Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Touko 2013, 14:11

Se kaksmetrinen sankari siä lavalla oli takuulla naamioitunu Dagnir! Atrevaux se ei voinu olla koska se on jo täällä hämeenlinnassa - siellä se popitti oliko se nyt eilen niin Ismo Alangon taiteilijaelämää tossa pienen metikön takana. Jaakon sienibileet. Olisipa minutkin kutsuttu >:

Ja ei. EI Cezaria XD

AWESUM CEZAR! Hieno mies :D Nehän meinas että se on tekemässä kokonaista albumia pop/ooppera tyylillä, joten sitä odotellessa. Menee ehottomasti mun playlistille sit! :--D

Aksu, minä ja mun kaveri ollaan ihan kauheita - oikeastaan mun kaveri kauhea, minä en niin - ampiais pelkääjiä. HEti kun tulee yksi niin hypätään suorastaan katoon. Se mun kaveri lähtee yhtäkkiä aina juoksemaan jonnekin ja hyvä jos ei itke, joten ei, ampiaiset eivät ole hyvästä. >:

Ilmeisesti mä en ole ainokainen tämän ongelman kanssa. Meinaan mä meen ihan hysteeriseksi, jos ampiainen tai mikä tahansa muu pörriäinen liitää samaan huoneeseen missä itse olen. Osasyynä sekin, että olen allerginenn niitten pistoille, niin pyrin myös salamana niistä vaistomaisesti kauemmas.
Koskaan ei pitäis juosta tai tehä mitään äkkinäistä jos on pörriäisiä lähellä, ne kun on kiinnostuneita vaan nimenomaan liikkeistä ja tulee vaan lähemmäs ihmettelemään kun alkaa huitoa ja vipeltää ympäriinsä. Mutta sieltä se adrenaliinin täyttöinen pakoon juoksu aina vaan tulee alitajuisesti :>
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Touko 2013, 16:49

Crimson kirjoitti:Se kaksmetrinen sankari siä lavalla oli takuulla naamioitunu Dagnir! Atrevaux se ei voinu olla koska se on jo täällä hämeenlinnassa - siellä se popitti oliko se nyt eilen niin Ismo Alangon taiteilijaelämää tossa pienen metikön takana. Jaakon sienibileet. Olisipa minutkin kutsuttu >:

Sieni bileet mainittu, metsässä nähdään.

Siivottiin tänään leikkimökki, jotta koira saa siitä kopin. Ai perhana ku löyty kaikkea nostalgista. Vanha larppi vihko löyty ja keppiheppa tallin "asiakirjat". Yhtään keppiheppaa kyl ei enää hengissä ollu >: Voi aikoja.
Sit kaiken maailman vampyyrintappo seipäitä ja muita kun aikanaan oli kivaa leikkiä vampyyrinmetsästäjiä isommalla porukalla kesäöisin lähimettässä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 19 Touko 2013, 17:59

Uuuu, mie katoin viisut ihan alusta loppuun! (niinkuin joka vuosi) :3 oli kyllä Malmön porukka saanu aikaan todella hienon shown ja ruottalaiset oli ihanalla huumorilla ne kaikki esitykset tehty ja uhh, Loreen oli nam *3*

CEZAR OLI PARAS KAIKISTA! <3

Miksei se päässy ees kärkikolmikkoon :'< se oli siis oikeesti ihana, niin erilainen, mut kuitenki tosi hyvin toteutettu ja se pop/dupstep/mikälie + se oopperameininki TOIMI! Mie ainakin heti rupeen metästää sen miehen kappaleita!

Muita kivoja oli Belgia, se kertsi oli ihanan melodinen :3 sitten tuo Azerbaidan esitys oli jännä hmm mitähä muita... Norja oli ok, kuunneltava ja Tanska myös kuunneltava, et ei se todellakaan huonoimmasta päästä ollu.

Inhokkeja olivat Kreikka ja Valkovenäjä... En niiku ees jaksa kommentoida niiden huonoutta.

Krista ja sen lössi veti kyllä täysillä oman osuutensa, mutta ku ei tommonen pure yksinkertasesti, ehkä nyt opittiin tämäkin, vaikka eiköhän ton pitäny olla selvä jo karsinnoissa... Huhhuh.
Niehku

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Touko 2013, 18:05

Mun piti kattoo ööh.. Euroviisut ja katoinki... tosin aika pätkivästi, koska tv5 tuli karate kid, nii se piti kattoo, ku en ollut nähny -.- Euroviisut oli kyl ihan mukavat, mut muuten otti vaan päähä ku kukaan pohjoismaista ei lähes antanut suomelle yhtään pistettä :((

Mun tulevaisuuden suunnitelma? Muuttaa äkkiä pois, kun en kestä enää mun vanhempia, no ei. Kyl mä ehk kestän. Mut työtä, työtä ja lukioon. Ei pidemmälle oo mietitty.

Pandanna, no sehän on mukavaa. :)))) Moikataan kun tavataan, jos tunnistetaan :DD mut löytää launataina Rinne Rokudona sinä punapäänä ja Sunnutaina Ittoki-kunina :DDD Tulkaa räpsimään kuvia, joihin en osaa poseta :DDD
Nya

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 19 Touko 2013, 22:20

Edelleenkin, ei Cezaria. Traumat.
Eikä ampiaisia.
Tai perhosia.
Tai mitään..

Ja sori Nya, näitä hahmoja en tunne, mutta moikkaa ihmeessä jos näät Lenin ja Gumin "Ah, it's a wonderful cat's life"-laulusta ,D aika varmasti me.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Touko 2013, 09:19

Dakum kirjoitti:CEZAR OLI PARAS KAIKISTA! <3

<3

Oon aina tienny että historian tunnit on 100 kertaa puuduttavampia heti herättyä, mutta nyt tuo ei pidä paikkansa. Arkkitehtuurin ja sisustamisen historiaa - ah, tällä luennolla on harvinaisen mukavaa olla. Erityisesti sitten kun on vuorossa keskiaikainen arkkitehtuurihistoria :>

Sai jopa unirytmiä sen verran käännettyä että jakso herätä näin aikasin. Jos sitä jaksais tänään vastailla peleihinki ja päivittää pelihakutöpösen. Kahvin kera rollataan tääki aamu läpi \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Touko 2013, 15:05

Cezar oli kummallinen. Hyvällä tavalla. Tanskan laulu oli tylsä.

VIIMEINEN KOE ON OHITSE HALLELUJAH!
Nyt voin palata vastailemaan peleihin.

Onkos kellään mitään kesälomasuunnitelmia? B)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Touko 2013, 16:39

Pandanna, noi on tosi sööttejä! Kävin katsomassa! Awwas! Mä haluun sit halata teitä kumpaakin, sellanen 158cm pitunen punapää haluaa halat teitö desuconissa sen hemmetin ison haorin kanssa! Tässä sulle pieni vihje mun ulko näöstä, käytän molempina päivän samaa peruukkia. Tän näköne jätkä :) Tässä nyt näette mun hienon posen, jota varmaan teen, ku en osaa poseta.

Onnittelut Lotdow! Minäkin sain jo perjantaina tehtyä vikan kokeeni, josta sain kauniin 9 :DDD
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Touko 2013, 21:55

Katoin viisuja niin väsyneenä etten muista muutakun että Cezar näytti Kreivi von Krolockilta, Kristan ilme oli psykoottinen ja se jonkun maan joku ihan kamala laulu meni jotenki "kärpäsen, kärpäsen" ja sitten "mäkkärän" ja sitten taas "kärpäsen" ja se laulaja oli semmonen liimalettihipsteri tatuoija ja taustalla pyöri outoja alieneita jotka oksensi kukkia suustaan tai jotain vastaavaa. Ja sen kitaristi oli hyvin fiiliksissä.
Ja sitten tietty Ruotsin Robin HUENBÄR niinkun kaverini aina lausuu oikeen korostetusti. Njaa, ihan ok. Perus politiikkakauraa taas :D Lopetin islantilaisen viikingin jälkeen ja menin nukkumaan.

Koeviikko alkaa torstaina, mua ei kannata odottaa näkevänsä sitten kolmeen viikkoon kun alkaa heti perään 2vk ripari-isostelu.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Touko 2013, 18:37

Minulta oli netti melkein :D kaksi päivää katki, kunnes päätin tänään tehdä asialle jotain, kun huomasin, että Nya oli vastannut peliin. Ja se kannatti, nyt voin taas tyytyväisenä sukeltaa bittien sekaan ja muuttua pikseliksi.
Templer

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 21 Touko 2013, 22:39

Huu, varmaan ootte huomannu, että mulla jumituttaa hiukan, on ollu kiireitä ja tietsikka vammaa.
Mut onneks kohta on kesälomaa.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Touko 2013, 11:41

No worries, kaikilla vielä vähän kiirettä ni foorumi muutenkin hiljasemman puoleisena. Vai olenko se vain minä?

Naapurit aamu kahdeksasta asti tehny jotain remontin tapasta yläkerrassa. En ees tiedä remontoiko ne, ku kuulostaa siltä, että ne vaan satunnaisesti hakkaa kovalla objektilla seinää. Ja ennen tätä "remonttia" oli kauhee huuto yläkerrassa, kun joku teini taas raivos ilmeisesti äidilleen.

Kävin aamulla kaupassa koiran kanssa. Joku oli jättäny pyöränsä siihen ainoon koiraparkin eteen. Ja siinä vielä lukee sinisellä taululla isoilla kirjaimilla että KOIRAPARKKI. Odoteltiin sitten että pyörän omistaja tulee hakemaan pyöränsä. Sieltähän tuli sitten joku tärkeä täti ulos kaupasta pyöräänsä romplaamaan. Totesin vaan, että "Upee koira teillä". Taisi suuttua tämä täti... >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 23 Touko 2013, 15:05

mulla on jäänyt niin paljon Doctor Whoita rästiin, että kohta ne jo häviää areenasta.. D8 pakko kahtoa.. pari.. kolme.. neljä tuntia.
Templer

ViestiKirjoittaja Bizara » 23 Touko 2013, 16:11

Ai kiire? owo Ruotsin koe + kuuntelu eri päivänä, enkun essee + kuuntelu eri päivinä, matematiikan koe, terveystiedon koe... Ja kaikki nuo seuraavan kolmen koulupäivän sisällä ensi viikolla. Yhdistetään hektinen "pakko saada tää asiakastyö valmiiksi" -kiire omalla puolella ja men jaksa tehdä mitään <3

Sain jo ensimmäiset conikauhutkin tänään .w.' Ompelin housut kasaan cossia varten kun teki mieli tehdä jotain hyödyllistä ja yöllä näin unta siitä, miten unohdin conipaikalle mentäessä lompakon ja cossin majoitukseen ja siellä peruukki oli hukkunut ja bindit aiheutti ongelmia. Oli kiva herätä.
Bizara

ViestiKirjoittaja Lörri » 24 Touko 2013, 13:51

Puli puli pulisee, elämä on ja kiirettä pitää! Pahoittelen edelleen epäaktiivisuuttani!!!!!
Lörri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut