Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 00:52

Uus kone, onnea .> Ite omistan vaan täysin pastan tabletin..

Lotdow, MUN peliin. Jota ei ole. Oiskin. Hah. Huijasin.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 00:52

Lotdow kirjoitti:Aksu, sinua ei lasketa.

Kuva
T Aksu marsu.

Woop Sutittaja \o/

Pyhä pylly, koira flippas totaalisesti kun näki ikkunasta kuumailmapallon. Se kirjaimellisesti hyppi seinille. Jänniä hetkiä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 01:02

Lotdow, MUN peliin. Jota ei ole. Oiskin. Hah. Huijasin.

Melkein lähdin kirmaamaan tonne Peliseuraa-osioon että mitä perskutarallaa >D

Älä itke, Aksu, olen keksimäisilläni jotain ah-niin-hienoa. Jos olen. Ehkä olen, ehkä en.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Heinä 2013, 01:08

Lotdow kirjoitti:Ja sitten totean KUINKA TYLSÄÄ minulla on juuri nyt. Ei, minua ei huvita mennä nukkumaan >:/ Anna, tule ja viihdytä minua.

SORI en huomannut :D Mullakin on. Tuu sä tänne. Tai älä tuukkaan. Meen pian nukkumaan ja kaikkea.

Hip hei huomenna mökille, aloitin vastaamaan Bizaran ja mun peliin joskus kuuden maissa ja äsken vasta tajusin etten lopettanut sitä, se on nyt sitten puolikas ja saa odottaa julkaisuaan ensi sunnuntaihin :D Olen pahoillani.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 01:09

Oisit tehny niin, me oisin saanu päivän - tai yön - naurut >.D No ei, anteeksi.

AKSU OAO MITÄ. STAAHP.

... Kuvapohjat =w= Jos me saisin jotain julkasukelposta aikaseksi...
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 01:40

Itse kukin täällä yrittää piirtää jotain julkaisukelpoista :'D

Minä valvon koko yön kun haluan u^u Ja sitten yritän nousta ylös jo yhdeksältä. Aamuisin kahvilla ylös sängystä ja iltaisin pillereillä nukkumaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 16:03

Ja sitten yritän nousta ylös jo yhdeksältä. Aamuisin kahvilla ylös sängystä ja iltaisin pillereillä nukkumaan.

Ditto.
Terveellistä ja silleen joo.

Sattuuko keskuudessamme olemaan koodaus master 2000 - foorumi & phpBB experttiä?

AKSU OAO MITÄ. STAAHP.

I'LL NEVER STAPH!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2013, 16:19

Nyt vaan oottamaan et jotain menee vikaan. Just kidding, kaikki menee hyvin. Uskoisin. Ei hitto nyt mä manasin sen. Vai manasinko?

...

Ehkä lopetan puhumisen nyt. Mittään järkee taas.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 17:21

En mä sentään foorumia räjäyttänyt. Sittenkään. Jatkan kuitenkin tulella leikkimistä. hihihiih.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 18:08

... Miksei kukaan kertonu että tänään ei tuu DW:tä? .A. Me haluan kattoa sitä enkä mitään jalkapalloa.

Vielä jonain päivänä foorumi on tuhoutunut Aksun kokeilujen takia oAo staahp.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Nya » 01 Heinä 2013, 19:32

*Jotakin epämääräistä liikahtelua lattian suunnalta*

...Joku....Vetäkää mut ylös.... Olen kuolemaisillani niiden perhanan töiden takia, ties kuinka moinesta paikasta löydän mustelmia...

Kunpa osaisin piirtää tarpeeksi kauniisti piirtopöydällä ja olisi kärsivällisyyttä!! ><
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 20:45

Aksu, en keksi peliimme mitään, onko tämä paha? "On." No hittolainen.

Jaksanko lähteä vielä Siwaan hakemaan turkinpippureita? Kai se on pakko.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2013, 20:46

Jaksaa lähteä, jaksaa jaksaa!

Ja meikän pitäisi keksiä jotain kivoja ideoita kanssa... Vain yksi peli meneillään XD
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Michyy » 01 Heinä 2013, 20:48

Kumpa osaisin piirtää ihan perinteisesti edes vähäb siedettävämmällä tasolla. Piirtopöydän suhteen mitää toivoo nyt ei olekkaan muutenkin se pysyy kasassa teipillä. Nytkin tosiaan viimeset hiton liian kauan oon yrittäny uutta kuvaa nakamista piirtää ja jokin siinä ei vain näytä hyvältä... Saa nähä millo pääsen värittämään yms...

Ja miksi ei ole touhou biiseihin nuotteja tehty jotka ocarinalle sopisivat (se on nyt hankittu hieno soitin muuten), aina pitää kaikki tehä ite... Mutta juu sellasii. Ja nya nyt oot tainnu ymmärtää jotain väärin, työt on sitä varten että ne nakitetaan jollekkin toiselle ^^
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 20:58

Ja nya nyt oot tainnu ymmärtää jotain väärin, työt on sitä varten että ne nakitetaan jollekkin toiselle ^^

Kyllä! OI KYLLÄ!

Lotdow jos haluat pelistä keskustella ni pistä yksäriä, ei täällä viitti alkaa moisia rupatteleen. Jos et millään keksi ni nykäse hihasta, enköhän mä jonkun aivopierun siihen mennessä oo keksiny. Kai.

Tiedättekö sen tunteen kun sydän tykyttää ja on niin levoton olo että pakko yrittää tehdä viittä asiaa samaan aikaan tekemättä sitten oikeastaan mitään ja vielä kaikenlisäksi kahvia ja asdlkjsd. VILJAMI! MAKE TÄÄLLÄ! TULIN KEULIMAAN ISÄN AUTOLLA!

Noni, josko koittais rauhottua ja saada jotain rakentavaakin aikaan.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut