Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 23 Helmi 2013, 16:00

Joo, jos hammasreijistä puhutaan nii mul on yheksän... Reikää siis kaks niist oin porattu ja muut pysähtyneitä. Hehehehhehe, en ole syänyt karkkia tai mitään. Mut mul on kuitenki hyvät hampaat!!! ><

Lotdowin hammaslääkärin tulisin ehkä, mut ku kattoo tosiaan tota hahmokaartii, nii jätän ehkä väliin...
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Helmi 2013, 12:24

MIKÄ TÄMÄ ON!? ASKDJKSJDFKJ TAHDON TUOLLAISEN JA HALATA SITÄ JA HIEROA MOKOMAA VASTEN KASVOJA JA SKDJFKS.

Semmonen sunnuntai. Mitäs muille?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 24 Helmi 2013, 14:55

MIKÄ TÄMÄ ON!? ASKDJKSJDFKJ TAHDON TUOLLAISEN JA HALATA SITÄ JA HIEROA MOKOMAA VASTEN KASVOJA JA SKDJFKS.

Se on söpö! Tui tui! :3

Ääh sunnutai-iltapäivän masennus!! Nooh oli sentään mukava olla taas siementäjän apuna navetassa:) Masentaa muuten..
tynnyri

ViestiKirjoittaja Niehku » 24 Helmi 2013, 15:44

Meillä on koulussa 2 semmosta himosuperhyperplasmatelkkarii + WIIt niihin ja ollaan pidetty justiinsa noita Mario Cart turnauksia :D

Voi apua toi Aksun linkki ;___; nallen ja koiran sekoitus... <3

Erehdyin äsken kattomaan jonkun ihmeen hypnoosivideon ja nyt en nää kunnolla näyttöö... Jospa ottaisin vaikka kupposen kahvia.
Niehku

ViestiKirjoittaja Bizara » 25 Helmi 2013, 16:31

Yh, hammaslääkärit... Sanokaa mun sanoneen, men haluais tunkea sinne enää. Ei edes se kipu tai mitään muuta mutta sekun ne työntelevät sormia suuhun. Ei D.< Son mun suu ja sinne laitetaan vaan jumalaton läjä karkkia ja säälittävä määrä muuta ruokaa. Sormet ei kuulu ruokalistaan.

Ja Dannaseni kun me pidän animelanit. Päätin. Katon To Aru Majatsu No Indexin, aloitan Swords Art Onlinen, harkitsen Madokan taikka Tegami Bachin taikka Kuroshitsujin uudelleenkatsomista ja loput välit katson poneja, Doctor Whota ja stalkkailen Pewdien ja Cryn pelaamisia. Mikään mummolareissu ei nyt saa häiritä, murrr. Ja jos häirihtee, onhan mulla Tohtoria koneella. Huhuhuu >.D

Meiän fasaani kuoli. Höh .3. Äiti osti ujon pikkuisen kahvipaketilla, ei joutunut kissanruuaksi. Nyt sille sitten tuli jotain ja ne joutu tappamaan sen. Mekun pidin siitä että meilloli värikäs fasaanikukko juoksemassa kellarin seinillä ujouttaan. Ja äiti aatteli että helpottaa kun saan sitten sen perssulkia. Ne meiän kukon perssulat me haluan, mutta eiköhän nuokin käy. Jonain päivänä käyn kynimässä Kanakeiton perseen.
Bizara

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Helmi 2013, 21:01

Joskus sitä alkaa kummasti kyseenalaistamaan lääkärien ammattitaitoa, ei voi muuta sanoa.
Taustaa. olen ollut 16-vuotiaasta masentunut, keskivaikeasti viimeiset 2-3 vuotta. Saman ajan olen yrittänyt saada siihen hoitoa, mutta minua on vain palloteltu luukulta ja lääkäriltä toiselle kun kukaan ei oikein osaa sanoa varmasti että mistä sitä hoitoa voisi saada. Terapeuttia on suositeltu useaan otteeseen monen lääkärin, psykologin ja psykiatrin toimesta ja olen itsekin samaa mieltä. Viimeiset kaksi vuotta sitä onkin etsitty, mutta koska en kykene puhumaan vieraille puhelimessa se on jäänyt. Nyt keväällä otin sitten yhteyttä ylioppilasterveydenhuoltoon ja aloin käydä jutskaamassa sairaanhoitajalle ja lääkärille asianani se, että olen pitkään ollut masentunut, minulta puuttuu perusluottamus ja tarvitsen terapiaa.

Mitä sanoo lääkäri kun ensimmäisen kerran käyn vastaanotolla? Ala käydä yksin lenkillä. Koska sehän auttaa masennukseen ja ihmisille juttelemiseen! Jälkimmäiseen se lisäsi vielä että "ala vaan rohkeasti jutella". Koska sehän onkin niin perskutan helppoa! Sama kuin sanoisis araknofoobikolle että ei se pure, silitä vaan. Lisäksi sama nainen ohjeisti, etten saa mainita venäläistaustaani, koska se säikyttää ihmisiä. On tämäkin mukava tietää, pitäisi varmaan informoida kanssaihmisiäkin siitä että heidän kuuluu minua nyt karttaa. Ja sekin "venäläistausta" koostuu tasan äidinpuolen suvusta ja sielläkin vasta isoäidin äidistä, että morjestä vaan.

No pistin vinkit harkintaan mutta jätin muuten omaan arvoonsa. Tänään oli sitten toinen käynti saman naisen luona. Mitä sanoo lääkäri, kun palautin BDI-kyselyn?
"Joo kyllä tässä masennuksen merkkejä on." No aijaa?
"Haluaiksä siihen hoitoa?" ..Anteeks vaan rouva mutta minkäköhän takia mä täällä oon käynyt?!
"Säkin oot kuitenkin mun silmissä kaunis nainen." ... ....MITÄ?!

Mahtoi olla perhananmoinen masennus kun olen kaikesta päätellen vaihtanut sukupuolta ihan vain että hupsista. Ja kaiken aikaa oli nimi isolla näytöllä, meikällä viikset amismaisesti ylähuulessa törröttämässä kun ei jaksa ajella eikä äänikään mikään kimitys ole.

Lisäksi sain lähetteen psykologin puheille seksuaaliterapiaa varten.

Tilanne oli niin kertakaikkisen absurdi etten osannut edes loukkaantua. Nyt vain naurattaa.

Tällaista Jyväskylään, mitäs teille kuuluu?
harlekiini

ViestiKirjoittaja Niehku » 25 Helmi 2013, 21:21

Tuijotin monttu auki näyttöä ton harlekiinin stoorin jälkeen, että PAKKO kommentoida asiasta;

Mitä_ihmettä_?

Ei oikeesti voi olla todellista.

Okei, on se. Ja onhan se tiedetty. Tähän on tultu, ettei Suomessa keskitytä
a) tarpeeksi ajoissa
b) oire osoitetaan väärin perustein
c)...josta syystä määrätään vääriä hoitoja.

Huhhuh. Pöyristyttävän törkeää, etten muuta voisi sanoa. Siis kun kaikki lääkärit yms. on just silleen "noh, masennukset on nuorilla kovin yleistä... Mut kyllähän ne ohi menee." EI KAIKKI MENE.

Omakohtaista kokemusta löytyy, minulla oli tosi vaikeaa myös soittaa aikavaraus... Kuulin jo päässäni niiden tylsistyneiden konttorinaisten äänet, jotka ovat elämäänsä kyllästyneitä, eivätkä osaa ottaa vakavasti sitä vastaanottajaa. Noh, onneksi silloin siellä langan päässä oli oikein mukava täti.

Ehkä järkyttävin asia oli toi venäläistaustainen juttu. Siis minkä lapsi taustalleen mahtaa herranen aika! Ja toi sukupuolijuttu... Noista sinun kuvauksista en voi muuta kyllä todeta että se nainen siellä vastaanotossa tarvitsee varmaankin silmälasit. Ja paremman kuulon. Ja oikeastaan paremmat aivot...

Ulkomaalaisten vieraiden kanssa oli oikein mukava laskea pulkkamäkeä ja jutella niiden kanssa :3 he kehuivat suomalaisten rohkeutta ajaa talvella polkupyörillä o.o hehheh.
Niehku

ViestiKirjoittaja Pappis » 26 Helmi 2013, 00:42

Öh, vois ehkä joskus käydä täälläkin kirjott-- oho, uus pelaaja, tervetuloa vaan-- niin tosiaan vois täälläkin joskus käydä kirjottelemassa kuin aktiivinen pelaaja ainakin :P

Ja Harlekiinilla on tuntunut menevän aivan helvetin lujaa. Osanottoni :(
Jos mulla käy yhtään flaksi, niin joudun kokemaan jotain vähän samanlaista tulevaisuudessa, mutta toivottavasti ei kuitenkaan. Kuulosti nimittäin niin paskamaiselta kohtelulta alkaen vääristä diagnooseista, jatkuen taustansa salailulla ja päättyen tuohon sikamaiseen sukupuoli"probleemaan".

Noh, ainakin on jotain potiivista! Harlekiinia sentään palvelivat oikeat lääkärit, koska valelääkärit eivät tuskin olisi olleet yhtä kusimulkkuja.

Samanlaista kohtelua oon mäkin joutunu nyt tässä vuoden kuluessa kestämään : / Tarpeetonta tytöttelyä nääs, mutta mä sentään lähes virallisesti näytän 14-vuotiaalta jonnelta, terveisin 18-vuotias abiturientti. Tässä sitten kruisaillaan eteenpäin tällaisena jonkinlaisena muotopuolena.

Mut joo, jotain hyvääkin nimittäin tänään tuli lukion päättötodistus plakkariin, enää puuttuu kahdet ylioppilaskirjotukset ja se on sitten jatko-opiskelut, beibi! o/ Saa nähä, miten yhteishaussakin pärjää... Mutta hyvin on mennyt. Inspiraatiota on ollut ja paljon vapaa-aikaa kauan eläköön lukuloma.

Joo, ei mulla muuta. Aattelin tulla vaan joskus käymään täällä.
Pappis

ViestiKirjoittaja tynnyri » 28 Helmi 2013, 19:15

Hohoo! Hiihtoloma alkoi!
Ei mulla muuta ^^
tynnyri

ViestiKirjoittaja Templer » 28 Helmi 2013, 19:35

MUn hiihtolomaan on vielä viikko, mutta voisin lykätä sitä siihen päivään, kun todella tuntuu, että koulu on syvältä ja sinne ei jaksasi mennä. Tällä hetkellä tuntuu vaan siltä, että se loma tuli liian aikaisin ja sitten kun olisin loman tarpeessa, niin se ei ota tullakseen, ennenkuin on kesä ja muuttohommat. ja sitä pitäisi kutusua vielä lomaksi.. pelkkää rahanlaskentaa ja stressiä, kunnes kökötän yksin asunnossani. Sitten pitää purkaa laatikot!! Voi kuinka mukavaa.

TAi on sekin vaihtoehto, että kappas keppanaa, Temp, et päässyt minnekään hakemaasi vaihtoehtoon, sitten sitä äitille selittämään, että nyt ois välivuoden paikka. hehe. mukava loma tiedossa siis (;
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Maalis 2013, 12:59

Tiedättekö sen fiiliksen, kun teidät on luotu luontaiseksi johtajaksi kaikissa mahdollisissa tehtävissä, ja vaikka kuinka yrittäisitte välttää ottamasta sitä paikkaa missään niin se osa joukosta lankeaa sitten kuitenkin teille, koska vaan olette niin ebin bosseja?
Terveisin yrityksen liikeideaa laativa Crimson, joka stressaa näin mukavasti etukäteen neljän-viiden viikon päästä olevaa englanniksi pidettävää seminaaria, eikä kehtaa näyttää naamaansa yrittäjyyden tunneilla, jossa pitäisi pitää esityksiä omasta yrityksestä, kun ryhmänsä ei ole saanut muuta kuin casen hankinnan aikaiseksi. Miksikö? Koska toinen ryhmäläiseni päätti lopettaa koulun ja toinen pelaa tennistä 24/7 ja minulla on muutakin tekemistä, kuin muitten töitten tekeminen.

Monday rage. Se se on. Kutsuisin tätä kyllä ennemminkin omasta rauhasta nautinnaksi kämpillä englannin kirja toisessa ja ps3 ohjain toisessa kädessä 8)

TAi on sekin vaihtoehto, että kappas keppanaa, Temp, et päässyt minnekään hakemaasi vaihtoehtoon, sitten sitä äitille selittämään, että nyt ois välivuoden paikka. hehe. mukava loma tiedossa siis (;

O-ou S: Ei kannata pitää välivuosia vielä tuossa vaiheessa Temp. Peruskoulusta suoraa hirveellä raivolla toisen asteen koulutukseen vaikka mikä ois! Tai sitten oppisopimukseen. Joooo - oppisopimus on kiva! Koska se vaan on niin, että jos joutuu tossa vaiheessa ottamaan sen välivuoden, niin se hankaloittaa 100/0 sitten seuraavana vuonna opiskeluun pääsyä D:

Välivuotta ehtii harkita oikeasti sitten toisen asteen jälkeen, jos ei oikeesti irtoa mistään jatkokoulutusta, ei tiiä mitä tahtois tehä tai muuten ei koulu kiinnosta. Nimimerkillä, kokemusta on.

Mitäs muitten maanantaihin?
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Maalis 2013, 13:24

Jaa vieläkö suomessa venäläisiä pelätään... Ehkä siellä vanhainkodissa dementian kourissa, muuten en kyl tajua miks venäläistaustaa pitäis piilotella...

Hiihtoloma oli ja meni. Sen verran tuottoisa olin, että uskaltauduin vihdoista viimein juttelemaan henkilöille, joiden kanssa ei pahemmin TNFän historian aikana oo tullu juteltua.

Välivuodelle jos jää ni kannattaa työharjotteluja kokeilla. Mut älkää menkö lastentarhaan työharjotteluun. Sieltä saa kaikki taudit ja siinä sitten mietit mikä meni vikaan, kun pyyhit sitä itteään irti vessan lattialta, kun joku kakara päätti, et ois hienoa maalata laatat ruskeiks vaipasta löytyvällä sisällöllä. Aksun elämä osa 46523

Ahaha, ajattelin olla kunnon ihminen ja herätä ajoissa pajalle mutta mitä sanoo herätyskello? Ei mitään. Siinä sitten puoliyhdentoista aikaan herään kauniiseen auringonpaisteeseen ja siinä vaiheessa osas jo sanoa, että nyt meni päin pyllyä tämä maanantai. Kaikenlisäks saan sitten kuulla pajalla, että oon tehnyt yhteishaun kuulemma päin pyllyä, vaikka itse haku meni läpi siellä sivulla, eikä se ohjelma herjannu mulle mitään. Nyt sit paranoid parrot iskee ja tein sen kumminkin päin pyllyä ja nyt voinkin sitten panikoida seuraavan ikuisuuden ja kuolla epävarmuuteen. Tänään piti olla se päivä, kun innostun ropeihin vastaamaan reippaana maanantai ihmisenä, mutta kuinkas sitten kävikään? Nyt punnitsen vaihtoehtoja, menenkö vaan nukkumaan vai lähdenkö käymään kaupungilla tuhlaamassa rahaa johonkin kivaan.

Crim, stressi ei tee hyvää sinulle. Tule tänne niin puhutaan karatea.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 04 Maalis 2013, 13:44

Missä on karatea, siellä on myös Crim. TÄÄLTÄ TULLAAN AKSU!

Kuva
Crimson

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Maalis 2013, 19:59

My, my, my. Pikku-Agna täyttää perjantaina vuosia, ja lasiin kilahtaa jo sellainenkin luku kuin 17. Muistaakseni silloin kun liityin tähän ropeen, eli kohta viisi vuotta sitten (herraisä!), AkumaTD niminen henkilö oli tämän ikäinen tai sitä luokkaa ja katsoin niiiiin ihailevasti tuota suurta ikäkonkaria.
Ja nyt tunnen itseni vauvaksi saavutettuani saman iän. That's not fair.
Mutta hei, 17v nainen kauneimmillaan vai mitä? Sen kunniaksi tietysti pitäisi tulla sieltä jo paketteja ja kortteja ja paketteja ja. B)

Hiihtoloma oli oikein mukava ja kahta kauheampi olikin sitten aloittaa koulu. Khyhhhh. Jos pidätte fysiikasta, otan mieluusti tukiopetusta aaltofysiikan saloista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Maalis 2013, 20:11

AkumaTD niminen henkilö oli tämän ikäinen tai sitä luokkaa ja katsoin niiiiin ihailevasti tuota suurta ikäkonkaria.

Pffffttfdtftklfjas, joku AkumaTD. 17 wee. Kuka lienee tuo noob ollut. Agna on aina kauneimmillaan.
Muistan et sinä ja Ivy olitte jostain syystä katkeria, kun muutin nickkiä.

KARATE CRIM AWAAAYYYY

Onko kukaan edes sivusilmällä seurannu suomen selviytyjät sarjaa? Eikö ne oikeesti puhu siellä mistään muusta, kuin siitä, mitä on syöty/kuin on nälkä/mitä ois ruokana/miten ruokaa pitäis säästellä/miten sitä on taas syöty liikaa?
Muutaman jakson katton ohimennen sivukorvalla ja aina kun on telkkariin keskittyny, niin siel on joku rutissu siitä, kuin sai vaan puolikkaan banaanin. Ja eihän tossa tunnu olevan mitään eeppisiä musiikkeja, niiko muissa selviytyjät versioissa. Mutta suomen kopiot mmhyhyh.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut