Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Heinä 2013, 13:48

Gore ei yleensä ole kovin mukavaa katseltavaa, ellei kyseessä ole jokin 70- luvun kulttileffa, jotka ovat vain niin typeriä ja ihania samaan aikaan. Driller killer rulez, tai jotain.
Forte

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Heinä 2013, 15:47

OLEN PALANNUT! *sheikkaus*
Täällä sitä vain kauhuelokuvia analysoidaan. Minä en vieläkään tykkää katsella silpomiskauhua, kun taas kaikki paranormaali kummitusdemonihörhöily mikä ei voi tapahtua oikeassa elämässä (god I hope so), menee hyvin. Ja taas sanon tämän saman: kaveriporukalla.
Miks musta tuntuu että tää keskustelu on käyty jo parikymmentä sivua sitten >:D Alammeko toistaa itseämme?! Se on merkki vanhuudesta.

Saksassa oli tosi hienoa ja kaikinpuolin kivaa. Lämpimät kelit osui juuri tälle meidän reissulle ja siellä sitten grillaannuttiin +38 asteen lämmöissä. Tuliaisia toin Lotdowille Fred Krueger -paidan, olisitte nähneet mun ilmeen kun näin sen Newyorkerissa. "NYT, NYT, OTAN TUON, OTAN TUON, ÄKKIÄ!!!1!1" Unohdin tuoda tuliaisia Aksulle :I hups. Pepdow/Pegna/what so ever tuleva mahdollinen sisarusseurueemme seuraaja sai hienon Monster Highin, se on ihan hulluna niihin.
Btw me leikittiin juhannuksen Lotdowin ja tämän nuorimman siskon kanssa maageja ja saatiin kaikki valita omat nimet niin Peppi halusi olla Pephen. Jos tänne joskus liittyy joku Pephen niin meidän trio on awesome. Ehkä Aphaderuiondurin ja Aerdirnaithonin kadonnut kolmoisveli löytyy sitten jostain eeeehhh?

Tuleepas tästä pitkä viesti. Pitää vielä sanoa se että olen palannut takaisin pelaamaan, mutten ole vastannut mihinkään vielä siitä syystä että innostuin piirtämään. Jatkan tätä työtä joka on yhdestä pelistäni jota pelaan ja josta olen joskus jotain sanonutkin, mutten ole paljastanut kenelle se on. Enkä paljasta vieläkään >8) Katsotaan, tuleeko se vihdoin tänään valmiiksi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2013, 18:03

Forte kirjoitti:Gore ei yleensä ole kovin mukavaa katseltavaa, ellei kyseessä ole jokin 70- luvun kulttileffa, jotka ovat vain niin typeriä ja ihania samaan aikaan. Driller killer rulez, tai jotain.

Kyllä. Kaikki yliampuvan koominen gore ftw.

Agna kirjoitti:Miks musta tuntuu että tää keskustelu on käyty jo parikymmentä sivua sitten >:D Alammeko toistaa itseämme?! Se on merkki vanhuudesta.

Täällä on myös uusia käyttäjiä, jotka ei välttämättä aiheesta ole puhunut. Tai käyttäjiä, jotka eivät toisen käyttäjän kanssa asiasta ole vielä puhunut. Jos alkaa muka toistoa olemaan, niin sitten vaan itse keksimään uusia aiheita, joista ei ole puhuttu =3=
KUINKA KEHTAAT JÄTTÄÄ TULIAISENI TUOMATTA >: Senkin kurja pikku Agna. No ei, hyvä että selvisit hengissä reissusta! Ja Pephen kuulostaa joltain muinaiselta egyptiläiseltä jumalalta/kleopatralta/faaraolta. AND THAT'S CUTE

HNNNNGH miks just sillon kun tekis mieli pelata l4d niin on väärällä koneella. Taas näitä "miksi et ottanut omaa konetta mukaan" hetkiä niin. Pyllystä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Heinä 2013, 18:16

Aksutar kirjoitti:KUINKA KEHTAAT JÄTTÄÄ TULIAISENI TUOMATTA >: Senkin kurja pikku Agna.

D8 Minä voin ostaa sinulle hienon m&m's-pussin jostain S-marketista ja postittaa sen! Tuon aina sellasen tuliaiseksi mun kavereille kun oon ulkomailla ja ne tekee aina saman kans. Oikeen mahdollisimman ulkomaalaisia tuliaisia lol.

