Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 15 Heinä 2013, 21:25

Agna kirjoitti:+ Crimson voin tulla! Rakastan huvipuistoja ja en päässy Särkkikseen viimekesänä :(

Ooorrait! \o/ Joskus olis kyllä hienoa mennä isommalla porukalla käymään jossain huvipuistossa, esimerkiks just TNF porukassa <:

Aksutar kirjoitti:Pieksin sen wormsissa <:

Pieksin sut shakissa <:

Ei helkkari kun oli hieno viikonloppu. Kiitokset siitä Aksulle. Johonkin väliin otetaan taas uusiksi. Kyllä. ASAP! <3
Varmana kehystän sen kirjekuoren ja pistän seinälle mikä väännettiin edellisenä iltana (----------D
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 15 Heinä 2013, 21:42

Ehehe, TNF-huvipuistoreissu, molisin niin mukana.
Yllättävä hinku piirtää, kappas.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Heinä 2013, 22:18

Crimson kirjoitti:Pieksin sut shakissa <:

Shhhhhhh. Olisit vaan juonu sitä viiniä siinä samalla ni oisin piessy sut kyl heti <: Syytän sun lohikäärmeitä, ne olivat liian kauniita syötäviksi.

Uudestaan, idd.

Huvipuisto miitti, sounds awesome. Harmi vaan että raha on todennäköisesti yksi suuri este yhdelle jos toisellekin.

Danna, piirrä mun puolesta. En jaksa, vaikka pitäis.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 15 Heinä 2013, 22:57

HAHA! Minä onnistuin! Sain vihdoin hallintaani piirrustusohjelmien salat ja piirtopöydän arvoitukset! >8D Ja tein ensimmäisen kuvan. Ylivoimainen Lotta iskee jälleen.

Ja mä en halua enää pizzaa <_> Mitään muuta syötykään taas sataan päivään.

Skyrimia pelattu 257 tuntia.... Pelatkaamme lisää.
Onko kellään suurempaa hajua mitä nää ihmeen keräilykortit on, joita Steam mulla pursuaa? :s

Ja sitten vielä, että oliko jollakulla muulla ongelmia foorumin kanssa tänä aamuna?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 15 Heinä 2013, 23:16

Vuoden säästää .> rahaongelmat on pyllystä.
No mepäs piirrän .D jumalaton läjä luonnoksia jo ympäri paikkoja lol

Onnea Lotdow! .D Men ite koskaan osannut yhtään mitään tietokoneiden kanssa sillon kun oli vielä tietokone. Piirtopöytää en omista. Ja nyt men osaa mitään tableteilla. fml.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Heinä 2013, 13:40

Espresso ei sovi meikäläiselle. Kuulostan ihan Nakke Nakuttajalta ja olen ylienerginen. Hmph. Ei sovi yrmyyn, sarkastiseen ja kyyniseen olemukseeni.

The Last of us ei sovi minulle myöskään. Aina peläämisen jälkeen luulen kuulevani saastuneita. Takaisin Silent Hillin pariin siis, se piti minut järissäni.

Tarvitsen lomaa, tässä vähän tunnelmamusaa: http://www.youtube.com/watch?v=G0HBM-5Q9mg
Ehdotin tuota koulussa loppumusaksi, mutta se ei mennyt läpi. Luultavasti siksi, ettei meillä ole kevätjuhlia, tyypit vain lähtevät todella nopeasti kampukselta pois.

Lotdown, jos sinäkin olet Steamissa, pelataan joskus yhdessä, vaikka Left 4 deadia tai jotain.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Heinä 2013, 14:55

Ilmoittaudun L4D sessioihin. Vain jos saan pelata Fancisillä tai Nickillä, ellei ole kyse vs pelistä. Olen synnynnäinen boomer. I HATE VANS
Steamista löytää nickillä Aksutar. Nyt juoksen piiloon.

Foorumilla on ollu ongelmia nyt vähän aikaa aina iltapäivästä. Jostain syystä menee hitaalla ja joskus heittää jopa erroria.

Forte, ollaan yhdessä ylienergisiä. Lisää kofeiinia.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 16 Heinä 2013, 17:14

Aksutar kirjoitti:Voin heittää heti tässä peli-idean/muistutuksen Henry & Hiroi tai Henry & Veljekset aka kolminpeli Lotdownin ja sun kanssa. Tai joku muu niistä peli-ideoista mihin heittelin sun seuranhaussa vastauksia.

Ja kyllä, meidän pitää keskustella. Mut sähän pompit Skypessä - ainakin mulla - onlinessa vähän väliä... en sit tiedä etkö sä vaan nää muo vai mitä, mutta ilmeisesti pitäis rääkästä sulle siellä. Skypeen on helppo kirjautua vanhalla mese osotteella, senkun lataa skypen ja sitten siinä alotus ruudussa on se "Kirjaudu sisään microsoft-tililläsi" ni painaa sitä ja siitä aukeaa uus kirjautumisruutu (ellei sitä oo jo käyttäny ni se tulee ekana automaattisesti, ainakin mun koneella) ja siihen sitten vaan mesen ossa ja salasana ja voila, olet sisällä.

SELVÄ SÖÖR! \o7 Voisin pähkäillä vähän että mikä niistä kiinnostaisi eniten ja sitten pommitan sinua jollain maailmankolkan tasolla luultavasti jo ennenkuin pieraisen itseni Saksaan. Muhikoon sen aikaa jos en jopa ehdi vaatia pelinaloitusta ennen sitä.

Ja omg. En oo tienny että se toimii niin se skypejuttu, kirjaudun vaan meinaan aina mun vanhalla skypellä ja sieltä en löydä mitään mesekontaktejani kun en oo ymmärtänyt että se on se meseosoite joka siihen uuteen kenttään laitetaan. Ja lieneeköhän sit toi puhelin joka näkyy sulla aina onlinessa? Se nimittäin taitaa olla vielä mesekelpoinen. En oo tajunnu käyttää sitä koska se ei aina vastaanota viestejä :< Mutta KIITOS, kokeilen toimiiko tämä tekniikan ihmeratkaisu :D Taaai sitten lisään skypesi normaaliin skypeeni.

TNF vierailu Särkänniemessä, yippee! Tosin voi olla että kaikki ei tykkää pyöriä huvipuistolaitteissa. Mennään kouluttamaan delfiinejä!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Heinä 2013, 17:17

The Last of us ei sovi minulle myöskään. Aina peläämisen jälkeen luulen kuulevani saastuneita. Takaisin Silent Hillin pariin siis, se piti minut järissäni.

Saanko tulla pelaamaan sun kanssa? Saanko? :3

Lotdown, jos sinäkin olet Steamissa, pelataan joskus yhdessä, vaikka Left 4 deadia tai jotain.

AYE! Loscaris nimeltä sieltä löytää, ne jotka kiinnostaa 83 Pelataan heti kun saan netin toimimaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Heinä 2013, 17:54

Francis hates freaking everything! Ellis on kyllä oma suosikkini, kun pääsee riehumaan Left 4 deadissa. Sääli, etten itse omista sitä. Siksi on isoveli ja sen kone.
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 16 Heinä 2013, 18:39

Minä en ihmisistä perusta, kun ympärillä on eeppisiä saastuneita 8D Smoker ja Jockey on parhaita.

Jahas, joskos sitä taas paneutuisi piirtämään jotain.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Heinä 2013, 18:43

VS pelissä L4D on kiva, jos pelaa saastuneilla. Jos koko selviytyjien tiimi on pelaajia niin niitä on kiva löylyttää, kaikki kun ei älyä katsoa taakseen. Toisin kun botit. Oh god damn them. Francis on paras. Ja yks niistä harvoista peleistä missä naishahmotkin on kivoja, eikä ärsytä. Ainakaan minua.

Ja mitä tulee The Last of usiin, en pelais itte. Hiippailupelit ei oo mun juttu. Oon enemmän leeroy. Jenkins. Nänänänänän!

Agna kirjoitti:Mutta KIITOS, kokeilen toimiiko tämä tekniikan ihmeratkaisu :D Taaai sitten lisään skypesi normaaliin skypeeni.

and no problem mate.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 16 Heinä 2013, 18:52

Se on se ihana tunne kun men ymmärrä yhtään mitään mistä te puhutte .D jostain peleistä, koska serkku pelaa niitä samoja, mutta siinä se. Jos me pysyttäydyn kiltisti vaan Final fantasyissa ja Kingdom Heartseissa. Ja Project Divassa, jos nyt saan tiltattua sen

Ja porukat kävi Subwayssa owo harvinaista herkkua, lähin paikka päälle sadan kilsan päässä. Molen niin onnelinen nyt, kana-teriyaki <3
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 16 Heinä 2013, 22:07

Historiatuokio!

Tudorin aikoihin kuningas Henry VIII:lla (sama tyyppi, jolla oli kuusi vaimoa), oli kuninkaallinen pyllynpyyhkijä. Kelatkaa mikä ammatti?
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 16 Heinä 2013, 22:12

Pyllynpyyhkijällä piti olla pehmeät kädet. Btw Tudors TV sarja oli aika... neh 8| Ei ehkä paras näyttelijä valinta Henryks jos multa kysytään. No mutta.

Kingdom heartsslkdfje, omistan kaks peliä enkä oo kumpaakaan pelannu läpi koska syitä. Ykkösessä kamera oli kamala >:
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut