Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Kesä 2013, 22:08

Itte en oo vielä alottanu kattoon supernaturalia... Johtuu siitä, että olen aivan sairaan huono alottamaan minkään sarjan/leffan kattelua. Nytkin pöydällä kasa leffoja jotka pitäis katsoa, mut se on niin vaikeeta pistää levy koneeseen. Johtuu tosin siitä, että tarviin kaverin jonka kanssa kattoa/jonka kanssa jutella katsotusta. Hannibaliakin mun piti alottaa kattoon ajat sitten, mutta sain itteni kattomaan ne putkeen vasta, kun Harlekiinikin ilmotti kattelevansa.

Kesä on kiva, paitsi sillon kun on kamala helle ja hyttyset on maailman turhimpia olentoja. Nyt jos joku sanoo yhdenkin hyödyn hyttysistä niin minä lähetän hyttysparven kyseisen henkilön kotiin. Niissä ei ole mitään hyvää, piste. Hyst.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 10 Kesä 2013, 07:30

... Linnut syö niitä?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Nya » 10 Kesä 2013, 12:28

Kesä on kivaa!!! Forte! Noh, tosin se kuumuus ei oo ihan kivaa, kun se on mukavuus asteellaa, niin sit kaikki on hyvin :))
Nya

ViestiKirjoittaja Forte » 10 Kesä 2013, 15:03

Kesällä suurin osa ihmisistä menee rannalle tai puistoon tai minne vain. Minä menen huoneeni nurkkaan tuulettimen kanssa, piirrän seuraavat 3 kuukautta putkeen ja huomaan jossain vaiheessa syksyä tehneeni jonkinlaisen freskon. Mutta tänä vuonna teen eri tavalla, en piirrä, vaan kirjoitan ficcejä. Yay!
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Kesä 2013, 15:12

Saanko Forte liittyä seuraan? Jos sä kirjotat ja mä kuvitan? Voin myös tuoda oman tuulettimen mukanani niin ei tarvitse yhdestä tapella <:

asd, ukkostaa. Se on kiva kun ukkonen tulee tohon ylle ja alkaa paukuttaan, koko kuudes kerros tärisee siitä hyvästä. Ja koira parka taas sängyn alla piilossa >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 12 Kesä 2013, 21:22

- koettaa herätä henkiin viimein -

Täällä satanut 3 päivää putkeen. 2 viikkoa satanut niin että on ollut 12-24 tunnin taukoja sillon sun tällöin.

Ei mitään muuta karkaan takaisin hautaani.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Nya » 12 Kesä 2013, 21:59

Täällä on haudanhiljaista....

*Pocks* Dogster ilmestyi paikalle*

UUh! Ihminen!!!! Vai onko?

*Hetkellinen tajuaminen*

Ei sitenkään, haudanhiljaisuus jatkuu, tällä tyhjällä foorumilla...
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Kesä 2013, 22:10

Hiljaista on, kyllä. Kesäloma, leirejä, reissuja jne. Kohta mäkin hiljenen - aka en kyttää foorumia 24/7 kun pitää muuttaa - mutta eiköhän se tästä. Sitten kun Siskosduo palaa paikalle. Nya jos on tylsää meidän peliin voi vastata >3<

Josko sitä huomenna keräis ittensä ja vastailis peleihin. Huomenna pitäis myös tulla tiedot siitä, pääsinkö opiskelemaan vai en. Tahdon. Jos en pääse niin.... Menen nurkkaan istumaan seuraavaksi vuodeksi >:

JEPPE KOSKA PELATAAN KALI&ARGEN PELI?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 12 Kesä 2013, 22:22

Joku piru vei hautani prkl. Ei en ole ihminen olen vain tämmöinen luonnon tekemä mutaatio piski.

Olen täällä, ainakin tänään, kirjoittelen Splinterin esittelyä kokonaan uusiksi että joskus saa poitsun raahattua takaisinkin...

Aksuuuuu! En mää tiedä ;A; Pitäis kehittää jotain ideaa siihen...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 12 Kesä 2013, 22:44

Aksu, jos haluat, voit muuttaa luokseni, kyllä kämppään aina yksi mahtuu. Ja muista tulla tuulettamaan foorumille, jos ja kun pääset opiskelemaan, oli ala mikä tahansa.

Sateiset päivät ovat suosikkejani. Silloin saa luvan kanssa laiskotella ja vain köllöttää sängyn pohjalla Infernoa lukien tai Alice Madness returns- peliä hakaten. Ihana kesä.
Forte

ViestiKirjoittaja Nya » 13 Kesä 2013, 11:01

Ei hetkinen? Millon se vastaus sinne ehti tulla? Miten minä en huomannut? Ehkä kun oli liikaa tekiemistä, ku oli tuo hemmetin kevätjuhla ja päättäri rundi
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Kesä 2013, 12:07

Dogi, eikös meillä jo ole idea? WINKWONKNUDGENUDGE. No ei.

Forte, muutan sun sängyn alle ja syön kaikki unimöröt.

Tässä nyt odotellaan postia 8| Missä minun kirjeeni viipyy? Missä on Posti-Pate kun häntä eniten kaipaa? Miksi aika menee niin hitaasti? Mikä on tämä tykytys rinnassa? Ai paniikkikohtaus, oke.

Sadepäivät on parhaita, paitsi sillon kun pitää koiraa lähteä käyttämään. Enhän minä mitään sadevaatteita tai sateenvarjoa omista. Luksusta moiset.

Edit: Niin voihan sen tarkistaa netistäkin.
SDKJGFEIAWI%I¤&KERKSDFBGAAKAHHAHAAAHA.
Jos sitä on uskominen niin minä lähden tästä sitten nakkilaan. Woop!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 13 Kesä 2013, 19:05

Kaikki hehkuttaa Facebookissa, mutta molen ernu ja hehkutan täällä: me pääsin sisälle sinne kouluun mihin me hain .w. oli kivaa, kinosti.

Ja cossi vihdoin valmis, puolenyön jälkeen mennään, aka mua ei ennen maanantaita näy hirveemmin. AKSU me lupaan vastata sen jälkeen.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Kesä 2013, 19:30

GZ Pandanna! Myökin pääsin, Hehkutetaan yhdessä. WOOP. Nyt sitten vaan ettimään uudelta paikkakunnalta asuntoa. Kysymys kuuluu, opiskelija asunto vai ihan vuokralle muualle.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 14 Kesä 2013, 12:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut