Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Maalis 2013, 21:22

Aksutar kirjoitti:Pffffttfdtftklfjas, joku AkumaTD. 17 wee. Kuka lienee tuo noob ollut. Agna on aina kauneimmillaan.
Muistan et sinä ja Ivy olitte jostain syystä katkeria, kun muutin nickkiä.
+
Onko kukaan edes sivusilmällä seurannu suomen selviytyjät sarjaa

SE NICKI OLI NOSTALGINEN! Vaikka oon kyllä jo tottunut Aksuttareen enkä edes välillä muista että oot vaihtanu nickiä.

Ja olen katsonut selviytyjiä yhden jakson ja täytyy myöntää että ne itki vaan siitä kuinka riisi alkaa tulla jo ulos korvista ja olisi tärkeää löytää jotain hyvää ruokaa ja saada ensinnäkin tehtyä tulta että esimerkiksi leipää voisi paistaa. Sen lisäksi se nainen kertoi dramaattisesta taustatarinastaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Maalis 2013, 23:55

En ole koskaan tainnut tehdä mitään yhtä suunnitellusti kuin tämän Agnan synttärikortin 8| Piirrän enemmän minuutissa kuin käsi sallii. Että terveisiä sinne vuosia täyttävälle vain.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Maalis 2013, 15:06

Kiitos, se oli oikein eeppinen :) ♥

Tänään rintamasuunta kohti mökkiä. Olen yrittänyt aktivoitua vastailemaan peleihin, mutta joihinkin en ole vieläkään saanut aikaiseksi D: Märrh. Pari peliä pitäisi saattaa päätökseenkin.

Ja kohta olis galleriaankin julkaistavaa (muunmuassa yli puoli vuotta kytenyt tradeart, köhköh...) mutta teen sen vasta kun kaikki sinne syöksyvät työt ovat valmiit T-T
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Maalis 2013, 23:33

Sisarrakkaus on sitten jotain niin ylitsevuotavan ihanaa.. suunnittelin tässä kakkua ja huomasin ilokseni/surukseni, että siitä tuli Game of Thrones-kakku, jota sisarenikin katsoo, well, menin kalenterille ja katsoin milloin mun sisarella ois seuraavat juhlat.. ja niin vain huomasin, että ens jouluna sitten. D8
JA kyseistä kakkua kun en haluaisi tehdä kenellekään muulle kuin kyseiselle sisarelle, sillä.. ei kukaan muu tajua sitä niin hyvin. Pakko kai se on keksiä päästä joku juhla ja juhlistaa sitä kakun kera, pakko. :D
Templer

ViestiKirjoittaja tynnyri » 10 Maalis 2013, 09:54

Kuulostaa hauskalta idealta, toi kakku :D Harmi kun itsellä ei ole yhtään siskoa, vaan kaksi isoveljeä, jotka tykkää härnätä :/ Ei hoksita kyllä tehä mitään noin hienoo niille :D
tynnyri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Maalis 2013, 11:01

Sisarusrakkautta, kivaa. Mulllon vaan pikkusisaruksia jotka on kaikki enemmän tai vähemmän raivostuttavia, ja mullon ainakin yks joka pystyy vahvistamaan mun sanat u__u No ei siinä, meidän perhe on muutenkin aika... omalaatuinen, kaikilla on omia ongelmia, osalla vähän vakavampiakin. Silti raivostuttaa, mutta tosiaan hyvällä tuurilla me pääsen pois syksyllä .w.

Ja kyllä mekin oisin ilonen jos joku leipos mulle kakun~ men ite osaa leipoa nimeksikään, ja ekan täytekakun kun ihan ite tein niin kas kummaa, sen päällä oleva osa putos TÄYSIN TASAPAINOSSA OLEVAN KAKUN PÄÄLTÄ pöydälle u__u kaikilla oli turhan kivaa siinä vaiheessa.

Ja ihan pakko fanityttöillä, Desun liput tulee myyntiin tänään (/owo)/ Molen odottanu sitä suunnilleen viime vuoden conin lopusta asti~

... Ei mulla muuta.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Selen » 10 Maalis 2013, 14:20

Minäää elääännn~

Hienosti kone sanoi pokspoks : <
Selen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Maalis 2013, 15:26

Täällä vaan puhutaan kakuista, nyt tekee mieli kakkua! Asd, ai että kun on ollu hienoja kelejä, alkaa inspiskin heräämään Ò3Ó Heräis nyt vielä kunnolla. Moneen peliin alottanu vastaan mut sit tallennan vastaukset ja jatkan loppuun.. joskus. Mutta kevät <3 Paitsi ne hemmetin loskakakkakelit >:<

SELEN ELÄÄÄÄÄ \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Selen » 10 Maalis 2013, 16:36

Aksutar kirjoitti:SELEN ELÄÄÄÄÄ \o/

......olenkohan viettänyt liikaa aikaa veisbuukissa, kun etsin sitä tykkää-peukkua >:'DDDD onko se edes peukku...?

KAKKUA! Minäpä söin eilen vadelmasuklaakakkua. Oli ällöhyvää, hyihyihyinamnamnam~
Selen

ViestiKirjoittaja Lotdow » 10 Maalis 2013, 22:04

Lotdow

ViestiKirjoittaja tynnyri » 10 Maalis 2013, 22:27

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m0n5gzoaaq1rqq1m0o1_500.png

Ei muuta.

Mutta maanantaihan on ihana päivä<3 Sunnuntait ne ovat ahistavia...
tynnyri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Maalis 2013, 23:13

tynnyri kirjoitti:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m0n5gzoaaq1rqq1m0o1_500.png

Ei muuta.

Mutta maanantaihan on ihana päivä<3 Sunnuntait ne ovat ahistavia...

EI. Maanantait EI ole ihania oAo Varsinkaan silloin kun kauhistelee etukäteen sitä että taas pitäis viikko kestää sitä eittämättä kamalinta luokkaa mitä maan päältä löytyy (vaikka sitä mieltä melkein kaikki on omastaan). Ja maanantait on muutenkin inhottavia xAx Ainut oikeasti kiva asia siinä on matikantunti ja jokseenkin kiva ilmaisutaito. Mutta kun pitäis jaksaa tuplatunti fysiikkaa ja heti perään juosta Bizaran koululle ruotsin tunnille niin siinä vaiheessa Danna on valmis lyömään pillit pussiin xAx Parhaimpina viikkoina remontin takia on jouduttu juoksemaan neljässä paikassa ympäri kaupunkia tunneilla. Mutta ne maanantait... Me nyt ranttaan kaikille kuinka me vihaan maanantaita eniten koko viikossa. Paitsi torstai on kyllä melkein yhtä pyllystä... joten joo. Olkaa mielissänne ja yrittäkää kestää, mullon pirun huono päivä tänään ja kaikkia kinosti. .__.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Maalis 2013, 13:06

Kaikki päivät on pyllystä, ellei jotain kivaa tapahdu. Aksu on puhunut.

Eilen melkein löysin inspiksen. Sitten se meni sängyn alle piiloon. No, lähden tänään etsimään sitä Nakkilasta. Saa nähdä löytyykö.
Mitäs ihmiset ja otukset viikonloppuna?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Maalis 2013, 22:44

Aksutar kirjoitti:Kaikki päivät on pyllystä, ellei jotain kivaa tapahdu. Aksu on puhunut.

Kaikki päivät ovat kivoja, ellei jotain ärsyttävää tapahdu.

Duudsonit tuli taloon on hieno ohjelma. Haluaisin Jukan meille asumaan viikoksi koska se on ihquin.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Maalis 2013, 22:03

Teen mokkapaloja.. huomenna, koska menen kaverin synttäreille. (: Ihhihihihi. Tein jokaiselle mun kolmesta kaverista nimikkomokkapalat, joissa on niiden lempibändin/TV-sarjan/..sarjakuvanomaisen logot. (:
Toisin sanoen sieltä löytyy Housen logo, Nu'estin logo ja Homestuckin logo.

(: Olihan noita ihan kiva värkätä (tein valmiiksi jo tänään) mutta hitto vie kun oli jokseenkin työläät kuviot sillä mun pask- huonolla sokerimassalla väänttöö. Oottavat nyt kiltisti jääkaapissa huomista tuomiopäivää, onnistuisinko toistamiseen mokkapaloissa.
Äeti kun on sanonut, että on kuulemma vaikea tehdä mokkapaloja, vaikka itse siinä jo kerran onnistuin, en voi taata, että onnistuisin toista kertaa. : D

JA meidän oli tarkotus mennä Desuconiin, mutta ka loppuunmyyty. :D Eikä varmasti kukaan meistä muista kahtoo niitä peruutuslippuja prkl. aina me unohdetaan kaikki.
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut