Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja tynnyri » 16 Maalis 2013, 21:12

Viikonloppu menee tässä lehmiä lypsäessä :D Hyvä ja ilmainen synttäri lahja isälle :D
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Maalis 2013, 13:51

Tietää, että on maanantai, kun polttaa kielensä lasagnea syödessä. Lasagnea, jonka ainoa lämmin kohta oli se ylikuuma, jonka suuhun laitoit.

Ei mulla muuta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Maalis 2013, 22:45

ja minä tyhmä menin juomaan hometta.. "toki, tässä näyttäs olevan näitä pisteitä, mutta ei nää mitään oo" myöhemmin joku muu keittiössä "mä heitän tän mehun pois kun tässä pullossa on hometta" ja nyt Tempillä sattuu mahaan >: sitä se mehunhimo teettää. "en heitä pois näin hyvää mehua. minä juon, piste."
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 22 Maalis 2013, 22:47

Never again!

En katso synttärijuhlassani enää ikinä mitään kauhuleffaa!!!!!!!! SAW... Se sitten tuli katottua ton kauhuleffa fani porukan kanssa. Yhyy...! Ei enää koskaan... Se oli aivan liian verinen ja ällö ja jajajajajaja!!! T^T

Nyt mä varmaab meen jossakin vaiheessa nukkuu ja keikun sikiöasennossa ja imen peukkuu, kun en saa unta :S
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2013, 13:43

Nyalle onnittelut näin vähän jälkijunassa.
Saw on just hieno, joskin jossain vaiheessa ne meni vähän turhan goreks mun makuun. Mut silti omistan kaikki ja voisin katsoa uudestaan maratonina.
Temp elä nyt kuole sinne >:Y Ens kerralla kannattaa ehkä kysyä joltain, jos mehussa on jotain... epämääräistä.

Tiettekö mikä on hienoa? Valvoa neljään asti panikoiden olemattomia! Sitten vielä kun tekee mieli kiljua kuin teinityttö Cullenin perään, sattuneista syistä. Älkää lapset juoko energiajuomaa yöllä. >:

Tulkaa joku tiskaamaan. Saatte kahvia. Ja pakastepullaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 25 Maalis 2013, 22:05

Mullakin on täällä omat tiskit, joten älä yhtään yritä!

Hellooooooooo evribaadi! Ei tää kone sit seonnukkaa lopullisesti vaikka jotkin nappuloista ei toimikkaan enään.

Onnea Nyalle minultakin.

Hyihyi Aksu, ei Cullenia...
Mohnake

ViestiKirjoittaja Papiljooni » 26 Maalis 2013, 14:00

Hiihii, kohta mun uuden hahmon esittely on valmis :DD Oon oottanu innolla, että vois päästä kokeilemaan pelaamista uudella hahmolla \^3^/

Mitä vikaa Cullenissa on?? :O
Papiljooni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Maalis 2013, 14:39

En halua Cullenia, haluan kaksi demonia.

Mohnake, entä jos pyydän oikein nätisti, tuutko tiskaamaan?

Hyi lapsia. 8 wee naapuri tuli itku kurkussa keskeyttämään mun siivoamisen - lol kerrankin päätin pestä lattiat - kun jäi ovien taakse. Ekaks kävi sääliks (sillä oli söpö mäyräkoiran pentukin mukana, naaw) mut sitten kun sisäpihalla venailtiin huoltomiestä, niin alko ottaa päähän, kun kakara kitisi et kestää, ei voi kestää näin kauan, missä se viipyy, miksi sillä kestää, hän ei ehdi käydä koneella ennen, kuin kaveri tulee. No, huoltomies sitten tuli ja päästi pikku skidin kotiinsa. Onneks se ei velottanu tästä oven avauksesta, yleensä se on 10 euroa avaukselta, iltasin 25. Mut eihän tolla pikku jätkällä tietenkään rahaa ois ollu, joten kuka sen ois joutunutkaan maksamaan 8) No, pääsin kumminkin jatkamaan siivousta sitten.

Mut tiettekö mikä on kamalinta? Mun kahvi ehti jäähtyä tossa huoltomiestä odotellessa >:<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 26 Maalis 2013, 14:53

Täällä pääsi mammani vihdoin naimisiin ja porhalsi New Yorkiin synttärimatkalle (koska häämatka ilmeisesti järjestetään joskus toiste) ja harlekiini on eläinvahtina. Ei ollut onneksi kirkkohäät kyseessä, pelkkä visiitti maistraattiin pienellä porukalla, ja sieltä syömään. Sai taas kerran syyn käyttää pukua, mikä onkin varmaan ainoa vaatetus jossa harlekiini näyttää rehellisesti hyvältä. Moar of this! Tungen vielä varmaan lukiolaisten wanhoihinkin.
Ja täällä on kakkua! Juustokakkua. Se saa luvan selviytyä huomiseen kun käyn survomassa sen Aksun postiluukusta med booze.

Pääsisäisloman missiona on kesyttää vajaa vuoden ikäinen narttukissa, joka käytiin hakemassa Kissojen katastrofiyhdistyksen kautta kun edellinen katti lopetettiin. Pari ensimmäistä päivää kun mie olin täällä se vietti sängyn alla, mutta eilen illalla se jo aloitti juttelemisen. Pelkää yhä äkkinäisiä liikkeitä, mutta on kovin sylissä (ja hiuksissa) roikkuja jonka olen tavannut. Haastetta lisää se, että kissa on lukittu alakertaan kunnes tottuu ihmisiin, ja vanha huomiota kaipaava koira on puolestaan yläkerrassa (kyseessä on rintamamiestalo, joten yläkerta on ensimmäinen kerros) joten tiedossa on ramppaamista ja vuorottelua makuuhuoneiden välillä.
Samalla pitää kirjoittaa vähintään 5 sivun essee Max Weberistä ja auktoriteeteista ja saman verran taiteensosiologiasta ja renessanssin taiteen merkityksestä ko. yhteiskunnalle. Kirjoitanko, en, katson Housea, koska Wilson.

Ja Papiljoonille sanon jo nyt ettei kannata edes yrittää hahmoesittelyn hyväksyttämistä ennen kuin vähintään yksi peli vanhalla hahmolla on pelattu loppuun.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Maalis 2013, 15:07

Sai taas kerran syyn käyttää pukua, mikä onkin varmaan ainoa vaatetus jossa harlekiini näyttää rehellisesti hyvältä. Moar of this!

En usko ennen kun nään. Puku päällä tuomaan mulle juustokakkua, nih. Voin ottaa sut vastaan sitten lökäreissä. Kahvia vai teetä?

Sitäpaitsi Harlekiini, sulla on muutakin kirjotettavaa, kun joku essee. Meillä oli sopimus! >8O Ja aye, yks peli per hahmo loppuun ennen kun uutta ees harkittee.

Se on hassua, että saa aikaseks pestä lattiat ja siivota kämpän, mutta tiskaamisesta ei tule sitten mitään. Tarviin tiskikoneen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Maalis 2013, 16:23

Kuva
Kuva

Haluan ilahduttaa teitä kauniilla kuvilla.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Mohnake » 26 Maalis 2013, 18:45

Papiljooni kirjoitti:Mitä vikaa Cullenissa on?? :O

Kimalle vampyyrit ovat omasta mielestäni lame.

Aksutar kirjoitti:Mohnake, entä jos pyydän oikein nätisti, tuutko tiskaamaan?

En minä siltikään tule :(
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 26 Maalis 2013, 19:36

Minä voisin tiskatakin, mielelläni. Mutta äiti ei halua, että tiskaan, koska meillä on siihen kone, se haluaa, että minä imuroin. Vihaan imuroimista!! D8<
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Maalis 2013, 22:41

LEMPAKSIAHAN SE!

Cimallecullenit ovat minunkin mielestäni last season.

Huomenna alkaa ansaittu pääsiäisloma, ah ihanaa. Päästäkää minut. Ja sitten sen jälkeen alkaakin jo koeviikko ja viimeinen jakso pyörähtää käyntiin... Ja se aika pyörähtääkin sitten ohi kuin pieru vain ja tulee kesäloma. Ihanainen kesäloma. Ja hyönteiset.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 28 Maalis 2013, 11:45

Repesinkö yhtään noille Lotdow'n kuville, ehen.

Tuli käytyä verikokeissa ja EKG:ssä (taas) ja nähtyä Aksua siinä samalla. Tällainen kerran vuodessa vartin ajan järjestely vaikuttaa ihan toimivalta. Yksipuolisesti lahjoin samalla itselleni lisää aikaa pelivastausten kirjoittamiseen(/kirjoittamatta jättämiseen). Jos hääkakun rippeet eivät olleet hyviä, on Aksu nyt myrkytetty.

Löysin myös passelia Aranin salaisten turvakameroiden videomateriaalia haltialinnan itäsiivestä, joka hetkeltä. Aamuja.
harlekiini

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut