Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2013, 21:02

Jotenkin toi "Teipillä koossa pidettävä piirtopöytä" on erittäin tuttu konsepti meikälle. Paitti et tässä tapaukses on kuulokkeet. Köh.

Ja Aksu rauhottuu XD
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 21:17

Teipillä kasassa pysyvä piirtopöytä .D jotenkin... mielenkiintosen kuulonen. Mullei ole piirtopöytää ollenkaan.

Oispa täälläkin lähellä joku kauppa mistä karkkia oAo hirvee makeannälkä ja ulkona sataa ja lähin paikka viidentoista kilometrin päässä.

Aksu, STAAHP.

JA NYT JOKU KEKSII MULLE MASSAMURHALAITTEEN KÄRPÄSIÄ VASTAAN ME TULEN HULLUKSI NEI JÄTÄ MUA RAUHAAN ME NÄÄN VARMAAN VIIS. TOISTA. TUHATTA.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2013, 21:20

Mulla on toi vanha Genius, jonka kynää oli pakko teipata kiinni - luojan kiitos tosta mun Bamboosta <3 Ei enää pattereita >8C

Mullakin makeanhimo nyt. Mitä siis teen? Keitän erittäin makeaa puuroa. Toimii se näinkin!
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 22:03

Kärpäsiä vastaan on yksi helppo keino: Pistä valot pois ja johonkin huone X:ään valo, niin ne menee sinne. Sitten vaan ovi visusti kiinni B)

Mulla on piirtöpöytä. Arvatkaa osaanko käyttää sitä? Ehkä osaisin, jos olisi hyvä piirto-ohjelma. Itse kun käytän tuota PhotoFiltreä :'D

Jaksoin hakea turkipippureita! Olenpas Risto Reipas.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 22:06

Ei onnistu .< Liian paljon ikkunoita, liian vähän verhoja, liian vähän ovia, liian paljon kärpäsiä. Me kun odotin jotain bioasetta.

MULLEKKIN TURKINPIPPIREITA.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Heinä 2013, 22:08

Lotdowin neuvo toimii melkeinpä kaikkiin ötököihin. Ne on aina valon perässä - viimestään menevät sitten ääliöinä pyörimään ikkunalle, jos mistään muualta ei valoa löydy.

MUTTA MINÄ EHDIN KÄYDÄ KAUPASSA JA PULINAAN ON ILMESTYNYT TAAS MONTA VIESTIÄ VIIMESIMMÄN SIVUN PÄIVITYKSENI JÄLKEEN D: Mää en pysy teidän tahissa.
Toivottavasti Lotscreamin kauppareissulla ei sentään satanu kaatamalla, kuten toisten, jotka joutuivat kävelemään muutaman sadan metrin takaisin kämpälle ilman sateenvarjoa kun kädet oli varattu kauppakasseille :>
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 22:12

Nyt munkin tekee mieli turkinpippureita... mmmm.
Crim sun pitää ihan selvästi hankkia sadetakki. Ja hattu. Semmonen sadetakki mitä majakanvartijalla oli muumeissa.

YHÄKÖ NE KÄRPÄSET KIUSAA?! NOOOO!

Piirtopöytiä. Mulla on kolme toimivaa for no effin reason 8)

Makeanhimoon auttaa porkkana jota dippaa vähän sokeriin. Nomnom.
TEETÄ!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 22:14

MINUN TURKIPIPPURIT! Älä koske.

Ei täällä sada ei, pilvistä kyllä on. Ja ostin jopa kananmunia, niin että sain syödä munakasta. Munakas on hyvää.

Kertokaas mulle, onko joku sivusto mistä löytäisin poseja? :)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2013, 22:14

Sivukaupalla tavaraa pukkaa kun tylsistyneet ihmiset ilmestyy... Tosin itse olen hiljaa, katselen vain sivusta :I Ja minne kettuun mun tee-kuppi katos...

Täällä ei ookkaan kärpäsiä, mwahahahaa~ Yhen hyttysen oon nähnyt mut that's it.

Jos Lotdownille kelpaa, voin heittää ton mun torrent Sain teikälle jotakin kautta, jos ei Photofilter kelpaa?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 22:15

Aksuhan voikin sitten antaa mulle yhen .>

VIELÄKIN NE KIUSAA. Tulis jo talvi ja kylmä niin ne menis pois .'< mie muutan Pohjoisnavalle.

Ruokapolitiikka on niin pyllystä, että meillei oo porkkanaakaan enää. Meillois kyllä sokeria..
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 22:20

Minulle kyllä sopisi, arvon Dogster :3

Sokeri on hyvää. Sillä voi pelastaa päivän monessa tilanteessa. Mutta sokeriton ketsuppi on normaalia parempaa, asiasta ei voi kiistellä.

Ja Pandanna: KÄRPÄSLÄTKÄ! Se toimii aina 8D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 22:21

Lotdow kirjoitti:Kertokaas mulle, onko joku sivusto mistä löytäisin poseja? :)

kelpaako tämä

Danna, en mä viittis, voin vielä joskus tarvita yhtä niistä kahdesta mitä en koskaan käytäkään >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2013, 22:21

Annappa siis minulle minuutti tai pari, ja lataan tuon paketin stashiini että sen voi linkittää XD

SOKERI ON PARASTA. NOM NOM.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 22:23

Sokeriton ketsuppi? O__o olenko me tyhmä vai miksi men oo kuullu semmosesta?

Arvaa mitä Lotdow - ei ole! .D Ei yhtäkään kärpäslätkää koko talossa ja sanomalehetkin nakattiin justiin paperinkeräykseen. Nyt etitään asetta jolla kaikki menis kerralla. Voittaja saa keksin.

//Aksu höh .< ei sitten. Nyt me vihaan sua. En siltikään, kyl me sua vielä rakastan.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Heinä 2013, 22:28

Crim sun pitää ihan selvästi hankkia sadetakki. Ja hattu. Semmonen sadetakki mitä majakanvartijalla oli muumeissa.

Mä meinasin tilaa jostain aikoinaan semmosen Pacmanissa olevan aave sadetakin :> <3

Pandannu iske niihin kärpäsiin hiuslakkaa! Eivätpähän lennä enää sen jälkeen. Nimimerkillä, sumutin tässä yks päivä varmaan puolpulloa lakkaa ampiaiseen, joka oli eksyny vähän väärään paikkaan 8|
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut