Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 26 Kesä 2013, 11:47

Minulla on outo tapa kierrättää hahmoja. Useat hahmoni ovat ikivanhoja, lähinnä ficcien hahmoja, jotka sitten otan mukaan peliin.

Ai että tykkään historiasta. Tuo Aksuttaren kommentti pyllystä muistuti minua siitä, että Napoleon ei mielellään ratsastanut, koska hänellä oli kivuliaita peräpukamia. Lisäksi Saksien kuningas Edmund Ironside kuoli 1016 kuulemma siihen, että joku viikinkien iski häntä miekalla takalistoon kesken vessassa käynnin. Minulla on liikaa aikaa.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2013, 12:01

Aran koskee mihin haluaa! Tulee ja länttää kätensä sun naamaan ja hieroo oikein kunnolla ja lähtee sitten pois diivamaisesti kävellen. Samalla kun hiuksista tippuu glitteriä ja taustalla soi sexy and I know it.

Forte kirjoitti:Minulla on outo tapa kierrättää hahmoja. Useat hahmoni ovat ikivanhoja, lähinnä ficcien hahmoja, jotka sitten otan mukaan peliin.

Ai että tykkään historiasta. Tuo Aksuttaren kommentti pyllystä muistuti minua siitä, että Napoleon ei mielellään ratsastanut, koska hänellä oli kivuliaita peräpukamia. Lisäksi Saksien kuningas Edmund Ironside kuoli 1016 kuulemma siihen, että joku viikinkien iski häntä miekalla takalistoon kesken vessassa käynnin. Minulla on liikaa aikaa.

Vanhat hahmot voi aina kierrättää ja joskus se onkin kivaa. Ittellä kyl yleensä tulee yhdisteltyä ominaisuuksia vanhoista hahmoista ja luotua uus, varsinkin ku jotkut nappula ajan hahmot saatto olla just niitä kliseisiä "Hei minulla on yksi mielenkiintoinen piirre pelaa minulla nyt"... Joskin sit jos liikaa piirteitä tunkee yhteen hahmoon ni menee jo vähän asd.

Hih. Pyllyjä. Tämä keskustelu on menossa päin pyllyä. BADUMTSHH.
Ai perhana, kuka on niin julma että iskee takalistoon kesken asioinnin?! JOTAIN RAJAA!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Kesä 2013, 12:05

Pyh pah, ei se tavalliseen kuolevaiseen koske, semmonen elitisti :I Tulee vielä pöpöjä.

PERKELEEN VIIKINGIT! No okei niil oli aika hyviäkin ideoita mut perkele joku roti sentäs, eihän tossa ole minkäänlaista kunniaa. Se on kuin katkois nukkuvan kaulan, voitto siinä tulee mutta ihan liian helposti.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2013, 12:08

Totta. Odota, Aran pistää silkkihansikkaat ensin. Ai mitenniin Aran hiplaa jotain nimeltämainitsematonta kreiviäkin paraikaa. shhhh

Mutta toisaalta, eikös sodassa ja rakkaudessa kaikki ole sallittua? Voitto on tärkein ja keinoja kaihtamatta, vai mitä? Käsi ylös kaikki mukaan! Eikö? Ei sitten... >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 26 Kesä 2013, 12:38

Sodassa ja rakkaudessa, ja kreikkalaisessa painissa. Just saying.
Forte

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Kesä 2013, 13:04

MUN LINNAKE KAATUU! *on vääntänyt kauheat viritelmät ikkunoihin koska auringonvalo ja huonot verhot*

Eiiii silkkihansikkaita DX Ne suttaantuu liian helposti!

Ei taidan ihan kaikki olla sallittua... Mutta mistä sen tietää. Itsellä vähän turhan korkea moraalinen koodi moiseen. Edestä pitää hyökätä ja rehdisti!
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2013, 13:18

Dogster kirjoitti:Ei taidan ihan kaikki olla sallittua... Mutta mistä sen tietää. Itsellä vähän turhan korkea moraalinen koodi moiseen. Edestä pitää hyökätä ja rehdisti!

Mutta kun... Takaa on paras.
EN VOINUT VASTUSTAA ANTEEKSI.

Sodassa ja rakkaudessa, ja kreikkalaisessa painissa. Just saying.

Jos tiedät mitä tarkoitan? Huehuehuehuehuehuehueheh

Ehkä mun ei tarvis ottaa enää yhtään kahvia kiitos.

Ja jumankauta kun pihalla on KUUMA. Eikä mikään miellyttävä jee aurinko paistaa ja lämmitää, vaan semmonen pirun hiostava, raskas ja kostee ilma. En tykkää, missä mun talvi on?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Kesä 2013, 13:23

VOI PERHANA AKSU NYT LOPPU XDDD Ei nyt. Carry on. Aamuteehen kun on kiva tukehtua XD

Kuuma se taitaa olla kaikkialla. Missä on mun merituuli joka toi ne lumikinokset kuukauden etuajassa >8C Tosin nyt menee ristiin, mä juon teetä vaikka on kuuma. Mitä?

Ja takas piirtämään. Koska ei jaksa kirjoittaa. Splinin paluu viivästyy vielä.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2013, 13:28

Rakastat minua, tiedän sen (:

Mutta eiks se oo ihan perus kun kuumalla juo kuumaa niin sitten tulee viileempi olo ainakin hetkeks? Sama kun etelässä meet ottamaan kuuman suihkun ni ei parvekkeella löhöily niin kuumalta tunnukaan. Tai niin se ainakin mulla toimii. Vähänkö ois kiva ilmastonti, niin ku hotellihuoneissa. Vääntäisin sen kylmälle ja sitten vilustuisin ja sitten ketuttais. Onneks on tuuletin kotona.

Mäkin haluun piirtää yyyy >: No, onneks pääsee kotiin pian. Ja Dogi perskuta, kirjotat sen esittelyn NYT.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Kesä 2013, 13:32

Hys, sun fanitytöt ja pojat kuulee.

Hmm, no toivotaan näin -3- Tekis ihan hyvää saada ees jtn viilennystä. Nimimerkillä parvekkeen ovi auki, ja olen pelkässä pitkässä hupparissa koska uteliaat naapurit, ja silti meinaan paahtua.

ET VOI PAKOTTAA, LALALAA. Kyl se sielt, pikkuhiljaa. Koetan piirtää Splinin nopeesti et saa paremman esittely-kuvan. Sen herran hiukset kun ei vaan meinaa pysyä samassa kuosissa stna. Aina joku kohta pitempi kuin toinen jokasessa kuvassa >8C

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2013, 13:39

Dogster kirjoitti:Hys, sun fanitytöt ja pojat kuulee.

pfffffft niin mitkä?

VOIN PAKOTTAA LAALAALAAA. Sipe kasvattaa nyt kunnon heviletin, niin sopii tuonne haltioiden joukkoon hyvin. Kyllä.
Pitäis itte kans piirtää uudet esittelykuvat koska pft, joku vanha tyyli. Hyi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 26 Kesä 2013, 13:42

Ootas vaan, kohta jostain ryömii yks! Tai rynnäköi, idk.

Ja sille mitään hevilettiä, tulee tielle tappelussa - on se semmonen hyppypapu. Sitä paitti Art ei voi pörröttää jos se kasvattaa hiukset liian pitkiks u.u

TIEDÄN TUNTEEN. prkl. On se kiva kun eka teki esittelykuvan, sit hups, tyyli vaihtu ennenkuin sain esittelyn valmiiks *facedesk* someone kill me plz.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Lotdow » 26 Kesä 2013, 18:10

Onnea minulle, jolle sisko piirtää hahmoesittelyihin kuvat B) Whatcha gonna do?

Fuu, kesäpäivät vyöryy ohitse ja kaikki kaverit on jossain menossa >8E Samperi soikoon.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 26 Kesä 2013, 18:12

Skannerini on niin huono, etten kehtaa tehdä itse piirroksia hahmoesittelyihin. Lisäksi, en koskaan väritä kuviani, joten olisivat ne aika tylsää katottavaa.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Kesä 2013, 18:24

Ja sille mitään hevilettiä, tulee tielle tappelussa - on se semmonen hyppypapu.

Niin on Dariuskin, silti se vetää ku pro hevilettinsä kanssa. Glitterit vaan lentää. Eikun...

Ehkä mun pitäis palkata Agna piirtään munkin hahmojen kuvat. Jooooo.

Mikä siinä muuten on, et skannerit aina kettuilee? Mullakin ollu kolme eri skanneria, eikä millään saa hyvää kuvaa skannattua.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut