Aksutar kirjoitti: MUTTA NETTI SENTÄÄN TOIMII YAYAYAY. Ai perkele ku oli ikävä teitä. Tätä. Kaikkea.
Sain toissa päivänä "kohteliaisuuden" paikalliselta terassijuopolta. Mulla on kuulemma majesteettiset pohkeet :--------D Kai se sitten oli kohteliaisuus.
JEE! Olet palannut! Haluan muuten ilmoittaa, että otan vastaan projekti X:än mutta juttelen siitä sitten sinulle skypessä kun pääsen yli siitä, että koulu alkaa taas ylihuomenna ja kun taas saan kaiken rullaamaan.
Mä niin hajosin tolle pohjejutulle kun sun tilapäivityksestä sen luin. Mahtavaa :D Majesteettiset pohkeet, kuinka hän tiesi että olet Cryptin ylikuningas =__o VAKOOJA! SPY! Joku spychekkaa nyt äkkiä jos omistaa liekinheittimen.
Mulla ja Lotdowilla on ollut täällä sellainenkin Lord of the Rings -maratoni pelimielessä että melkein aivot epämuodostuu sormuksen muotosiksi. Nimittäin Helsingistä tullessaan sisko toi mukanaan Lord of the Rings LEGO -pelin, joka on IHAN HULVATON! Ääninäyttelynä on käytetty elokuvasta leikattuja paloja ja jotkut on sijoitettu niin hyviin paikkoihin että mahaan koskee :D Jos joku on Lego-pelejä pelaillut niin tietää varmaan että juonet on heitetty vähän humorilla, terveisin Boromir kuoli kun sitä ammuttiin nuolella, katuharjalla ja banaanilla.
Sen lisäksi paras ystäväni, jonka kanssa ollaan pienenä kolmestaan (minä, hän ja Lotdow) pelailtu peliä Lord of the Rings - the Return of the King, lahjoitti kyseisen pelin meille, ja NYT on se hetki kun me tulemme pääsemään sen läpi B) Pienenä ei riittänyt taito ja pelaajakin vaihtui nyt ex-ultimatepelaaja mmupusta ultimatepelaaja Lotdowiin. Mä oon edelleen katsojan roolissa, nyyh. Mutta loistavia pelejä kumpikin, myös tää viimeisenä mainittu, vaikka se onkin vähän vanhempaa tuotantoa.