Ei se mitään jos ei l4d ole tavoitettavissa, roolipelit ovat käsilläsi \o/ Kukaan ei huomaa jos tiputat vähän zombeja johonkin peliin. (Ja sitten zombit tulivat sisään majataloon ja söivät Pullan ja Raellan mutta majatalon emännällä oli ase ja hän ampui Hunteria päähän. Loppu.)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2013, 18:24

Oke, postita samalla jotain fanarttia/TNF-arttia ni saan ne sit seinälle <: atm mulla on Lotuksen, ZGn, Ivyn ja siskoni piirrustuksia. Ja postita samalla Lotdow tänne mun leffa seuraks! Muista pistää pakettiin reikiä että se saa happea.

Pffffft, kyllä. Zombeja kaikkialle. Vois kyllä harkita vastailua nyt tässä kun on kaks päivää vaan löffimistä Isällä.
Josko kuitenkin leikkais eka koiran kynnet. Se kun on kahden ihmisen operaatio nykyään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Heinä 2013, 18:43

Meinasinkin kysyä mesessä höpötellessä että saako sulle vielä lähettää niitä! Mulla on täällä meinaan jotain mikä valmistuttuaan saa löytää tiensä sinne ja se on jatkokuva Lotdowin piirrustukseen. Mutta tehkäämme näin. Laitan Lotdowin postitta kans niin saatte katella niitä elokuvia :D Laitan pari reikää, silmäaukot, niistä tulee happea.

Meillä kans koiran kynsiä leikkaamaan lähetään niinkun olis maailmansota tulossa. Haarniskat päälle ja jääkaapin sisältö mukaan. Ja sitten se ase, eli ne sakset. Avan kynnet on helppo leikata mutta Otto reppanalla on vähän traumoja koska mustat kynnet... Luulen että tiedät mitä se meinaa.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2013, 20:00

Juu, tänne vaan kaikki kivat kuvat TNFään liittyen niin minä isken sitten seinälle <: Kyllä se kokoelma vielä kasvaa. Eikä varmaan karua joku laatikko missä on vaan kaks reikää, joista silmät tirkistelee koko ajan. Postinkantaja saa vielä slaagin.

Mustat kynnet. Nnnnooo. Sama täällä. Hauskinta kyllä on, että pentuna siltä nappas liian pitkälle itte eläinlääkäri 8|

Hyi helvata kun on kamala keli. Sateista ja tuulee, mut silti pirun hiostavaa ja ikävää. Not cool mon.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Heinä 2013, 21:24

Saw boxin olis saanu helpoiten varmaan cdon.comista, 1-7 leffat maksaa n 30

BAH! En noin kalliilla osta vaikka henki menisi. Discshopista tuli 19 koko 1-7 Boxi ja vain parissa päivässä. Eikä maksanut postikulut kun pari euroa. MUAHAHAH.

AGNA ON PALANNUT JA OMG SE PAITA OLI IHANA! Ja on yhä.

Oke, postita samalla jotain fanarttia/TNF-arttia ni saan ne sit seinälle <: atm mulla on Lotuksen, ZGn, Ivyn ja siskoni piirrustuksia. Ja postita samalla Lotdow tänne mun leffa seuraks! Muista pistää pakettiin reikiä että se saa happea.

En tarvitse happea. Olen immortal sarjamurhaaja. Ja Agna, ota se Lelacã sieltä mun piirrustuskansiosta jos lähetät postia. Oikeastaan anna se kansio sitten mulle mukaan sinne reikälaatikkoon niin voin lätkiä Aksulle kaikki meidän kauniit kuvat :D

Terkkuja Hesasta vaan kaikille :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 30 Heinä 2013, 23:58

Jos Lotdow kerta on Hesassa, voin samantien piipahtaa juttusilla ja kahveella. Ei minulla ole muutakaan tekemistä (terveisin No-life Forte).
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Heinä 2013, 15:06

Lotdow kirjoitti:En tarvitse happea. Olen immortal sarjamurhaaja. Ja Agna, ota se Lelacã sieltä mun piirrustuskansiosta jos lähetät postia. Oikeastaan anna se kansio sitten mulle mukaan sinne reikälaatikkoon niin voin lätkiä Aksulle kaikki meidän kauniit kuvat :D

Saanko mä nyt kauheen paketin kuvia postissa, niin et mun on pakko tapetoida makkari niillä kuvilla pelkästään?

MmmMmm kahvia kiitos. Onneks isä keittää koko ajan sumppia, ei tarvii itte miettiä josko keittiöstä löytyis lämmitä kahvia. Seurauksena tietenkin on kamala kahvitärinä mutta ei se mitään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 31 Heinä 2013, 17:42

Joo, ajattelin et ois aika vaihtaa avaa välillä ja tällä kertaa se kuvastaa itseäni enemmän kuin se edellinen :D

Kai niitä käytettyjä VHS soittimia myydään, mut tuskin niitä enää valmistetaan. Meilläki on tallessa vissii parikin...

Thor oli muuten jees leffa, mut liian lyhyt ja todellaki tarina jäi kesken, joten jännään kakkososaa :3

Mullekki kelpais kahvittelu ;__;

Btw, oonko ernu vai onko jollakin muulla TNF hidas? Siis tää foorumi? Mulla alko yhtäkkii vaa tökkii ja muut sivut toimii kyllä niiku ennenki. Johtuuks se siitä et täällä koodaillaan/tehdää jotai remonttia vai että käytän chromea?
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 31 Heinä 2013, 18:06

Foorumilla / Foorumi.infolla on nyt jo muutaman viikon - vai peräti kuukauden... - ajan ollu näitä "hitaita hetkiä". Yleensä just iltapäivällä alkaa ja on hitaalla, lataa tosi pitkään ja välillä heittää erroria jopa. Ei, en tiedä mistä johtuu ja alkaa jo hatuttamaan tämä kakka. Yhä haluaisin siirtää TNFän pois foorumi.infolta tai edes muuttaa php3 foorumiks mutta asd, foorumi.infoon on vaikee saada yhteyttä ja atm ei onnistu siirto ainakaan proboardsille. Lupasivat kyllä ottaa yhteyttä heti, kun onnistuu foorumin siirtäminen kokonaisuudessaan. Koska minä en ala uutta foorumia pistämään pystyyn, haluan viestit mukanani >:Y

Pistetään kahviklubi pystyyn.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 31 Heinä 2013, 23:55

Ahaa, no sitten. php3 on muuten kätsy. Toivottavasti ne ottais pian yhteyttä, niin saataisin tämä kakka pois .__.

Jee, Wilma kettuili tänään, enkä nää miun lukkaria ensi viikolle, eli en tiedä menenkö kouluun kahdeksaksi vai kahdeksitoista vai millon. Lähetin opintotoimistoon rage eiku ystävällisen viestin asiasta, toivottavasti ne vois jossai muodossa lähettää sen lukkarin..

Ja yy, katsoin tän vuoden Ropeconista jonkun videon ja se näytti kivalta :3 liian kivalta. Vois mennä vaikka ens vuonna sinne. Tai siis ku ylipäätään harmittaa, ettei tänä(kään) vuonna tullu käytyy missää conissa, viimeks olin Bakaconissa '10...
Niehku

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Elo 2013, 00:08

Täälläpäin on kanssakin ollut foorumi hidas ja aika usein "poissa käytöstä" tai silleen että se selittää jotain ihme error juttujaan.

Kahvi on pahaa D: Toisaalta tuskinpa sitä nyt näin nuorena kukaan on juonut. Vai onko?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Niehku » 01 Elo 2013, 00:16

Kahvi on osa elämää. Alotin ite öö 12 vuotiaana, mut sillon se oli aika satunniasta, varsinainen putki alkoi 13v. Musta kahvi on vähän kökköä, siis lähinnä sen takia, ettei sitä pysty heti juomaan koska se on niin kuumaa, enkä siis ainakaan mie malta odotella. Siksi maitoa lurautus, mut jos maitoa ei ole, niin juon sen sitten mustana.

Söin kaverin luona saksalaista marsipaanisuklaajuttua nami :3

Nyt tekee mieli sitä pirun kahvia... Vaikka nukuinkin viime yönä 9h ja sitten vielä 3h päikkärit hmm...
Niehku

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut