Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Touko 2013, 15:28

OHohohoh, mul meni tänään lähes kuulo ku oltiin tos jossaki ihme taistokisan yleisönä niin ne kannustun joukon tytöt paukutti suoraan siinä korvan juuressa sellasta lehmänkelloa sellasella rumpukapulalla. Kyyneleet ihan kihos silmiin ku sattu kuuloon.

Taas viikonloppu mökillä. Pääsenb pesemään ikkunoita.
Nya

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 24 Touko 2013, 18:49

Uhuhu .> me varasin meille (mulle ja Bizaralle) ajan cosplay-photoshootiin ja nyt on kiva.

Kaikkia kinosti. ....ton pitäis olla mun allekirjotuksena... joo o__o
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Touko 2013, 23:10

On se kumma, kun on kokeita niin keksii niin paljon kaikkea tekemistä, mutta sitten kun ne kokeet loppuu niin ei keksi yhtään mitään. Kertokaa nyt joku, mitä voisin tehdä.

Onneksi huomenna on lauantai.
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Touko 2013, 17:34

Höhöhö. Ens viikolla kaks viimestä tenttiä. Onko eka maanantaina, jookyl, olenko lukenut, en, tuunko pääseen läpi, tuskin, saanko riittävästi opintopisteitä, pfft.

Oon lisäksi yrittänyt metsästää jotain uutta työtä kesäksi. Oon nyt puhelinmyyntihommissa ja voin kertoa että tämän lähemmäs paskaduunia pääsevät vain viemärien puhdistajat ja yleisten vessojen siivoajat. Lisäksi tuntuu ettei meidän firma liiku kaikkien laillisuuksien rajoissa, sillä ensinnäkin seuraavan päivän työajat saamme kuulla edellisenä päivänä (ne pitäisi tietää vähintään kaksi, ellei jopa kolme viikkoa etukäteen) ja toisekseen palkkaussysteemi on vähän erikoinen. Yhdestä myynnistä saa 40-60 pistettä, ja 100 pistettä = 8 euroa. Tällöin jos myy neljä 50 pisteen arvoista lehteä päivässä, saa 16 euroa päivältä, jolloin tuntipalkka on 2,30 erkkiä. Lisäksi jos myynti jää alle tuloksen x, maksetaan vain kuukausittainen pohjapalkka, joka on 300 euroa. Kuulostaa varmaan kelvolliselta, mutta tämä on tosiaan koko. Kuukauden. Palkka. Vertailun vuoksi kuukauden vuokra maksaa 260 ja lääkkeet 40 ja hups siihenhän se palkka menikin ennen kuin on päässyt edes ruokakauppaan tai maksamaan puhelinlaskut. Lisävertailun vuoksi naapurifirman pohjapalkka on 1000 , ja Kelan silmillä 300 kuukausitulot luokittelevat meikän työttömäksi ja oikeutetuksi sosiaaliturvaan.
Voisi kai vaihtaa firmaa. Prkl. Täytyy vaan katsoa palkonko sitä palkkaa kesäkuussa saa ennen kuin tekkee päätöksiä. Ajattelin kyllä jatkaa tässä firmassa osa-aikaisena ja tehdä päätoimisesti jotain muuta, olettaen että sitä "jotain muuta" sattuu löytymään.

Kun on 7 tuntia päivässä tekopirteällä äänensävyllä kaupitellut jotain Avotakkaa ihmisille, joita ei kiinnosta, v***tustaso on niissä rajoissa ettei paljon jaksa/viitsi muuta tehdä. Totun tähän joskus (tai en) ja saan taas vastattua peleihin, siihen asti kooma ja isot anteeksipyynnöt. Ei vaan pysty.

Jotain hyvääkin tässä sentään on. Voitin työpaikan arpajaisissa Tallinnanristelyn lahjakortin kahdelle. Kruisailemmaan! Heti kun sitä aikaa löytyy.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Touko 2013, 18:18

Aksutar kirjoitti:Totesin vaan, että "Upee koira teillä". Taisi suuttua tämä täti... >:

Oot paras B) Olisin kantanu sun viittaa ja soittanu torvea toisella kädellä jos olisin ollu paikalla.

Viimeinen koeviikko on käynnissä ja tähän asti mennyt hyvin. Kaks kolmesta kokeesta on takana ja tällähetkellä luen bilsaa (ihan oikeasti luen, oon lukenu jo 80 sivua ja tässä on yhteensä 130 sivua tässä alueessa!) ja pian tulee pari kaveria meille katsomaan jotain en-tiedä-mitä kauhuelokuvaa :) Luvassa myöskin mässäilyä nyt vihdoin kun herkkulakko on taas ohi. Hip hurraa! Ja mulla on jo rusketusrajatkin. Kai tän voi laskea kesäksi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Touko 2013, 11:34

Huomenna alkaa kesäloma! Huzzah! ~o~
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Touko 2013, 13:01

Agna kirjoitti:Oot paras B)

Vielä joku kerta saan turpaani tämän parhauteni takia. En voi kieltää, ettenkö sitä ansaitsisi.

Kone ei oikein tykkää toimia. Mikä lie vikana, alkaa se kyllä jo viimesiään vetämään. Ai miten niin mulla on liikaa kamaa koneella? Tekis aivan sikana mieli pelata simssiä, mutta ei mahdu millään tähän koneelle kyllä >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 01 Kesä 2013, 13:22

Yhyyyyyyyy! Mun peruskoululoppu! Mä itkin itseni kuiviin. Voi miksi? Mä en haluu erota mun kavereista, me kyynelehdittiin kuin jotkut valaat.... :DD
Nya

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Kesä 2013, 03:02

Nya, me pääsin pois myös .> ja ainut mikä siinä sai mut itkemään, oli se että me jouduin jättämään tukioppilaan hommat. Me tykkäsin siitä ja men ymmärrä että mitä me teen nyt kun men enää tee sitä. Men osaa enää vaan olla ja opiskella o3o' mutta molin ilonen siitä että me pääsin luokasta eroon, me vihasin suunnilleen niitä kaikkia,
Ja kavereita me nään kesällä .w. ja suurin osa niistä jää tänne Nivalaan.

Mutta se tukarius.... TTATT How am I going to get through this! What am I going to do now?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Nya » 03 Kesä 2013, 12:05

No voi harmi, ite oon menos sit tonne isoseks, en oo ollu tukarina, muta kyl sä selviit! Kyl sä varmasti keksit vielä jotakin :)

Desucon tulee kamalalla vauhdilla...!
Nya

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 03 Kesä 2013, 16:48

No joo xwx eiköhän tässä jotain keksitä. Ja oonhan mie itekki isosena ainakin tänä kesänä heinäkuussa. Ja kaksoistutkinnossa tulee luultavasti olemaan turhan paljon hommaa, mutta sei ole silti sama asia o3o'

Desu <3 cossi on edelleen kesken, me värkin ihan hädässä täällä...

Ja muutenkin: HUONOIN PÄIVÄ TAAS PITKÄÄN AIKAAN JEE
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Kesä 2013, 20:34

Oikein hauska päivä taas. Helsingin keskustassa oli sambakarnevaali, sitä oli todella miellyttävä katsella, ja sain itseni kuvaan Darth Vaderin kanssa. Huippua.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Kesä 2013, 00:10

AaAaa Forte oisit huutanu mut mukaan, oisin tahtonu sinne >: Oh well. Kiva että viihdyit!

Asd, pitäiskö vähän pelätä kun ottaa koirastaan kuvaa ja kamera tunnistaa kasvot sängyn alta varjoista? :| En varmana kurkkaa tonne sängyn alle.
Mutta nyt on katsottu sitten Hannibal tv sarjaa maratonina kaikki mitä löytyi. Sitten odotellaan lisää. Vois alottaa vihdoista viimein Supernaturalin kattelun.. ehkä. Eka kyllä piirtelen ja kirjottelen minkä ehätän.

Miten kaikkien kesä on lähteny käyntiin? Hyvin? Huonosti? Hyvin huonosti? Täällä ainakin on ollu kuuma. Onneks omistan tuulettimen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Kesä 2013, 11:27

Hmm. Kummitteleva kamera. Jokin aikaa sitten Iltalehdessä oli kuva, että joku miekkonen näki partavaahtopullossa kasvot. Kuulemma se johtuu ihmissilmän tavasta etsiä tuttuja muotoja epäsymmetrisistä asioista, mutta se, että kamera tekee samaa, on jo vähän creepyä. Aika kutsua Sam, Dean ja Castiel paikalle, Winchesterin veljekset ja niiden lemmikki-enkeli laittaa kyllä aavet kuriin! Supernaturalin seitsemännen tuotantokauden jälkeen alkaa itsekkin ripotella suolaa ikkunanpieliin.

Kesä. En sano muuta, kuin että inhoan kesää. Syvästi. On liian kuuma, ulkona on liikaa ihmisiä, ja aina pitäisi kulkea jossain bikineissä, ettei paistuisi elävältä. Kesä ei tosiaan alkanut hyvin, minulla on kesäopintoja (vaikka niistä on turha valittaa, koska valitsin ne vapaaehtoisesti), en pääse ratsastamaan ja paras ystäväni muutti takaisin vanhempiensa luokse, joten en pääse enää minnekkään rauhassa viettämään leffamaratoneja.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 09 Kesä 2013, 21:21

Forte, seiskakauden jälkeen vasta? .D molen harkinnu sitä ekasta asti, vaikka seiska olikin aika... niin. Ja Aksu, kato. KATO, I'm telling you. Vai oletko se kattonut sitä jo o__O Anygays, kato hyvä nainen. Sitten me voin fanityttöillä sullekkin.

Rakastan <3
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut