Agna kirjoitti:Mä niin hajosin tolle pohjejutulle kun sun tilapäivityksestä sen luin. Mahtavaa :D Majesteettiset pohkeet, kuinka hän tiesi että olet Cryptin ylikuningas =__o VAKOOJA! SPY! Joku spychekkaa nyt äkkiä jos omistaa liekinheittimen.
Agna kirjoitti:Mä niin hajosin tolle pohjejutulle kun sun tilapäivityksestä sen luin. Mahtavaa :D Majesteettiset pohkeet, kuinka hän tiesi että olet Cryptin ylikuningas =__o VAKOOJA! SPY! Joku spychekkaa nyt äkkiä jos omistaa liekinheittimen.
Forte kirjoitti: Tanssikaa mun kanssa. Anyone?

Onko kukaan huomannu et välillä on aika muhkeet määrät vierailijoita foorumilla? Tänään päivällä 22 vierailijaa, joista suurin osa vaikutti olevan ulkomaalaisia IPn perusteella. Joku meinaan puhu tukifoorumilla, että foorumien ylikuormitus saattaa johtaa niihin error ilmotuksiin, en kyl tiedä kuinka hyvin pitää sit paikkansa tämä väite.
Forte kirjoitti:
Tanssikaa mun kanssa. Anyone?
Forte kirjoitti:Sohvia ja hygieniapasseja. Täydellinen syy pitää party partyt! Hurr durr, kaikki muut ostelevat uusia kyniä ja kumeja koulun alkamista varten, minä ostan uudet verhot ja sohvan. No, käy se näinkin. Kerrankin kämppä on kaunis. Haluan nähdä muiden asuntoja, ottakaa niistä valokuvia :>
Lotdow kirjoitti:Foorumilla on taas ongelmaa, kun hitaasti toimii ja kovasti väittää ettei verkkosivu ole käytettävissä >:/
Agna kirjoitti:Mä en oo huomannu noita vierailijamääriä, ehkä pitää pitää silmällä O.o

Lotdow kirjoitti:Ensiapuun nimittäin. Olette todennäköisesti syöneet jotain sopimatonta :D

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa