Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Huhti 2013, 20:05

Mohnikselle osanotot. Aksulle pidän peukkuja pääsykokeiden puolesta. Nya, seuraavalla kerralla repäset niin täydellisesti mopokokeesta läpi kuin olla ja voi o3o

Viikonloppu ilmeisesti oli ja meni, kun luulin että tänään on lauantai. No onneksi on koulua seuraavalla viikolla vaan yhtenä päivänä - ehdin täten pyhittää vielä yhden päivän varsinaisesti koulujutuille, enkä sille, että päden päätään aukovalle nuorisolle kuinka he kuulostavat idiooteilta kun valittavat toisten pelaamisesta <:
En varsinaisesti odota vappua, sillä tiedän jo etukäteen mitä silloin tapahtuu ja missä. Crimson nyhjöttää kämpillä tylsistyneenä aikaansa tuhlaten turhuuttakin turhempiin turhuuksiin. Siitä voitaisiin kirjottaa erittäin tylsä novelli, missä ei oikeesti tapahtuis mitään ja mitä kukaan ei jaksais koskaan lukea.

Tervetuloa myös Sutittajalle meikäläisen puolesta! o7

Crim kuittaa jälleen. Nänänänänänä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 28 Huhti 2013, 20:07

Yyh, rippileiri lähesty koko ajan, jännitän ihan liikaa tälläisiä asioita, mutt on silti ihan pakokauhunen meininki.

Minä en edes aio hankkia mopokorttia. Ei ole käyttöä, ja rillien kanssa menee liian hankalaksi. Ja jos en edes uskalla olla isäni kyydissä skootteilla, niin en kyllä varmaan osaisi (tai uskaltaisi) ajaakaan sellaisella.

Onpas ollut tylsä vikonloppu...
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Huhti 2013, 20:10

Njehehe, teretulemasta Sutittaja. Odottelinkin tovin ilmestyykö sulta esittelyä liittymiskirjaan vai ei, kun aikasemmin kyselit pegasoksista vieraskirjassa.

Mopokorttia en itte koskaan hankkinu, koska ei tullu tarpeeseen täälläkään. Ajokortti on, tosin kakkos vaihe pitäis mennä vielä jossain välis 8| Mutta kyllä se siitä Nya.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 28 Huhti 2013, 20:17

Pidin ihmisiä jännityksessä :p No, ei oikeastaan, tuli vaan ristiriitaa ollakko hahmoseni musta vaiko valkea ja siitä johtuen littyminen vähän venähti.

Ja Aksuttarelle pidetään peukkuja pystyssä!
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Huhti 2013, 20:27

Oe-oe, uusi pelaaja! Tervetuloa TNF:ään.

Jaa, Suttitajakin menossa riparille, minnekäs päin olet menossa? :) Meinaan itelläkin sama homma edessä heti kesäloman alusta.

Minä odotan vappua kuin kuuta nousevaa! *u* En minäkään mistään vapputoreista piittaa, mutta metrilakua pitää hakea, se on perinne.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 28 Huhti 2013, 20:47

Jee, muita rippikoulutyyppejä! Kuulun Enon seurakuntaan( vaikka asun Uimajarjun lähellä) ja rippileiri pidetään Vaiviossa. Mulla ripari on vasta kesäkuun viimesellä viikolla. Leirini on kyllä aika tyttövaltainen, siellä on 24 tyyppiä ja niistä vain kolme on poikia. Säälin niitä.

Meillä ei oo vappuperinteitä. Tai muitakaan perinteitä. Nyyh. Haluun lakua!!
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 28 Huhti 2013, 20:56

Ehehehehe. Me kävin talviriparin viime vuonna Nivalan surkeessa rupukylässä .'D hyvin kävi, ei siinä.

METRILAKUA. Me haluan, muttei oo rahaa oAo

Ja Sutittajalle tervetulloo .w.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Huhti 2013, 20:57

Tämä menee isoseksi Lotdowin rippileirille koska pikku Lotdow ei halua nukkua yksin vieraassa paikassa. Plus että voimme polttaa maantasalle koko Aholansaaren. AHHAHHAHHAHHAA!
Tottakai Lotdow odottaa vappua, sillä 15v synttäribileet. Ja kaiken lisäksi meidän perheellä on tapana mennä muutaman perhetuttuperheen kanssa johonkin syömään, ja aivan, vapputorilta löytyy ne aina yhtä pakolliset metrilakut.

Tervetuloa uusille pelaajille =3=
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 28 Huhti 2013, 21:50

Isosista tuli yks juttu mieleen. Viimesessä riparilauntaissa meillä oli ryhmätyöt, koska meillä ei ollu tarpeeksi isosia. Ohjaaja sanoo, että onneksi ensi vuonna voidaan tehdä nää rastityönä, kun teistä tulee sit isosia. Me vaan kavereiden kesken sanottiin " no ei muuten tod tule mitään isosia. Onneksi ohjaaja ei kuullut tätä. Loppupäivä meni sit suu supussa.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 28 Huhti 2013, 21:52

Hei! Me sanoin omalla riparillani että mustei varmas tuu isosta. Kahen viikon päästä siunaus siihen hommaan. Ni. Älä vielä sano .D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Huhti 2013, 07:55

Uhhuh, mä en jaksaisi edes harkita mitään isosen hommia. :'D Ja kyllä, me poltamme Aholansaaren maan tasalle heti kun pääsemme sinne... Ja syömme kaikki pullat.

Eilen oli mahtava auringonpaiste ja tänään näyttäisi taas satelevan. Mikä tätä maailmaa vaivaa? >:E
Lotdow

ViestiKirjoittaja Lörri » 29 Huhti 2013, 11:00

No niin, minä olen epäaktiivi...muutamakin asia elämässä ihan sekametelisoppaa, niin täytyy tätä ensin tässä vähän saada selväksi, kaik luovuus tukossa eikä oo sen vertaa mielenrauhaa että sais tekstiä pihalle, mutta tilannehan korjaantuu kyllä jossain vaiheessa!
Olen pahoillani, ja koetan mahd. pian vastata peleihin...potkin itseäni hieman persiille, jahka joudan :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Nya » 29 Huhti 2013, 17:24

Heipä hei ja tervetuloa uudet pelaajat! ^^

Joo minä repäisen sen kortin seuraavalla kerralla! ><

Heihei! Minusta tulee isonen heinäkuun alkupuoliskolle! Oikein mukavia pikkusia ne siellä onEi ne mitään mukavia ole... Ärtyisiä ja vittumaisia pikkusia, jotka kattoo sua ku halpaa makkaraa
Nya

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 29 Huhti 2013, 17:36

Meillä ei edes ole tarpeeksi isosia. Ollaan niin hirveitä, ettei kukaan haluu meidän isosiksimme.

Irakissa on muuten tyhmän kuulonen kaupunki: Bagdad
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Huhti 2013, 17:19

Vappu! Vappu! Vappu! Vappu! Eikä mul oo mitään tekemistä, tää yksinpuhelukin on tylsää...

Kaikki mun kaverit on hesas vetämäs jotaki kännejä kello kahteentoista asti, muut vaan hirnuu sit kotona ystävien kera sokerihumalassa. <3 Oikein mukavia menoja niillä on siellä. Mä kyhjötän tällä tekemässä munkkeja.Nyt itkettää...
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut