Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Huhti 2013, 16:17

Jokin kauhuleffojen kokoontuminenko täällä on? Jason Voorhees on läski, mitään muuta ei jäänyt mieleen.
Ja Chuckysta tuli mieleen, onko joku katsonut Puppet Mastereita? Penteleen kivoja leffoja. Ja jos joku omistaa DVDnä näitä ja haluaa myydä ne niin ottakoon välittömästi minuun yhteyttä...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Huhti 2013, 17:21

Mä oon aina tykänny kauhuleffoista, sain sit naperona niitä tuijottaa, kunhan ei tisuja vilkkunu tai seksiä. Oli kyl aika kiusallista isän kans kattoo jtn k18 leffaa siinä 14 weenä jos tuli jtn sekstailuja. Nykyään sit voikin jo itte keräillä niitä leffoja.

Mikä on pelottavin leffa, mitä työ ootte kattonu?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Huhti 2013, 18:15

Jep, leffakokoontuminen .w. me pidän kauhuleffoista kans, ja kun ihana äitini sattuu niitä keräilemään niin täällon kirjaimellisesti huoneellinen melkein pelkkiä kauhuleffoja. Mutta siinon sitten se huono puoli, että KAIKKI on jo nähty kymmeneen kertaan, eikä meitä ole helppo oikeen yllättää tai säikyttää enää o3o' ja men osaa sanoa pelottavinta mitä molen nähnyt kun tosiaan siitä 5v penikasta asti kohta sen ykstoista vuotta katellu ja suunnilleen kaikkeen tottunut. Mutta me katottiin Sinister tässä muutama viikko sitten ft. äiti ja Bizara-rakas. Soli ahistava. Me säikähdin kirjaimellisesti omaa varjoani sen jälkeen. Hävetti. Sei ollut pelottava, ahistava.

... Ja Alien on ehdottomasti parasta mitä elokuville on ikinä tapahtunut, piste.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Huhti 2013, 18:29

Pahin on ehdottomasti ollut Muumio, vaikkei mokomaa taideta kauhuleffaksi lukea. Siitä on jo kaksi vuotta kun katoin ensimmäisen ja toisen osan kun kaveri pyysi. Hyi hemmetti, en katso niitä enää koskaan!

Ja Paranormal Activity.. Kyllähän klassikot pitää katsoa, eikö? Kiljuin perseeni irti sen leffan lopussa.

. Ja Alien on ehdottomasti parasta mitä elokuville on ikinä tapahtunut, piste.

Eli se kannattaa katsoa? :'D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Huhti 2013, 18:36

Lotdow kirjoitti:

Pahin on ehdottomasti ollut Muumio, vaikkei mokomaa taideta kauhuleffaksi lukea. Siitä on jo kaksi vuotta kun katoin ensimmäisen ja toisen osan kun kaveri pyysi. Hyi hemmetti, en katso niitä enää koskaan!

Ja Paranormal Activity.. Kyllähän klassikot pitää katsoa, eikö? Kiljuin perseeni irti sen leffan lopussa.

. Ja Alien on ehdottomasti parasta mitä elokuville on ikinä tapahtunut, piste.

Eli se kannattaa katsoa? :'D

Ainut mikä mulla Muumioista jäi mieleen oli Imhotep ja ne inhottavat ihon alla möyrivät itikat. Noli kyllä kivoja, ei siinä. Ja ja Paranormal activity oli vähän möh, näin IMO, muttah .w.'

Ja ehdottomasti, me suosittelen Alienia katottavaksi. Ei varsinaisesti kauhean pelottava leffa, mutta kauhuleffojen klassikko, me ihastuin siihen IHAN liikaa. (Puhettakaan siitä että mullon tälläkin hetkellä Alien-paita päällä) Äiti tykkäs kun me tykkäsin, fanaatikko. .D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Bizara » 11 Huhti 2013, 20:33

Pandanna kirjoitti:Mutta me katottiin Sinister tässä muutama viikko sitten ft. äiti ja Bizara-rakas. Soli ahistava.

Ahdistava ei riitä kuvaamaan sitä, että me purskahdin melkein itkuun kauhusta monta kertaa sen vinkumisen ohella enkä nukkunut pariin päivään. Piste. PISTE.

Nytkö olis hyvä hetki ilmoittaa, että molen pirun huono kauhuleffojen/pelien kanssa ja pelästyn helposti hengiltä menettäen yöunet? Paras esimerkki on kai se, että katsoin alle viis minsaa Pewdien Kauna-peliä ja edelleen parin kuukauden jälkeen on vaikeaa uskaltautua yöllä pimeässä vessaan kun se kaunan naama kummittelee mielessä. Hrr.
Bizara

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Huhti 2013, 20:42

En itse niinkään välitä näistä uusista kauhuleffoista juuri yhtään. Tykkään niistä 80- luvun b-luokan kauhusta, jossa sääntönä oli "wanna survive? don't have sex". Oikeasti, The Evil dead, American psycho, Driller killer..kaikki nuo aivan ihanan huonot leffat, joissa ketsuppia on pursoteltu liian innokkaasti seiniin ja nakukohtauksia on enemmän mitä laki sallii. 2000- luvun kauhuleffat eivät ole mitään siihen typeryyteen verrattuna. Ai että pidän niistä. Manaajaa kyllä edelleen pelkään, en katso ihan heti uudelleen.
Forte

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Huhti 2013, 22:01

Kaunat, japanilaiset Kaunat. Mä muistan yhä, kuinka ne japanilaiset versiot nähtyäni en nukkunut muutamaan yöhön, ja Kayako kummitteli mun mielessä lähemmäs vuoden ja aina paranoidisena muka kuulin sen narinan jokapaikasta mitä se päästää, tai vaihtoehtosesti näin ne sen öllöttävät silmät. Katsoin ne molemmat osat fiksusti keskellä yötä yksin. Oli paras idea ikinä :] Enkä mä vieläkään voi kattoa mun dvd hyllyssä kököttäviä Ju-Oneita saati just näitä Kauna leffoja ilman, että mä peitän ne kannet niistä kuorista jos niitä on pakko käsitellä. Ja se fiilis jos ne leffakuoret muuten pomppaa yllärinä jostain videovuokraamon hyllystä, tai mistä tahansa elokuva/video palvelusta tyyliin netflix päin naamaa, niin se saakutin naama siitä kannesta jää taas mieleen kykkimään. Ai mitkä traumat? Luulette vaan 8)

Kauhuleffat maistuu seurassa. Yksin oon huono kattomaan niitä, koska mulla jää kaikki kauhuleffat mieleen pyörimään, koska liian vilkas mielikuvitus.

Piti tehä koulujuttuja - piirsin ja leivoin mokkapaloja. Nyt ajattelin juoda vielä iltakahvia ylhäisessä yksinäisyydessäni, sitten tuijottelemaan netflixiä ,pedistä WOOP!
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 11 Huhti 2013, 22:56

Miten niin seurassa? Seurassa kauhuleffat ovat pahimpia, kiljunta lähtee kuin ketjureaktio, ja lopulta kaikki ulvovat kuorossa, vaikka pelottava kohta meni jo.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Huhti 2013, 09:50

Forte kirjoitti:Miten niin seurassa? Seurassa kauhuleffat ovat pahimpia, kiljunta lähtee kuin ketjureaktio, ja lopulta kaikki ulvovat kuorossa, vaikka pelottava kohta meni jo.

Oi kyllä. Me pidetään kaveriporukan kanssa aina leffailtoja ja aina katotaan uusi tuntematon kauhuleffa, osa on ollu ihan hirveitä ja osa vaan huonoja, mutta tää kiljuntareaktio on hyvin tuttu :D Varsinkin, kun pari tyttöä istuu tyynyjen takana ja kuiskii välillä "Mitä tapahtuu? Kuka siellä tulee? Uskaltaako kattoa?" ja sitten yhtäkkiä ainoa, joka oikeasti seuraa leffaa, alkaa kiljua ja loput kiljuu vaan koska säikähtää sitä kiljujaa.

Mutta sukeltaakseni aiheeseen, mitähän kaikkea me ollaankaan katottu? Haunting in Connecticut, oli kamala ja ihan hyväkin, Paranormal Activity 1-3, kaikki pelottivat katseluhetkellä ja tykkään tämmöisistä psykedeelisistä kauhuista mutta jälkeenpäin ei kyllä ole tullut mikään semmoinen fiilis että ne olisi olleet oikeen traumapelottavia. Sitten ollaan katsottu juurikin joku vampyyrileffa jossa pikkutyttö oli jäänyt pikkutytön tasolle, olikohan sen nimi joku "Come in" ...? :D En muista, en kysynyt leffan nimeä kun se laitettiin jo pyörimään. Se oli toinen leffa mikä katottiin putkeen sinä iltana niin en oikeen kiinnittänyt siihen huomiota. Sitä ennen katottiin The Devil, missä muutama henkilö jäi hissiin jumiin ja sinne meni demoni, ja sekin oli ihan kamala :P Sitten on katsottu The Resident mikä nyt ei sinänsä ollut kovin ihmeellinen. Kaikkihan nuo elokuvat on pelottaneet ihan vietävästi katseluhetkellä mutta harva oli juonellisesti mitenkään hyvä. Tulipa ihan kamalaa puurotekstiä.
Ja yhen kaverin synttäreillä jouduin joskus kattoa jonkun Halloween-leffan. En edes tiedä, mikä se niistä oli. Silvontaelokuvat ei iske muhun, mä en tykännyt siitä yhtään ja asuin sipsipussissa koko elokuvan ajan.

Ja sitten ollaan tietysti katsottu tyttöporukalla Brokeback Mountain ja Batman mutta genre olikin jo ihan eri.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 12 Huhti 2013, 10:57

Forte kirjoitti:Miten niin seurassa? Seurassa kauhuleffat ovat pahimpia, kiljunta lähtee kuin ketjureaktio, ja lopulta kaikki ulvovat kuorossa, vaikka pelottava kohta meni jo.

Seurassa todellakin, kun itse on se henkilö siinä porukassa niitten mahdollisten mieshenkilöitten tai kaltaisteni ernujen lisäksi, jotka repii huvia siitä kun muut huutaa ja rääkyy vieressä, ja joille kuittaillaan jälkeenpäin siitä, miten me ei säikytty mitään.

Epäonnistunut aamu. Tämä ei voi tietää muuta kuin huonoa päivää. Lukittaudun kaappiin patjojeni keskelle - ehkä tuun sieltä pois huomenna kun valo kajastaa kaapinovien raosta taas sisään.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Huhti 2013, 11:49

Forte kirjoitti:En itse niinkään välitä näistä uusista kauhuleffoista juuri yhtään. Tykkään niistä 80- luvun b-luokan kauhusta, jossa sääntönä oli "wanna survive? don't have sex". Oikeasti, The Evil dead, American psycho, Driller killer..kaikki nuo aivan ihanan huonot leffat, joissa ketsuppia on pursoteltu liian innokkaasti seiniin ja nakukohtauksia on enemmän mitä laki sallii. 2000- luvun kauhuleffat eivät ole mitään siihen typeryyteen verrattuna. Ai että pidän niistä. Manaajaa kyllä edelleen pelkään, en katso ihan heti uudelleen.

oh yes yes yes. b-luokan kauhut omonomon. Niitä vois oikeesti kattoa putkeen ties kuinka monta.

Paranormal activity oli mielenkiintonen ja nousi niskakarvat pystyyn, mut sitten kun siitä tuli jatko-osa ja jatko-osa ja jatko-osa ja askldja, se menetti sen fiiliksen. Kukaan kattonu The Blair Witch Projectia? Ite tykkäsin siitä.
Lisäks takas tähän "jumahtanut lapsen kehoon" - juttuun, onko kukaan kattonu The Oprhania? Jos ei, suosittelen sitäkin 8) Orpokoti oli kanssa ihan hyvä. Piru vie kun on kattonu näitä leffoja niin paljon, ni ei muista ees kaikkien suhteellisen hyvien nimiä. "Minkä elokuvan katsoitte viimeksi" - osiossa oon kaiketi näitä hehkutellukin sillon tällön.

Kaunat ja Ringit oli kans aikanaan semmotteita, mitä katto porukalla, jonka jälkeen kukaan ei nukkunu. Paitsi minä. Parasta oli aina yökylä iltana kun aijottiin nukkumaan jo mennä, ni alkaa pitämään sitä kauna örinää ja sit kaikki halus lynkata mut. Hups.

Zombi leffaet ei ole sitten pelottavia, korkeintaan ällöjä ja/tai ahdistavia. Tosin ehkä nekin on menettäny vähän sitä vibaansa kun on pelannu paljon l4d. Mut zombi leffoista yks suosikki on ehdottomasti planet terror.

Mutta pelottavuuden kannalta psyykkinen kauhu on pelottavampaa, mitä sitten gore mättö.

TIETENKIN VOIMME MYÖS TUODA ESILLE AHDISTUS LVL 100 LEFFAN: THE HUMANCENTIPEDE. En tahtoisi olla osa sitä tieteen juhlavoittoa. Kakkonenkin oli ok.

Nyt tarvitsen kahvia.
Crim et nyt taas eristäydy, kaipaan suo. Aksut tarvitsevat päivittäisen karatekeskustelunsa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 12 Huhti 2013, 17:55

Aah, kauhuleffat nyt puheenaiheena, hm?

No jaa, onhan ne ja varsinkin porukassa uuhh. Yksin en enää kykene katsomaan mitään :'D Ja Kaunaa en varmasti enää edes suostukaan katsomaan vaikka leffaseurana olisikin 5 turva-alan miestä~

Tykkään kyllä Resident Evileistä :3

Ja minulla olisi kysymys kaikille tönffin pelaajille:

Satutteko tietämään yhtään suomenkielestä steampunk aiheista foorumiropea?

Kun olisi kiva semmoseenkin liittyä, ei vaan ole tullut vastaan oikein... Löysin kyllä yhden mukavan, mut sit siinä lukikin että lopetettu ku eihän siellä ollutkaan kuin kaksi pelaajaa...
Niehku

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Huhti 2013, 19:08

Leffat tekevät elämästäni onnea, kun ei minulla mitään ihmissuhteita ole. Ostin Hobitin! Hah! Maksoin siitä ihan liikaa, mutta nyt pääsen nörtteilemään kunnolla, Sormusten herra- paita päälle, Sormus kaulaan ja lembasit esiin. Perjantaini on täydellinen, hurr hurr. Ehkä perään katson vielä vähän Transformersia.
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Huhti 2013, 19:15

Ehkä perään katson vielä vähän Transformersia.

Asiaa. B)
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut