Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Maalis 2013, 12:20

Lotdow kirjoitti:Kuva
Kuva

Haluan ilahduttaa teitä kauniilla kuvilla.

Hei poika.
#Dwarf racist party dad

Tiskasin jo, ei tarvii enää tiskaajia. Tosin kohta on taas tiskiä.

Harlekiini, en enää piirrä sulle Lamardukia (pfffftyeahright), ikinä. Kakku oli kyllä hyvää. Olen immuuni myrkyillesi. Mistä se likööripullo oli omg it was too good to be true omonomn

haltialinnalla tapahtuu. Lam irti siitä pannusta. Nyt.

Vihaan vaatekaappiani, saan ovista tikkuja sormiini >:<
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 28 Maalis 2013, 19:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 28 Maalis 2013, 18:36

Rakastan sänkyäni, mutta saan siitä tikkuja sormiini. Ei ole kiva juttu ei. Sitten kun mulla on oma talo, niin se on kokonaan lasia, ettei saa mistään tikkuja perkule! Kyllä. Koska muovi on rumaa.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Huhti 2013, 17:36

NO TOIMIIHAN TÄMÄ VIIMEIN

Meinasi jo vieroitusoireet iskee. Vai olenko se vain minä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Huhti 2013, 19:19

En ole ikinä ollut maailmanmatkaaja, mutta kerrankin olin iloinen, etten ottanut kannettavaa lomalle mukaan. Minulta meni täysin ohi, ettei foorumi toiminut, joten minkäänlaisia riippuvuusongelmia ja stressireaktiota ei kerennyt tulla. Nyah.
Forte

ViestiKirjoittaja tynnyri » 02 Huhti 2013, 21:29

NO TOIMIIHAN TÄMÄ VIIMEIN

JOO! Ois ollu vihdoinkin aikaa rauhassa vastata ja pyöriä täällä~~
tynnyri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Huhti 2013, 22:17

VIIMEIN! XAx kiva nähä tätäkin pitkästä aikaa, Internal server error alko pikkuhiljaa ottaa päähän.

Puhumattakaan siitä että se sotki päiväjärjestykseni (Facebook - TNF - Facebook - Facebook - TNF - TNF - TNF - OTR - Facebook - Facebook - TNF...)
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Huhti 2013, 09:53

Aksutar kirjoitti:NO TOIMIIHAN TÄMÄ VIIMEIN

Et todellakaan. Meinasin juuri alkaa maisemapiirtää mutta ilmeisesti voin purkaa inspiraatiotani johonkin muuhunkin B) Toivotaan ettei nyt kaadu taas hetkeen uudelleen.
Ei kai oo viestejä katoillut?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Huhti 2013, 11:08

SE toimii!

Ei minulle ei tullut mitään oireita.. Mutta tuli hieman tylsä olo, kun ei voinut vastailla kellekkään, kun foorumit eivät toimineet, ei voinut vapauttaa stressiä, eikä inspin purkausta.

Sellaista sitten. Nyah!!! ><
Nya

ViestiKirjoittaja Lörri » 04 Huhti 2013, 12:07

Ei ollu oireita, mutta häiritsi vahvasti tuo!
Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin :)
Lörri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Huhti 2013, 14:20

Ilmoittaudun vieroitusoireista kärsineiden listalle.

Vielä jos olisi pelejä joihin vastata :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Huhti 2013, 15:01

Pandanna kirjoitti:Puhumattakaan siitä että se sotki päiväjärjestykseni (Facebook - TNF - Facebook - Facebook - TNF - TNF - TNF - OTR - Facebook - Facebook - TNF...)

Lisätään tohon vielä riemurasia ja poistetaan OTR (mikä ikinä onkaan) niin kuulostaa tutulta.

Agna kirjoitti:Et todellakaan. Meinasin juuri alkaa maisemapiirtää mutta ilmeisesti voin purkaa inspiraatiotani johonkin muuhunkin B)

... Oisit nyt piirtänyt, olisit ilahduttanut minua suuresti <:

Mut arvatkaa mikä ilahdutti tänään suuresti? Viisi legendaa on nyt dvdllä. Ostin, ofc. Nyt voin kattoo sen uudestaan ja uudestaan, kunnes kyllästyn, eli en ikinä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Huhti 2013, 15:10

Agna ja minä katsoimmekin sen jo eilen. Silmäruokaa ja mielenrauhaa, homnomnom |3 Oli kyllä vielä parempi kuin muistin ~o~
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Huhti 2013, 15:24

Aksutar kirjoitti:... Oisit nyt piirtänyt, olisit ilahduttanut minua suuresti <:

Joskus toiste D: Nyt on kuule SELLAINENKIN EEPPINEN PIIRROS MENEILLÄÄN NOTTA. Tän piirroksen toinen osapuoli saa luvan ilahtua. Tai sanoa kiitos. Jos joskus saan tän valmiiksi.

Aksutar kirjoitti:Mut arvatkaa mikä ilahdutti tänään suuresti? Viisi legendaa on nyt dvdllä. Ostin, ofc. Nyt voin kattoo sen uudestaan ja uudestaan, kunnes kyllästyn, eli en ikinä.

Oih <3 Kuten Lotdow mainitsikin, me kans ostettiin se ja katsottiin. Se on kyllä niin hyvä, yksi Dreamworksin parhaista ellei paras. Mua ilahduttaa sekin että Jack Frost on 17-vuotias. NOW I HAVE CHANCES THEN! Not. Mutta on kyllä oikeasti hyvä leffa, pillitin kuin hulu.
Viimeksi muokannut Agna päivämäärä 04 Huhti 2013, 15:28, muokattu yhteensä 1 kerran
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Huhti 2013, 15:25

Mun piti kans eilen hankkia se jo, mut kun oli kävelly koko päivän ni sitten ei enää jaksanukaan anttilalle. Joten tyydyin odottamaan vielä yhden päivän.

Silmänruokaa. Mmm. Nuo yksityiskohdat. Pitchin kaula ja sen jänteet. Dreamworks I love you.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Huhti 2013, 15:32

Jätkä on vaan kattonu Pitchin kaulaa koko leffan ajan. On siinäkin ajanvietteet.
Dreamworks teki hienoa työtä jo kun teki Mooses Egyptin prinssi -leffan. Se on kyllä NIIN HYVÄ. Niin hyviä lauluja. Teen Dreamworksille ylistysvirren. Se Dreamworksin logokin on Rise of the Guardiansin alussa niin hyvä. Kaikki on niin hyvää. Hohhoh.

MISSÄ VIIPYY RUUANLAITTAJA KUN MINÄ KUOLEN NÄLKÄÄN. Listalla tänään tacoja. Palvelkaa minua.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna