Forte kirjoitti:Aksu, älä herrankistus hanki schipperkeä! Naapurillani on sellainen, räksyttää koko ajan, oikeasti, koko ajan. Itse olen hankkimassa staffia (staffonshirebullterrieri).
Kuulisit naapurin pikkukoirat. Ne oikeesti huutaa _Joka_Ikinen_Kerta_ kun joku edes näyttää naamaansa takapihan puolella. Kauhee räkytys vuorokauden ajasta riippumatta ja omistajat ei liikauta ees eväänsäkään, kun koirat huutaa arkisin kahdentoista aikaan takapihalla harakalle. Oon koiraihminen, mut auta armias kun tekis mieli mennä potkasemaan se piski kuuhun kun yrittää nukkua ja siellä se vaan paukuttaa menemään. Tai pikemminkin mennä potkaseen ne omistajat kuuhun, kun eivät osaa piskinsä perään kattoa.
Nipustin kirjoitti:Muakin väistetään kadulla kun kävelen vastaan koska seeffereitä pelätään, vaikka Äijä ei tekiskään kellekää mitää:I
Mä ja Timi ollaan niin pelottava yhdistelmä, et mummot yleensä poimii pikku puudelinsa syliin ja menevät toiselle puolelle katua, jos vastaan tullaan :----D Ei hieman viduda tommonen ennakkoluulonen käytös, mut ihan miten itte haluavat. Iso musta koira ja saatananpalvoja lähestyvät, quick, hide.
En siis ole saatananpalvoja mutta sellaiseksi minua on nimitetty. For no reason. Forte kirjoitti:Lisäksi haluan hevosen. Päätin jo, että sen nimeksi tulee Poikarakkaus, koska yksissä kisoissa saman niminen hevonen ei saanut kisata "epäesteettisen nimen takia". Tai jotain.
Saanko sitten hankkia ponin ja nimetä sen Tyttörakkaudeksi ja osallistua poniraveihin? Katotaan pääseekö kumpikaan meistä sisään. Jos ei pääse niin sitten nostetaan kamala haloo. Mut srsly, wtf. Ei nimi miestä pahenna.
En ees halua ponia. Tai haluaisin jos se ois pieni ja lihava ja pinkki mutta sellatteita ei taida olla olemassa >:
Haluaisiko joku syysflunssan? Lähtee halvalla. Ihan ilmatteeks. Tulkaa hakemaan.