Ja ei. EI Cezaria XD
AWESUM CEZAR! Hieno mies :D Nehän meinas että se on tekemässä kokonaista albumia pop/ooppera tyylillä, joten sitä odotellessa. Menee ehottomasti mun playlistille sit! :--D
Aksu, minä ja mun kaveri ollaan ihan kauheita - oikeastaan mun kaveri kauhea, minä en niin - ampiais pelkääjiä. HEti kun tulee yksi niin hypätään suorastaan katoon. Se mun kaveri lähtee yhtäkkiä aina juoksemaan jonnekin ja hyvä jos ei itke, joten ei, ampiaiset eivät ole hyvästä. >:
Ilmeisesti mä en ole ainokainen tämän ongelman kanssa. Meinaan mä meen ihan hysteeriseksi, jos ampiainen tai mikä tahansa muu pörriäinen liitää samaan huoneeseen missä itse olen. Osasyynä sekin, että olen allerginenn niitten pistoille, niin pyrin myös salamana niistä vaistomaisesti kauemmas.
Koskaan ei pitäis juosta tai tehä mitään äkkinäistä jos on pörriäisiä lähellä, ne kun on kiinnostuneita vaan nimenomaan liikkeistä ja tulee vaan lähemmäs ihmettelemään kun alkaa huitoa ja vipeltää ympäriinsä. Mutta sieltä se adrenaliinin täyttöinen pakoon juoksu aina vaan tulee alitajuisesti :>