3 Koiria, KOIRIA, kooooiriiiiaaa, koiri-a, koi-ri-a, koiria!
Nipustin

ViestiKirjoittaja Templer » 20 Helmi 2013, 18:50

Chihuahua, kuten edellinenkin (: Saatiin hiukan halvemmalla, kun sillä on purentavika, pitää nyt vaan kahtoo ajan kanssa, että korjaantuuko vai jääkö tuollaiseksi.. mutta on se kyllä kun meillä on ajan saatossa ollut kolme chihuahuaa ja jokaisella jonkinlainen "vika" jonka takia ollaan sitten saatu halvemmalla.. tuntuu, että kun kukaan muu ei osta, niin kyllä me ostetaan! :D heh hee.

ja minä aion hankkia kissan, piste. Sanopa isä mitä sano, mutta koska en saa ketään meidän koiruuksista mukaani opiskelija-asuntooni, eikä mulla riitä rahat ostamaan uutta, enkä kyllä uutta haluaiskaan, kun vaan tuon meidan makkaran, niin kyllä se sitten kissa olla pittää.

Ja kunhan saan tietää, että asunnossani ei saa pitää lemmikkejä, niin kaikku unelmat murtuu.. Kannattaa suunnitella ajoissa, jotta unelmat ja toiveet rikkoutuvat pitkän odotuksen jälkeen! henkilökohtainen neuvoni :3
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Helmi 2013, 19:20

HUahauhauahua! *Jotakin sotkun tapaista*

Huomenna menen oikojalle ja vähän pelottaa, kun varmaan sössötän sille jotakin mun hampaiden vinoudesta tai jotakin....

Maailman paras tapa viettää päivä koneella. Olla deviantartissa koko päivä vaan klikkailemassa suosikkeja.. Ite sinne tänään lisäsin kolme kuvaa.... Huhuhu.... Nyt tuntuu selässä jo!

Templer! Mie ihan punastuin tuon siun kehujesi ansioista tuolla toisessa osiossa! Kiitos piristit loppu iltaani!
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 21 Helmi 2013, 16:39

Yh, I'm sooo outsider :'D

Vai että chihuahua? Mikäs siinä :) mieki haluun kissan.

Oikojalle? Voi voi, kyllä sie siitä selviit! Eipähän sen jälkee oo hampaat enää vinot ;) Ja mie oon varmaan ainoa, joka TYKKÄÄ käydä verikokeissa tai hammaslääkärillä... Tai sitten olen vain masokisti.

Devissä hurahtaa aika yllättävän nopsaan, eikä kyllä mikään ihmekään. Iip, mie oon kuluttanu vapaa-aikaani katsomalla netistä aasialaista draamaa/elokuvia, uuh, niin ihania :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Helmi 2013, 18:52

Dakum! Minäkin katselen välillä kaiken maailman aasialais elokuvia ja draamoja! Yksi lempareistani on Hana Kimi! Japan comedy! Ihan paras drama minkä ikinä oon nähnyt, muistuttaa hieman Host Club-animea!

Menin oikojalle vaan sen takia, ku äiti käski, mut se hammaslääkäri sano et mul on täydellinen purenta! <3 Tosin sen hieman niukasti sellanen et etuhampaat on niuksti takahapaiden edessä. Ei se sitten mitään muuta sanonukkaan. Itekkin tykkään käydä verikokeissa, koska tuijotan sitä mun verta sellai haltioituneena! Ooh it's blood!
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut