Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Huhti 2013, 19:00

Kävin katsomassa tänään leffan Warm bodies, joka on siis sellainen romanttinen zombie- leffa. Suosittelen, oli oikein muikea ja kaikin puolin viihdyttävä.
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 13 Huhti 2013, 20:50

Joko Hobitti on tullut DVD:nä? Wut? O.o ompas nykypäivänä tuokin nopeaa toimintaa. Joskus siihen meni 2-3 VUOTTA. Sitäkää kerenny nähä elokuvissa, yyh.. Noh, jospa repäisisin ja ostasin sen ihan ikiomaksi :3

Lotro kamoista omistan Legolas mukin, kaveri toi sen Saksasta, uuhh *3* se on pyhä juttu se, en koskaan voi juoda siitä mitään!

Warm bodies... Oon muuten kuullut sen nimen joskus... Oliks se pelottava? .__.
Niehku

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Huhti 2013, 21:11

Voi hitsi. Nyt kun tuli puhe elokuvista, niin toi mun systeri on toistanu tota liikkuvat linna elokuvaa sen tuhat kertaa ja näyttää mulle niitä tuhansia samoja kohtauksia, jota mä muistan vaikka olisinkin kuollut. Ku jos mä katon jonkun elokuvan niin muistan tapahtumat tosi tarkasti n. 1-2 kuukauden ajan. Sitten muistin pitää tehdä tilaa vähän muulle muistamiselle.

Toivottavasti kaikilla menee viikonloppu hyvin.

Tääl on yksinäistä ja hiljaista! O^O
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Huhti 2013, 21:17

Ei huolta, Dakum. Warm bodies ei ole lainkaan pelottava. Kyseessä on siis romanttinen draama/komedia, jossa on vähän hidasälyisiä ihmisiä. Vähän kuin opiskelijabileiden jälkeen.
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 13 Huhti 2013, 21:24

Hyvä, sitten voin ehkä katsoa sen jopa yksin :3

Liikkuva linna on ihana elokuva! Mutta en kyllä tykkäis itekää, jos sitä pursuais joka paikasta... Sitä ei saa todellakaan katsoa liian usein, menee maku.
Niehku

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Huhti 2013, 22:18

Liikkuva linna on parempi kirjana. Alkuperäinen, Diana Wynne Jonesin kirjoittama kirja tuo paljon enemmän syvyyttä hahmoihin, vaikka loppu jäi kieltämättä sekavaksi. Mutta lukekaa se, ei ole turhan pitkä stoori.
Forte

ViestiKirjoittaja Crimson » 13 Huhti 2013, 22:58

Forte kirjoitti:Liikkuva linna on parempi kirjana. Alkuperäinen, Diana Wynne Jonesin kirjoittama kirja tuo paljon enemmän syvyyttä hahmoihin, vaikka loppu jäi kieltämättä sekavaksi. Mutta lukekaa se, ei ole turhan pitkä stoori.

Yhdyn tähän sanomaan täysin.

Arvatkaa kelle tuli hoitokissa! Aivan ylivertasen söpö ragdoll rotunen mirri, joka on vähän liiankin sylissä viihtyvä tapaus - ja joka päätti tervetuliaisiksi kusasta sänkyyni kivasti näin alkuunsa. Pitkä yö edessä kun pitäis jaksaa kuunnella tuon ja oman kissani murinoita. Yllättäen omani tahtoo leikkiä kuningasta kun tulee vieraita karvakasoja tänne pyörimään - kunhan eivät käy toisiinsa kiinni, niin minä olen ilonen. Kaikkein parastahan on, että tällä hoitokissalla on kiima päällä..
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 13 Huhti 2013, 23:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Huhti 2013, 23:13

I feel your pain, Crimson. Kissat ovat paras eläin, mitä tiedän, ja olen itsekkin hankkimassa sellaista taas. Kissat ovat niin outoja, ne eivät välitä yhtään omistajastaan tai valtakunnastaan, ennen kuin tulee joku toinen karvapallo pyörimään samaan tilaan. Sitten asioilla selvästi on merkitystä ja omistaja on maailman paras ihminen ikinä. Eräs tuttavani sanoi viisaasti "Ei pidä hankkia lapsia, hankkikaa kissa. Niitä on ihan yhtä vaikea kouluttaa, ne ovat itsepäisiä, ylpeitä, hankalia ja tekevät mitä haluavat. Mutta ainakin kissan voi antaa pois, kun alkaa kyllästyttää."

Joten, onnea. Crimsonille voi tulla pitkä yö. Olen seurassasi, jos tarvitsee.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Huhti 2013, 10:52

Forte kirjoitti:Ei huolta, Dakum. Warm bodies ei ole lainkaan pelottava. Kyseessä on siis romanttinen draama/komedia, jossa on vähän hidasälyisiä ihmisiä. Vähän kuin opiskelijabileiden jälkeen.

Pitäis kattoa toi. Kaikki eka oli ihan "YH HYI TAAS JOKU TWILIGHT ROMANSSI TULEE NIIN EPÄKUOLLUT RAKASTUU MARY SUE TYTTÖÖN YYY" mut sit kun trailerit alko pyöriin niin eipä oo kukaan twilightiä maininnu sen leffan yhteydessä.
Opiskelijabileet, kyllä.

Crim, oliko tää nyt se hoitokissa mistä aikasemmin soittelitkin? Kai Daichi on nyt kinginä vai alistuko se?

Ahaha, rikoin isän koneen. Hups. Tai no, en rikkonut, vaan se päätti sanoa itsensä irti juuri kun mä sitä käytin. No, onneks oma kone sentään toimii. Nyt jinxasin sen ja kohta tää pamahtaa kanssa.

Kutsu pääsykokeisiin tuli \o/ Nyt sit on pakko vetää rima korkealla ja täysillä, et pääsee vielä sisäänkin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Huhti 2013, 16:43

Forte kirjoitti:
Liikkuva linna on parempi kirjana. Alkuperäinen, Diana Wynne Jonesin kirjoittama kirja tuo paljon enemmän syvyyttä hahmoihin, vaikka loppu jäi kieltämättä sekavaksi. Mutta lukekaa se, ei ole turhan pitkä stoori.

Yhdyn tähän sanomaan täysin.

Joo olen lukenu ton kirjan. Se loppu oli kyl hieman sekava, mut se oli oikein kiva. Pidin kirjasta yhtä paljon ku elokuvasta.

Ahaha, rikoin isän koneen. Hups. Tai no, en rikkonut, vaan se päätti sanoa itsensä irti juuri kun mä sitä käytin. No, onneks oma kone sentään toimii. Nyt jinxasin sen ja kohta tää pamahtaa kanssa.

Aksu. Sun tunteesi on hyvin tuttu. Mä rikon joka ikisen elektronisen laitteen mihihn ikinä koskenkaan. Oon rikkonu meijän auton oven, pesukoneen oven, mun oman kameran (hups...), Dvd soittimen ja video soittimen, meijän mikron jne... Jep ihanaa kun on tälläset hienot kädet, jotka saa minkä tahansa rikki.
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Huhti 2013, 18:09

Crim, oliko tää nyt se hoitokissa mistä aikasemmin soittelitkin? Kai Daichi on nyt kinginä vai alistuko se?

Kyllä. Juuri nimenomaan se hoitokissa. Omistaja yritti ensin viedä sitä kotiin jossa oli kolli, mutta se kolli oli kuulema näpänny tuota turpaan ja ajanu takasin kantokoppaan niin se ei sitten uskaltanut sitä sinne jättää, vaan toi tuon sitten tapahtuneen jälkeen tänne. Ymmärrän hyvin miksi kolli on koittanut kiimassa olevan tyttökissan päälle käydä (--D
Kolme kertaa sai viime yönä nousta noita paimentamaan ja käskemään olemaan hiljaa, kun Daichi pyrki lähelle ihmettelemään tuota valkosta karvapalloa. Muuten oli ihan rauhallinen yö - onneks.
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 14 Huhti 2013, 19:26

Miten ihmeessä koko päivä voi mennä hukkaan, vaikkei ole oikeastaan tehnyt mitään? Ajattelin aamulla, että pelaan erän L.A Noiria ja vähän Alice Madness returnsia, ja jossain vaiheessa tajusin, että oli jo ilta. Olen aika varma, että mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän tunteja on vuorokaudessa.
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Huhti 2013, 20:29

Kuva
Kuva

Ei mulla muuta taas.
Pilaan teidän syvälliset keskustelunne, suokaa anteeksi.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Huhti 2013, 20:34

Hienoja kuvia systah.

Laeppavika-paita tilattu. Älkää tuomitko minua megajonneilusta, ylifanituksesta tai mainstream kaikki kakka valuu päälleni ampukaa häntä ilmakivääreillä, sillä minä vain halusin sen paidan koska pidän LV'n videoista. Kyllä, pidin Raumooglenkin videoista. Pidän oikein paljon niistä kaikista.

Liikkuvasta linnasta en muista mitään muuta kun että nauroin makeasti sille kohdalle (elokuvassa) kun se talo laskee jyrkänteen reunaa alas ja yksijalkainen linnunpelätin liehuu siellä huipulla silleen niaummm. Kyllä te ymmärrätte.
Hyppäsin vain siis kyseisen elokuvan mukaan loppuhetkillä ja se oli vielä suomeksi dubattu kaiken lisäksi, tuliko se nyt joskus joulun aikaan. Jos alusta asti kattoisin niin voisi innostaakin, tykkäsin nimittäin Henkien kätkemästä pienenä paljon.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 15 Huhti 2013, 22:27

Kerrohan, miten ja mistä sen tilasit? Pidän itsekkin kyseisen porukan videoista.
Forte

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut