Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2013, 12:50

Pffft, Skype. Pidin enemmän Messengeristä, koska se ainakin toimi. En tiedä, mikä siinä on oikein vikana. Kuulemma usealla on sama ongelma, ettei näe eikä pysty juttelemaan ystävien kanssa.
Forte

ViestiKirjoittaja Dogster » 04 Heinä 2013, 12:53

No eipä tuo paljoa haittaa omalla kohdalla... kaikki ne joiden kanssa tulee juteltuakin on näkyvissä itselläni. Kaikki ne hurjat... viisi kappaletta.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2013, 13:05

Minua ei koskaan haittaa mikään, paitsi huonot leffat, mutta haluaisin vain tietää, mistä tämä johtuu.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 13:12

Mese oli lapsuus, mutta skypessä on paremmat puhelut. Ja itte ainakin käytin skypeä jo mesen aikaan kun porukalla piti pelata mikkien kanssa. Mut mä veikkaan et skype koittaa päästä eroon salakavalasti noista ex-meseistä ja nyt sit muuttaa niitä tällä keinolla skypeks, kerta kukaan messengerillä oleva ei näy, mut sitten skypellä olevat näkyy. Ittekin piti tosiaan lisätä esim Harlekiini uudestaan, jotta se nyt näky. Näin olettaisin.
Tosin, kuten Dogilla, empä mie pahemmin kenellekään puhu - lähinnä siksi että tiedostan olevani tylsää ja joskus turhankin sarkastista seuraa - ellei joku tuu puhumaan mulle.

Oon kuitenkin yhä katkera meselle siitä, kun se poisti sen piirto ominaisuuden käytöstään ennen kun katos. Voi niitä kuva ropetuksia, mitä aikanaan vedettiin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2013, 13:17

Minulla vain tuulee korvien välissä, kun yritän ymmärtää tuota selitystä. Luovutan. Elän sitten ilman Skypeä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 13:19

Meset toimii vielä outlookin kautta. Sähköpostit siis auki. Tai vaan uudestaan lisäilemään jokainen kaveri skypeen niin toimii.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2013, 13:25

Aksu, jos tämä nyt toimii ja olet pelastanut sosiaalisen elämäni, leivon sinulle pullaa ja kävelen (kyllä, kävelen koko matkan) tuomaan ne ovellesi.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 13:27

Siitä hyvästä voin keittää kahvit, eihän pullaa sovi syödä ilman kahvia. Teetäkin kyllä löytyy!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2013, 13:34

Yeah, kiitos Aksu. Pelastit elämäni, niinkin surullista kun se on. Odota pari päivää, niin saat ne pullat. Tai piirakkaa tai kakkua tai marenkia. Koska jos on kolme asiaa, mitä osaan, ne ovat leipominen, ratsastus ja..sarkastinen kiukuttelu.
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 04 Heinä 2013, 13:38

Mese oli todellakin lapsuus! Itellä on kans joku skypemese yhdistelmä, tai siis sehän on Skype mut siinä on kuitenki kaikki meseosotteet tallella, kätsy. Skypellä parasta on just mikkipuhelut tyyliin kolmen muun kanssa yhtä aikaa! Mut mese oli paras chat. Nykysin FBssä on se paras chat. Kokeilin sitä meseä outlookin kautta, mut jotenki se oli outo...

Nykysin käytän tosi harvoin Skypeä, koska niin usein käyttävät myös muutkin ystäväni, FB syrjäyttää :'D ja siis jotenki Skype on liian hieno tai sitten olen juntti enkä osaa käyttää sitä.. kun siis verrattuna meseen, se oli simppeli ja silti kiva. Kaipa sitä siihen Skypeenki tottus jos sitä käyttäs.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 13:38

Np mate. Kokkaus, poniratsastus ja ylitsevuotava sarkasmi, minun erikoisuuteni. Piirakka kyllä kelpais, haluaisin yhä maistaa kurpistapiirakkaa koska no reasons.

Hyi miks herneet on nykyään niin mauttomia. Ew.

Mese lapsuus. Skype mikeille. Itte kyl kans FBssä chattiä kulutan, tosin lähinnä vaan Pandannan kanssa >: Se ei suostunu mun kans skypeen - no oke suostu mut - byyyh joten hyväksyin sen FBssä sitten. Kohta mul on koko TNF FB kavereina. On sielä jo... kahdeksan... yhdeksän....
Mut se on niin vaikeeta pitää FB auki välilehdessä. Jostain kumman syystä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Heinä 2013, 13:42

Hah! En ole vielä kenenkään kaveri, kuin se olisi suuri saavutus. Ottaen huomioon elämäni, kyllä, se on suuri saavutus.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 15:00

Tein jotain radikaalia ja nyt odotetaan josko TNF tuhoutuu. But no worries, mulla on varmuuskopio foorumista!
tälläin btw älkää panikoiko, antakaa kun minä teen sen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 04 Heinä 2013, 15:06

Ei hitto, mitä sä teet O_O *PANIC* Okei ehkä rauhotun ennen kuin ees alotan.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 15:10

Minä teen taikojani kehehehehe. Äläkä panikoi, kielsin sen teiltä.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut