Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Michyy » 30 Huhti 2013, 17:30

Niinpä muuten on. Ja ryyppääminen on imo yliarvostettua jonkinlaiset lanit olis kyllä ihan asiallinen mutta ei sitäkään tällä varoitusajalla enää saa aikaan. Joten samaa syvää yksinäisyyttä jaan kanssasi...
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Huhti 2013, 17:46

Humalanhakuinen juominen on perseestä ja typerää. Alkoholin nauttiminen seurassa tai yksin, kohtuudella on ok.
Vappu. Kyllä. En lähde enää minnekään kerta kotiin pääsin. Sen sijaan alan Crimsonin kanssa hakkaamaan Tekken tag tournament kakkosta, skype päälle niin voidaan kiljua toisillemme. Semmonen vappu. Yksin, mutta ei yksin. Koirakin tuli vihdoin tänne <3 Ihanaa nähdä totakin karvakasaa pitkästä aikaa. Harmi vaan et täällä nyt paukkuu kovasti joku ni koira tutisee sängyn alla, kun se ei oikein noista paukahduksista perusta. Ja sen ainoan kerran kun pitkästä aikaa käy sukulaisten luona niin eiköhän sitä missaa miittaus kerran parin TNFän pelaajan kanssa. Pyllystä tämä.

OSTIKO KUKAAN VAPPUPALLOA?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Huhti 2013, 18:08

Tekken TT2 voi kyllä. Lähdemme Aksun kanssa valtaamaan netin ihmeellisen maailman. Karaten ammattilaisina isketään tekken lordeillekin luut kurkkuun niin että oksat pois.

MÄ PELASTIN PIKKUPOJAN ILMAPALLON KAUPASSA KUN PYÖRÄHIN! Äiti oli liian pieni ylettääkseen enää ilmassa leijuvaan naruun nii pomppasin ite sit perään :> Sen lisäks metästin kaupungilla tuulen mukaan livahtanutta mummon lippalakkia. Että semmosta menoa hämstertadissa.

Mitä muiden vappuun? Onko grillausta tiedossa jossain? Tuun syömään teidän safkat. nomnomnom :3
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 30 Huhti 2013, 18:45

Meillä kootaan grilliä, mut ei nähtävästi grillailla, sori Crim!

Mä lagittelen rauhassa täällä koneella ja kuuntelen sitten kouluun palatessani kavereitteni mokaillut :D
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Huhti 2013, 19:19

Aksutar kirjoitti:OSTIKO KUKAAN VAPPUPALLOA?!

Ostiko? Vappu ja vapputorit on vasta huomenna. Silloin ilmapallot siis. Ja känniset kersat, joita nähtiin Lotan kanssa jo äsken kun tultiin kuviksesta - tai sitten ne lauloi muutenvain rumasti ja kovaa ja kikatti ja hyllyi.

Voi Crim! Voin kuvitella mikä sankari oot ollu sen lapsukaisen silmissä *__* Vain liehuva viittasi puuttuu enää.

Hauskat vappuset kaikille täälläkin vielä.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Huhti 2013, 19:20

Minun vappuni tulee olemaan eeppinen. Tai näin se Agnusta Gusta kovasti väittää. Odotan innolla huomisaamua, siskosein :3
Ja Crim, voit tulla meidän makkaranpaistotapahtumaan ensi tiistaina :'D Minä grillaan sinulle ison pinon makkaroita.

Haluaisin kupillisen kaakaota.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 30 Huhti 2013, 20:09

Voi Crim! Voin kuvitella mikä sankari oot ollu sen lapsukaisen silmissä *__* Vain liehuva viittasi puuttuu enää.

Voin vaan kuvitella kuinka musta viitta liehuisi selässäni kun seison ylväästi jossain mäen nyppylällä o3o Mitä sitä hyviä ilmapalloja päästää kattoon leijailemaan jos ne voi vielä napata kiinni! Kyllä oli poika kiitollinen. Siinä missä äitikin.

Grillaa mulle lotdow joo! Mä tuun sinne. Mässyttään onnellisena makkaroita kupuuni. O3O
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Touko 2013, 12:19

Tuun syömään kaikki.

Hyi kun oli paljon ihmisiä hämeenpuistossa. Sit ku siellä koiraansa käyttää ni porukka kattoo nenänvartta pitkin. Anteeksi, että olen aina käyttänyt koiraani lähipuistossa kakalla. Jos ette halua nähdä sitä kun poimin kakkaa, menkää muualle bilettämään.
Ihanaa, löysin R-kioskin mikä oli auki, sain limpparia. Nyt voin löhötä tyytyväisenä kotona ja kuunnella kuinka kaupungilta kantautuu ties mitä biletyksiä.

Agna kirjoitti:Ostiko? Vappu ja vapputorit on vasta huomenna. Silloin ilmapallot siis.

Joku voi lukea kysymyksen vasta vapun jälkeen, jolloin se on aiheellinen. Sitä paitsi palloja on ollu myynnissä jo... viikonlopusta asti. ZG ei suostunu ostaan mulle vappupalloa prismasta >:

Jonkun tarvis taas tulla tiskaan mun tiskit. Vapaa-ehtoisia?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 01 Touko 2013, 12:25

Mun kädet! T^T Mun piti mennä ruvailemaan iskän autoon jotaki ihme muttereita kiinni, jostain ihan paskasta paikasta, ku kädet sitte raasto samalla jotekin puskurin karheeta juttua vasten... Sattuu... Ja se oli vaan siksi, että mulla on pienet kädet!

Meillä grillataan tänään ja tehdään munkkeja, mennään juomaan simaa vanhaikotiin mummin kanssa ja pidetään perheen kanssa hauskaa! :D

Olisin vapaa-ehtoinen tiskaamaa, mutta luulen, ettei sinne asti ihan pääse pelkällä polkupyörällä.
Nya

ViestiKirjoittaja harlekiini » 01 Touko 2013, 12:35

Vappua juhlittiin eilen. En hankkinut vappupalloa ja olin katkera itselleni. Sen sijaan pakotin Pappiksen Tampereen seuduille ja läksittiin meikän kavereiden luokse viettämään iltaa feat munkit, sima, samppanja ja lonkku. Pappiksesta en tiedä mutta ainakin meillä muilla oli hyvin hauskaa, ja lievän väsymyksen iskettyä myöhäisillasta tunnelma muuttui hysteeriseksi jolloin oli äärimmäisen lystiä ja keskustelimme muun muassa imureista ja muista siivousvälineistä huutonaurun säestyksellä. Päivemmällä tuli käytyä mummolassa grillailemassa. Nyt oli hyvä vappu!

Koiralla tosin ei ollut, se vietiin heti aamusta eläinlääkäriin tulehtuneen hampaan takia, sai siihen antibiootit ja lopuksi trimmauksen kun vatsan ja jalkojen huovuttunut pohjavilla ajeltiin poies. Onneksi se on vanhuuttaan kuuroutunut eikä tiennyt mitä sille tehtiin, mutta eipä se erityisemmin ilahtunutkaan. Naurettiin siitä äiteen kanssa että ihmekös tuo, nyppisi sitä itse kutakin jos menee hammaslääkäriin kipeän hampaan takia, kaksi muijaa istuu päälle ajelemaan hiukset sieltä täältä ja poistuessa hammas on yhtä kipeä kuin tullessa.

Sain oman vappuyllärini kun huomasin ilokseni ettei luentopäiväkirjaa pidäkään palauttaa tänään vaan vasta ensi viikolla. Sai vähän lisäaikaa sen tekemiseen.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Touko 2013, 19:22

Hoh, teidän pitäisi nähdä tämä kakku, jonka kaveri mulle leipoi :P Jos tämän yksi söisin niin sata kiloa lihoaisin. Ja mitä muuta teidän olisi pitänyt nähdä, niin Annan kortti. Epicness achievement unlocked!

Täällä tuulee. Ja sataa. Milloin sen kesän piti tulla?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Touko 2013, 11:18

Lotdow kirjoitti:Täällä tuulee. Ja sataa. Milloin sen kesän piti tulla?

No mutta siinähän se nimenomaan on. Nauti nyt suomen kesästä.
Ei sillä että itte valittaisin, ihan sama millanen sää pihalla, oon kumminkin sisällä >: ellen koiraa vie.

Löysini itselleni uuden soittoäänen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 03 Touko 2013, 12:11

Kesästä puheenollen täällä on tänään jo melkein kymmenen astetta lämmintä. Jipii! Jos mä jotain odotan niin +20 asteita, toivottavasti niitä tulee siitä huolimatta että media kovasti toitottaa että juhannuksen jälkeen ei paista enää minään päivänä aurinko ennen syksyä.

Huomenna Helsinki-city, Rasta Thomas ja Rock the Ballet. Kivaaa :> Balettia kautta nykytanssia tanssivat miehet ovat silmänilo. Rasta please ole itse paikalla :c äläkä jossain saksassa niinkuin pari vuotta sitten.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Touko 2013, 14:11

Täällä tuulee. Ja sataa. Milloin sen kesän piti tulla?

Kesä meni jo. Kohta tulee taas talvi 8) yh

Piti tehdä koulutehtäviä liuta. Mitä tein? Päädyin kirjoittamaan yhden lopetuksen pelille ja selaamaan koko foorumin läpi, ja lukitsemaan vanhoja pelejä. Jos tuli lukittua jotain, mitä ei olisi saanut lukita, niin tulkaa huutamaan siitä vapaasti minulle, niin käyn taas availemassa juttuja. o7

Tulisko joku siivoomaan mun kämpän maybeh?
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 03 Touko 2013, 16:04

Aurinko paistaa ja tuulee o3o prskuta. Eipä tässä sen kummempia säästä. Me valvoin eilen puoli yhteen kouluhommien kanssa ja nousin ennen kuutta o3o äidiltä hajos puhelin ja se tarvi uuden, joten se otti mun luurin. Olis ottanu Tinjalta, sillon varmaan viis ylimäärästä.... vaan ei. Nyt me kidun ilman.

Kertokaa JOKU mulle miten ihmeessä me säilyn hengissä huomiseen asti kun Bizara ei ole netissä oAo
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut