Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Huhti 2013, 22:31

Forte kirjoitti:Kerrohan, miten ja mistä sen tilasit? Pidän itsekkin kyseisen porukan videoista.

Ennakkotilaukset kestävät 28. päivä asti tästä: http://www.laeppavika.com/
Tilausten toimituksessa menee jonkinaikaa koska ne työstää niitä kuulemma käsin. Sieltä vain!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 16 Huhti 2013, 19:05

Itekin olisi tehnyt mieli LV-paita tilata, mutta jätin sitten väliin, koska rahalla on muutakin käyttöä. Joskus ois kiva muuttaa pois kotoakin ja sitä rataa :(

Noin, tulin todistamaan, että olen elossa. Palaanpa siis takaisin todellisuuden stressiini. Tatah~!
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Huhti 2013, 12:05

Forte kirjoitti:Miten ihmeessä koko päivä voi mennä hukkaan, vaikkei ole oikeastaan tehnyt mitään? Ajattelin aamulla, että pelaan erän L.A Noiria ja vähän Alice Madness returnsia, ja jossain vaiheessa tajusin, että oli jo ilta. Olen aika varma, että mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän tunteja on vuorokaudessa.

Vuosikin tuntuu vierähtävän nopeempaa vanhempana. Ajan rakenne on muuttunut.

L.A Noire on mielenkiintonen peli mut itte en oo jaksanu pelata sitä koska olin laiska, kun tilaisuus tuli. Hoin vaan tuttuun tapaan MASTER DETECTIVEH. Ja sit kun ois pitäny jotain muistaa ni pffft.

Laeppavika paita ois kiva. Hauska porukka, mut vähän turhan hintavia kuteita minun budjetille. Joten ehkä säästän siihen uuteen koneeseen ennemmin.

Agna kirjoitti:Jos alusta asti kattoisin niin voisi innostaakin, tykkäsin nimittäin Henkien kätkemästä pienenä paljon.

Hiljaa. Sä olet vieläkin pieni. Forever lilla. Pikku-Agna. Älä murskaa mun kuvitelmia. AGNA EI VANHENE.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Huhti 2013, 14:12

Aksutar kirjoitti:Hiljaa. Sä olet vieläkin pieni. Forever lilla. Pikku-Agna. Älä murskaa mun kuvitelmia. AGNA EI VANHENE.

EN MURSKAA! Kun olin pienempi. Kun olin 9v. Mutta hyvä kuulla etten vanhene, muistan ton joskus 50v kun koittaa keski-iän kriisin syvä kuilu enkä löydä enää silmiäni ryppyjen välistä.

Kohta ompi kesä. Vielä nopeammin ompi vappu. Vappuna on Lotdowin synttärit. Kiire, kiire, kiire, tulee eeppisin lahja koskaan.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Huhti 2013, 14:15

Jos Agna on pieni, mahdanko minä olla mini?

Minuahan alkaa sangen jännittää, dear systah :'D

Viikonloppu, kyllä kiitos! Ah, olen odottanut tätä koko viimeiset kuusi tuntia.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 22 Huhti 2013, 09:53

Nyt on kipu ja tuska. Olin toimistahuoneessa tekemässä töitäni, kun näin pöydällä pesäpallon kokoisen hämähäkin. Säikähdin aivan suunnattomasti, huusin ja kaaduin tuolilla taaksepäin. Näin hyvin alkaa maanantai.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 22 Huhti 2013, 13:02

Agna on pienin. Vaikka mitä sanoisitte. Ei Agna muuten olisi saanut omaa K-Agna merkintäänsä. Agna olet jäänyt TNFän historiaan nyt, halusit tai et.

Forte, Spiderbro siellä vaan yritti tulla auttamaan töissä >: Siellä valmiina pitämään kaikki kärpäset ja muut örriäiset poissa sun näköpiiristä. Tuli vain toivottamaan hyvät huomenet.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 24 Huhti 2013, 19:49

Manu-kissa jouduttiin tänään pistämään ikiuneen. Huonosti taas avaan keskustelua täällä pitkästä aikaa, mutta jotain kuulumisia sentään.

Iloinen asia on se, että vappu lähestyy ja voi mässäillä syyn kanssa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Huhti 2013, 20:35

Otan osaa D:

Apuaah! Wish me good luck! Because i have test tomorrow and... Mulla on perjantaina mopon käsittely koe!!!! ><
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 25 Huhti 2013, 14:31

Hyvää matkaa, Manu! ;u;

Vappu on paras. Ja metrilakut.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 25 Huhti 2013, 20:36

Olen poissa kotoa ja ystävien luota, joten en pääse edes viettämään varmaan vappua. Hieno Second in command- hattuni jää nyt hyllyyn.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 26 Huhti 2013, 07:27

Hyi xAx täytyyhän sitä tännekin tulla ihkuttamaan - Me lähen tässä tunnin sisään ajamaan Kalajoelle pääsykokeisiin! XAX mullon kyllä maha sen verran kipeä että oksettaa kivasti ja huimausta ja hyi xAx alitajuntainen jännitys ei oo kivaa. Ja men oo koskaan käyny Kalajoella ja men osaa edes puhua kunnolla haastatteluissa ja! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ >A<
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 26 Huhti 2013, 22:27

Pöh. Mun pitäis tehä esseetä järjestötoiminnasta. Olen tehnyt kolme tuntia ficciä. Miksei koskaan esseistä saa tehdä ficcejä? Olisin niin peto niissä töissä, jos voisin tehdä tarinan mieluummin ku referoida jonku proffan tekstejä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Huhti 2013, 16:23

Osanotot Mohnake.

Asd, nyt on pääsykokeet ohi ja sitten jännitetään, tuleeko kesällä kutsu opiskelemaan. Rollaan kyllä kaivoon jos en pääse kummallekaan linjalle, mille hain. Mutta mitä nyt on vähän inside faktoja kuullu koulusta, niin toiveet sisäänpääsemisestä on suuret <:

Mites muiden viikonloppu on menny?

Ai nii vappu on kohta. Viime vappu meni koulun rappusilla istuen Harlekiinin kanssa. En perusta vapputoreista, liikaa porukkaa >: Ja sitä lasinsirujen määrää tampereella vapun jälkeen >:|
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 28 Huhti 2013, 18:51

Yääääääähhhh!!! Mut hylättiin... Koska mun kasu oli päällä, kun hitto jarrutin! Muuten olisi nyt kädessä toi mopokortti... Mut ei!

Joo tällänen viikonlopun ärtyisä masennus ajatus mulla, ei sit muuta.
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut