Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 22:29

Aksutarelle suurkiitos, samoin Dogsterille! ^^

Vai että on Pandannalla sellainen tilanne. Ei hätiä! Mikä tahansa vihko kelpaa yleensä ja varmasti siellä lojuu jokin S-marketin mainosläpykkä jossain!
Ja sokeriton ketsuppi on uutuustuote, mutta maista ihmeessä jos teet lohta tai perunamuussia lähiaikoina! *u*
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 22:32

Hiuslakkaa meillä jopa on .w. mutta men uskalla viedä sitä, muut naiset alkaa rageemaan.Ja me karkasin niiltä kärpäsiltä nyt. Me voitin. Hah.

Uutuustuote o3o jaahas, jaahas. Meillä oli kyllä perunamuusia ja uunilenkkiä tänään ruokana, mutta saapas nyt nähä millon me ite mitään värkkisin, kun saan keittotaidoillani keittiön räjähtämään ja ruuan poltettua. True story. Melkein.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2013, 22:44

Se tunne kun voittaa internetin. Tai voittaa ja voittaa. Taisin viimein saada lähetettyä sen samperin tiedoston! *victory dance*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 22:52

AAAHAHAHgfs

Ukkostaa, kämppä välähtelee kun salamat lyö ja mitä minä teen kun taivas murenee niskaan? DATAAN! Ehkä pitäis sulkea kone. Mutta kun...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 22:52

Onnitteluni, Dogster, onnistuit tehtävässäsi! 8D Ehkä nyt saisi jotain DA:han kelpaavaakin tehdyksi.

Ja pahus soikoon Skyrimistä loppui tehtävä kesken juuri kun sain asesetin valmiiksi >:/ Aika ostaa lisäosia.

Edit: Älä sulje konetta Aksu, jää luoksemme! Minä haen tosin nyt lasillisen vettä, nää turkinpippurit pistää kielen koetukselle.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Dogster » 01 Heinä 2013, 22:54

Aksu jos sää kerrostalos asut niin eihän siit ukkosesta pitäis olla vaaraa. Uskoisin.

Ja jukoliste NIIN ONNISTUIN *bilettämään*
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 22:59

Ei sitä koskaan tiedä millon pallosalama tulee ja läimäyttää perseelle. Voi sattua. Paitsi että pyllyni on silkkaa voittoa, mikään ei siihen tehoa. Block rate +ääretön.

Nyt on kyllä se vaihe kun kaikki menee turhan lujaa, näen musiikin ja maistan värit. Sekä kuulen maut.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 23:06

Aksu mitä solet vetänyt? Staahp oAo

Kertokaa joku mitä me voisin piirtää.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 23:08

Danna sä oot kyl joku Aksu vahti. Mun kamarineito. Eläydytkö kenties uuden hahmosi rooliin? Aina kieltämässä kaiken >:
Mitä olen vetänyt? Energiajuomaa, kahvia ja teetä. Koska muuta en tarvitse elääkseni.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 23:11

Minä en eläessäni ole juonut mitään omenamehua väkevämpää. Konfirmaatiossakin vaihdettiin viini karpalomehuun, kun alkoholitonta juomaa pyydettiin :D

Piirrä jotain äärettömän ultimaattisen eeppistä. Luoja tietää mitä se on ;)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 23:15

Jaa, selvästi teen niin .< voin me kkyllä lopettaakin. Ja energiajuomat on friikin makusia.

Eeppistä. Kyllä. Kysytäänpäs siltä luojaltaa..

Muroja .w.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 23:16

Elä lopeta. Jonkun pitää olla Aksu vahti. Ehkä sinä olet viimein se henkilö joka pidättelee minua.

Epicnesssssss.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 23:21

Wait wut. Enkö me ollutkaan se kylähullu? .DD

EPIC GET DOWN
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 23:29

Jokuhan voisi tässä eeppisyyden keskellä keksiä mullekin piirrustusaiheen. Ehkä?

Mulla on harvinaisen yksinäinen fiilis täällä. Onneksi on pulina, se pelastaa.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 23:30

Danna on muuten joo. Pandanna on TNFän virallinen kylähullu. Muistakaa se <3 Mutta ehkä sulla voi olla myös Aksu vahdin titteli. Mikä olisikaan parempaa seuraa hullulle kuin toinen hullu?

EPIC SMACK DOWN what.

Lotdow piirrä trade <:
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut